Ξεφυλλίζουμε μαζί με την Ορσαλία-Ελένη Κασσαβέτη το βιβλίο της «Ταχύτητα και Αγάπη» για το νέο εμπορικό κινηματογράφο των 80s και την αναγκάζουμε να απαντήσει σε όλες τις (δύσκολες) ερωτήσεις που αφορούν μια (δίκαια;) παρεξηγημένη εποχή του ελληνικού σινεμά.
Με αφορμή το θάνατο του Θανάση Ρεντζή αναδημοσιεύουμε μια πραγματικά μεγάλη (και φροντισμένη) συνέντευξή του από τον σκηνοθέτη και μαθητή του Γιάννη Καρπούζη.
Πόσο άνετα συζητάμε για το δικαίωμα στη σεξουαλικότητα των ατόμων με αναπηρία; Η Ελπίδα Σταθάτου έγραψε μία τολμηρή ταινία μικρού μήκους κι άνοιξε τον διάλογο.
Η ακαδημαϊκή μελέτη του με τίτλο «Αnimals and Greek Cinema: An Inquiry into the Nonhuman» δίνει την αφορμή για μια συζήτηση πάνω σε μια μέχρι πρότινος ανεξερεύνητη οπτική της ελληνικής κινηματογραφίας.
Μια από τις πιο ιδιοσυγκρασιακές γαλλικές ταινίες της χρονιάς, το «Την Ιδια Ωρα στη Γη», φέρει την υπογραφή ενός ανήσυχου δημιουργού που μιλάει στο Flix για την επιμονή του να κάνει το «διαφορετικό» mainstream.
Ξεφυλλίζουμε μαζί με την Ορσαλία-Ελένη Κασσαβέτη το βιβλίο της «Ταχύτητα και Αγάπη» για το νέο εμπορικό κινηματογράφο των 80s και την αναγκάζουμε να απαντήσει σε όλες τις (δύσκολες) ερωτήσεις που αφορούν μια (δίκαια;) παρεξηγημένη εποχή του ελληνικού σινεμά.
Στην τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία της, το «Τόσο Κοντά, Τόσο Μακριά», η Αλίκη Δανέζη - Κνούτσεν τέμνει τους χώρους και τους χρόνους ενός ζευγαριού που χωρίζει. Στο Flix μιλάει για τις σιωπές, τους αυτοσχεδιασμούς και την απόσταση που πρέπει να διανύσεις για το «μαζί».
Η ταινια «Ηλέκτρα 7», συμπαραγωγή Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου, την Παρασκευή, 18 Ιουλίου, στη Μικρή Επίδαυρο. Συνυπογράφουν εφτά κορυφαία σκηνοθετικά ονόματα.
Στα 61 του χρόνια ο Ματ Ντίλον παίζει τον Μάρλον Μπράντο στη βιογραφική ταινία της Μαρία Σνάιντερ με τίτλο «Την Ελεγαν Μαρία» και μιλάει στο Flix για τις προκλήσεις που έκαναν την καριέρα του να μοιάζει συναρπαστική.
Μιλήσαμε με τον Γάλλο σκηνοθέτη για τη νέα του ταινία, «Οταν Ερθει το Φθινόπωρο», απλώνοντας τη συζήτηση σε δηλητηριώδη μανιτάρια, στο ChatGPT και τη διάσωση της «μεσαίας» ταινίας που μοιάζει να μην βρίσκει χώρο στη βιομηχανία σήμερα.
Σκηνοθετεί και παίζει, σ' ένα φιλμ που λυτρώνει το τραύμα με ξέσαλο χιούμορ και κωμική βία. Στις «Μπαλκονάτες» βγάζει το σουτιέν της, στη ζωή ανακουφίζεται όταν ξεπερνά τα όρια.
H σκηνοθέτης, σεναριογράφος και πρωταγωνίστρια της «Δίκης Ενός Σκύλου» είναι ένα δυναμικό πλάσμα με φλεγματικό χιούμορ, πνευματώδεις ατάκες και κοφτερές απόψεις για το χειρότερο ζώο του πλανήτη: τον άνθρωπο.
Με αφορμή την επανακυκλοφορία των ταινιών του μέσα στο καυτό καλοκαίρι του 2025, ο Δημήτρης Αθανίτης μιλάει στο Flix σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για το σινεμά και το σινεμά (του).
Ο σκηνοθέτης μας μιλάει για το φεστιβαλικό… θρίλερ καταδίωξης που τιμήθηκε με το Βραβείο Κοινού στο τμήμα Meet the Neighbors στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
Κωλώνει σε κάτι ή τίποτα δεν αποτελεί πρόκληση; Καταλαβαίνει πώς μεγάλωσε μπροστά στα μάτια μας - στην μεγάλη οθόνη; Το Flix συναντά την πρωταγωνίστρια στις «Αγριες Μέρες μας» του Βασίλη Κεκάτου μιλώντας για το σινεμά - τον μόνο χωροχρόνο που διασώζεται, άγρια και ρομαντικά, η νιότη κι η αθωότητα.