Μπορεί το «House of Dragon» να εξιλέωσε κάπως το «Game of Thrones», ωστόσο, για πολλούς, ο τρόπος που έκλεισε η σειρά παραμένει ακόμα ανοιχτή πληγή. Ενας από αυτούς είναι και ο ηθοποιός που υποδύθηκε τον ευνούχο Βάρις, Κόνλεθ Χιλ, ο οποίος ήταν σταθερά ένας από τους πιο αγαπητούς χαρακτήρες στην σειρά μέχρι και το άδοξο τέλος του.
Ο ηθοποιός, σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα The Times, προσέφερε μια ειλικρινή αξιολόγηση των δύο τελευταίων σεζόν της σειράς, οι οποίες χαράχθηκαν στην μνήμη πολλών θαυμαστών και κριτικών ως οι χειρότερες σεζόν της πολυαγαπημένης σειράς. Στη συνέντευξή, ο Χιλ εξέφρασε την αρχική του ικανοποίηση με τη σειρά μέχρι να φθάσει στις έβδομη και όγδοη σεζόν, οι οποίες δεν βασίζονταν πλέον στο αρχικό υλικό του Τζορτζ Ρ.Ρ. Μάρτιν. Αυτή η αλλαγή στην αφήγηση φάνηκε να επηρέασε την κατανόηση του Χιλ για τον χαρακτήρα του και παραδέχτηκε ότι ένιωσε απογοητευμένος με τις αλλαγές.
«Νόμιζα ότι είχα κάνει κάτι λάθος», δήλωσε σχετικά με τις αλλαγές στον χαρακτήρα του στις τελευταίες δύο σεζόν. «Μέχρι τις δύο τελευταίες σεζόν, δεν είχα απολύτως κανένα παράπονο. Απλά, ένιωθα απογοητευμένος με τις τελευταίες σεζόν, επειδή ο Βάρυς δεν ήταν πλέον ο χαρακτήρας που γνωρίζαμε. Νομίζω ότι οι σεναριογράφοι ήθελαν να κάνουν ένα συγκεκριμένο πράγμα, ενώ το HBO είχε επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση. Νιώθω ότι η τελευταία σεζόν ήταν λίγο βιαστική. Ημουν απαρηγόρητος αρχικά, αλλά πλέον είμαι καλά με αυτό.»
Οι συναισθηματικές αντιδράσεις του Χιλ αντικατοπτρίζουν τις προκλήσεις που προκύπτουν όταν μια τηλεοπτική σειρά ξεπερνά το αρχικό υλικό που βασίζεται. Καθώς το «Game of Thrones» προχωρούσε, προσπέρασε αρκετά τα 5 βιβλία στα οποία βασίστικε, με αποτέλεσμα οι σεναριογράφοι να πρέπει να διαμορφώσουν τα δικά τους κλεισίματα για τους χαρακτήρες και τις πλοκές. Αυτή η μετάβαση όμως είχε ως αποτέλεσμα έλλειψη συνέπειας για ορισμένους χαρακτήρες (Βάρυς, Τύριον, Τζέιμι), αφήνοντας τους ηθοποιούς να αισθάνονται αποξενωμένοι από τους ρόλους τους.
Διαβάστε ακόμη: Η «Μυστική Εισβολή» της Marvel είναι άλλη μια απογοητευτική σπατάλη καλών ιδεών
Επιπλέον, η παρατήρηση του Χιλ για τη βιασύνη με την οποία έγιναν οι δύο τελευταίες σεζόν αποτελεί μια κοινή κριτική που μοιράζονται τόσο οι θαυμαστές όσο και οι κριτικοί. Καθώς οι δημιουργοί προσπαθούσαν να ολοκληρώσουν τη σειρά, αντιμετώπισαν το δύσκολο έργο του να ολοκληρώσουν πολλές πλοκές σε ένα περιορισμένο αριθμό επεισοδίων, μικρότερο από το καθιερωμένο 10 ανά σεζόν. Αυτός ο περιορισμός χρόνου φαίνεται να οδήγησε σε συμπύκνωση πλοκών, βιαστική ανάπτυξη χαρακτήρων και γεγονότα χωρίς επαρκή ανάπτυξη, μειώνοντας την επίδραση των κρίσιμων στιγμών.
Το (τρελό) αίτημα για ριμέικ της τελευταίας σεζόν με «ικανούς σεναριογράφους», υπογεγραμμένο από πάνω από ένα εκατομμύριο θαυμαστές, αποτελεί επίσης μια ένδειξη της παθιασμένης συμμετοχής και επένδυσης του κοινού στη σειρά. Αποτελεί σκληρή υπενθύμιση της σημαντικής επιρροής που μπορεί να έχει μια σειρά όπως το «Game of Thrones» στην ποπ κουλτούρα, καθώς και του βάρους των προσδοκιών που ανατίθενται στους δημιουργούς της.
Συνολικά, τα ειλικρινείς σχόλια του Κόνλεθ Χιλ φωτίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τόσο οι ηθοποιοί όσο και οι δημιουργοί όταν μια αγαπημένη τηλεοπτική σειρά ξεπερνά το αρχικό υλικό της. Η αλλαγή από την προηγουμένως καθορισμένη αφήγηση στις τελικές σεζόν, σε συνδυασμό με χρονικούς περιορισμούς, συνέβαλε στην απογοητευτική υποδοχή του τέλους του «Game of Thrones».