Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Δευτέρα, 29 Απριλίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Δευτέρα, 29 Απριλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


300

300 του Ζακ Σνάιντερ

Η πολυάριθμη στρατιά του Ξέρξη έχει ήδη εισβάλλει στην Ελλάδα σπέρνοντας τον τρόμο, το θάνατο και την καταστροφή. Σκοπός του Πέρση βασιλιά είναι να εντάξει την Ελλάδα στις περσικές αποικίες και δεν φαίνεται να ανησυχεί ιδιαίτερα καθώς διαθέτει έναν στρατό που αριθμεί πάνω από 100.000 στρατιώτες. Ο Λεωνίδας, βασιλιάς της Σπάρτης, διαθέτει μόνο 300 Σπαρτιάτες πολεμιστές και 700 Θεσπιείς. Παρόλα αυτά, είναι αποφασισμένος να αναχαιτίσει τα περσικά στρατεύματα. Το σχέδιο που καταστρώνει είναι πανούργο και το στενό πέρασμα των Θερμοπυλών αποτελεί την ιδανική τοποθεσία, καθώς εκεί ο Ξέρξης δεν θα μπορέσει να εκμεταλλευθεί την αριθμητική υπεροχή του και οι ορδές του δεν θα αναπτυχθούν επαρκώς για να δράσουν ευέλικτα και αποτελεσματικά. Το σχέδιο μπαίνει σ’ εφαρμογή και στέφεται με επιτυχία. Ο Ξέρξης, κατάπληκτος, βλέπει τη στρατιά του να σφαγιάζεται από τους 1.000 πολεμιστές του Λεωνίδα, που μάχονται σα λυσσασμένοι λύκοι. Ούτε οι «Αθάνατοι», το επίλεκτο σώμα του, δεν μπορούν να ανατρέψουν την έκβαση των πρώτων συγκρούσεων. Έτσι, για 2 μερόνυχτα, ο Λεωνίδας κατορθώνει το αδύνατο: να προξενήσει βαρύ πλήγμα στον περσικό στρατό, να αμφισβητηθεί η αήττητη φήμη των στρατευμάτων του Ξέρξη και να δώσει χρόνο στις άλλες πόλεις – κράτη να ανασυνταχθούν εναντίον του κοινού εχθρού. Ίσως η έκβαση της τελικής αναμέτρησης στις Θερμοπύλες να ήταν διαφορετική εάν δεν εμφανιζόταν ο Εφιάλτης: ένας σακάτης Σπαρτιάτης, που θέλει να εκδικηθεί τον Λεωνίδα, επειδή τον είχε απορρίψει στη συμμετοχή του στην εκστρατεία. Ο Εφιάλτης είναι αυτός που θα οδηγήσει τελικά τους Πέρσες μέσα από το μυστικό πέρασμα και θα συμβάλλει στην εξολόθρευση των Ελλήνων πολεμιστών. Χωρίς αυταπάτες και ενδοιασμούς, ο Λεωνίδας και οι 1.000 συμπολεμιστές του θα ξεχυθούν για μια ακόμη φορά στο πεδίο της μάχης και θα αφήσουν εκεί την τελευταία τους πνοή, κραυγάζοντας πως απόψε θα… δειπνήσουν στην κόλαση!

Η ταινία προβάλλεται στις 23.15 στο Star

Lamb

Αμνός (Lamb) του Βαλντιμάρ Γιοχάνσον

Η Μαρία κι ο Ινγκβαρ είναι κτηνοτρόφοι και αγρότες σε μία απομονωμένη φάρμα στους πρόποδες των Ισλανδικών βουνών. Η μοναξιά του τοπίου, η σκληρή δουλειά της καθημερινότητας, κι ο πόνος του ότι δεν κατάφεραν να κάνουν παιδιά, έχουν ρίξει τη βαριά σκιά τους στη σχέση του ζευγαριού. Δύο καλοκουρδισμένοι συνεργάτες - στο χωράφι, το τάισμα των ζώων, το καθάρισμα των στάβλων. Αλλά μέχρι εκεί. Οταν μοιράζονται ένα πιάτο φαγητού ή το κρεβάτι τους, η ισλανδική παγωνιά τρυπά και την οθόνη. Κλεφτά χαμόγελα τους ξεφεύγουν, αναμενόμενα, όταν βοηθούν τις προβατίνες να γεννήσουν. Το μεγαλείο της στιγμής, τούς ξεπερνά. Μέχρι που μία γέννα, όντως θα τούς ξεπεράσει - όπως και θα ξεπεράσει κάθε κοινή λογική. Αλλοι θα επέλεγαν να τη δουν ως «τερατόμορφη». Η Μαρία κι ο Ινγκβαρ όμως την είδαν ως σημάδι, ως θεϊκό δώρο στην άτεκνη μοναξιά τους. Υιοθετούν το υβρίδιο, το ονομάζουν Αντα και το μεγαλώνουν ως παιδί τους. Τι κι αν η προβατίνα που το γέννησε, το διεκδικεί και κλαίει κάτω από το παράθυρό τους; Ο άνθρωπος αποφάσισε να το κρατήσει κι ο Ανθρωπος στη φύση έχει προτεραιότητα. Τι, όχι;

Δράμα, θρίλερ με σασπένς και στοιχεία μαύρης κωμωδίας. To υβριδικό WTF ντεμπούτο του Βαλντιμίρ Γιόχανσον (Βραβείο Πρωτοτυπίας στο Ενα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών) ή θα σας πετάξει έξω, ή θα ξεκινήσει έναν ενδιαφέροντα διάλογο μέσα σας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

μαγνητικά πεδία

Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση

Μια γυναίκα οδηγεί ταραγμένα στην κίνηση της Αθήνας. Στρίβει τελευταία στιγμή προς Κόρινθο, παίρνει αποφασιστικά το δρόμο προς την Πάτρα, μπαίνει σ’ ένα φέρι σιγοτραγουδώντας μελαγχολικά. Ενδιάμεσα, αμήχανα τηλέφωνα - στο παιδί της, στον άντρα της. Ερωτήσεις, δικαιολογίες, ενοχές. Αυτή είναι η Ελενα κι όπως εξηγεί στον Αντώνη, τον άγνωστο άντρα που διασώζει όταν το αυτοκίνητο του μένει στην έξοδο από το φέρι, δεν πάει κάπου συγκεκριμένα. Απλώς, έφυγε. Για πολύ, για λίγο, θα δει. Πήρε το σαραβαλάκι της, τον «Ζορζ», και ξέφυγε - από την Αθήνα, από τη δουλειά, από τη γερασμένη της αντανάκλαση. Εκείνος, που πάει; Και τι είναι αυτό το μεταλλικό κουτί που κουβαλά; Οχι, δεν σοκάρεται που ο Αντώνης της εξομολογείται ότι αυτή είναι η θεία του, ή μάλλον τα λείψανα της που υποσχέθηκε ότι θα τα συνοδεύσει για την ταφή τους στο αγαπημένο της μέρος. Αντιθέτως, η Ελενα βρίσκει βάλσαμο σε αυτή την αποστολή. Ενα συγκινητικό προορισμό και μια περιπέτεια που θα τη βγάλει επιτέλους από το μυαλό της. Ετσι, οι τέσσερις τους, η Ελενα, ο Αντώνης, η θεία κι ο Ζορζ θα ξεκινήσουν μια διαδρομή, ένα ταξίδι δρόμου που οι άγνωστοι νιώθουν ασφαλείς να ανταλλάξουν τις πιο μύχιες σκέψεις τους, να εξομολογηθούν ανασφάλειες, να τολμήσουν μια τρέλα που βγάζει περισσότερο νόημα από την λογική πραγματικότητα που τους περιμένει στην επιστροφή.

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Γιώργου Γούση είναι ένα road movie με προορισμό την καρδιά. 7 υποψηφιότητες για Βραβεία Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

this is the end main

Το Τέλος του Κόσμου (This is the End) των Ιβαν Γκόλντμπεργκ, Σεθ Ρόγκεν

Έξι φίλοι ηθοποιοί παγιδεύονται στο σπίτι του Τζέιμς Φράνκο, καθώς περίεργες βιβλικές καταστροφές σαρώνουν το Λος Άντζελες. O κόσμος γύρω τους καταρρέει, οι προμήθειές τους λιγοστεύουν και ο εκνευρισμός από την ασφυκτική συμβίωση γίνεται όλο και πιο έντονος. Η φιλία τους δοκιμάζεται τόσο μέσα στο σπίτι, όσο και έξω, όταν τελικά αποφασίζουν να εγκαταλείψουν το σπίτι και να τα βγάλουν πέρα με το τέλος του κόσμου.

Ετσι θα μοιάζει το τέλος του κόσμου, στο Ευαγγέλιο του Ιβαν Γκόλντμαν και του Σεθ Ρόγκεν: με μια wtf, ξέφρενη, αθυρόστομη buddy κωμωδία στη συσκευασίας μιας ταινίας καταστροφής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

ARTE POVERA

Arte Povera του Φώτη Γεωργιάδη

Το χρονικό της δημιουργίας του δίσκου «Arte povera», του πρώτου στο ελληνικό χιπ χοπ που συνδυάζει ραπ και κλασική μουσική, από τον Beats Pliz.

Arte αν και όχι povera για ένα εντυπωσιακό making of της δημιουργίας του ομότιτλου δίσκου του Beats Pliz που θα ενθουσιάσει μόνο τους φανατικούς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο YouTube

Ford v Ferrari MAIN 2

Κόντρα σε Ολα (Ford v Ferrari) του Τζέιμς Μάνγκολντ

Αμερική, αρχές δεκαετίας του '60. Ο εγγονός του ιδρυτή της Ford, ο Χένρι Φορντ ο 2ος, επιχειρεί ένα άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Μία προσπάθειά του να αγοράσει τη Ferrari οδηγεί σε προδοσία σε όφελος ανταγωνιστή του και τότε εκείνος ορκίζεται να τιμωρήσει τον Ενζο Φεράρι, κερδίζοντάς τον στο δικό του γήπεδο: τον διάσημο ετήσιο αγώνα 24 ωρών του Λε Μαν στη Γαλλία. Για να γίνει κάτι τέτοιο, φυσικά, η Ford δεν πρέπει απλώς να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αλλά να εφεύρει και να κατέβει στους αγώνες με κάτι καλύτερο από τα δοκιμασμένα, με παράδοση χρόνων, τεχνολογικά άρτια, αγωνιστικά μοντέλα της Ferrari. Ολο αυτό είναι αδιανόητο. Μόνο ένας τρελός θα το επιχειρούσε. Στην περίπτωσή μας, δύο τρελοί. Ο Τεξανός Κάρολ Σέλμπι, πρώην οδηγός Formula 1 και νυν φιλόδοξος σχεδιαστής αυτοκινήτων κι ο Βρετανός μηχανικός και επαγγελματίας οδηγός Κεν Μάιλς - γνωστός τόσο για τον οξύθυμο χαρακτήρα του, όσο και για το πείσμα, το ένστικτο και το ασυναγώνιστο του ταλέντο στο τιμόνι. Μαζί, κατασκευάζουν το GT40, το μεγάλο στοίχημα της Ford, όμως τίποτα δεν έγινε απλά κι εύκολα. Η προετοιμασία, οι αποτυχίες, η επιμονή, το ρίσκο τεστάρουν τη βαθιά φιλία των δύο αντρών και συγκρούονται με το κυνικό πρόσωπο της αμερικανικής επχειρηματικότητας (τον Φορντ τζούνιορ δεν τον ενδιαφέρει το όραμα, αλλά η μπίζνα). Ολοι όμως καταλήγουν στον ίδιο κοινό προορισμό: το σημείο εκκίνησης του Le Mans 66, ενός αγώνα που έγραψε ιστορία.

Επιτέλους: ένα δείγμα απολαυστικού, παραδοσιακού σινεμά. Η «μεσαία» ταινία που λείπει τόσο στην εποχή μας. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

poor things

Poor Things του Γιώργου Λάνθιμου

Το «Poor Things» μεταφέρει στην οθόνη το σατιρικό μυθιστόρημα του Σκοτσέζου Αλισντερ Γκρέι που κυκλοφόρησε το 1992 (στα ελληνικά έχει αποδοθεί ως «Χαμένα Κορμιά» και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Νεφέλη). Η ιστορία, που εκτυλίσσεται στη βικτοριανή εποχή, αντικαθιστά το τέρας με την Μπέλα, μια όμορφη νεαρή νυμφομανή, η οποία, έγκυος ούσα, αυτοκτονεί για να ξεφύγει από τον βίαιο άντρα της. Την Μπέλα επαναφέρει στη ζωή ένας εκκεντρικός αλλά ιδιοφυής επιστήμονας, ο Γκόντγουιν Μπάξτερ, δίνοντάς της, ωστόσο, το μυαλό ενός μωρού. Η φιλοδοξία του Μπάξτερ είναι να κατασκευάσει την ιδανική σύντροφο αλλά τα σχέδιά του ανατρέψει ο Δρ. Αρτσιμπαλντ ΜακΚάντλες που φθονεί τον Μπάξτερ για το δημιούργημά του. Η Μπέλα, ωστόσο, έχει τη δική της άποψη για τα πράγματα.

Ο Γιώργος Λάνθιμος προχωρά με άλματα στην περιοχή των μεγαλύτερων δημιουργών της εποχής μας, με μια ακόμη αριστουργηματική, αψεγάδιαστη ταινία. Χρυσός Λέοντας στο 80ό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+