[Ακολουθούν spoilers για το 11ο επεισόδιο της 5ης σεζόν «True Blood». Στο τέλος του κειμένου το βίντεο με τις σκηνές της εβδομάδας.]
Κάθε βδομάδα αυτό το καλοκαίρι, θα επισκεπτόμαστε τον μαγικό, σέξι, συχνά αηδιαστικό, πάντοτε διασκεδαστικό, κόσμο του «True Blood», μέσα από τις σκηνές του κάθε επεισοδίου που μας έκαναν να σταματήσουμε τα πάντα, να φωνάξουμε στην οθόνη, να πατήσουμε το rewind, να χειροκροτήσουμε, να σοκαριστούμε, να γελάσουμε πιο δυνατά - ή όλα αυτά μαζί.
Θεϊκό κάλεσμα
Κάπου μέσα μου πίστευα πως ίσως όλη αυτή η θρησεκυτική παράνοια του Μπιλ να είναι απλώς θέατρο, προκειμένου να λειτουργήσει ως κατάσκοπος στα βάθη της Authority, όμως κάπου και οι τελευταίες αμφιβολίες διαλύονται όταν τον βλέπουμε να ψάχνει να βρει από πού έρχονται οι Λιλίθειοι ψίθυροι «Μπιλ! Μπιλ! Μπίι-ιιιλ». Οπότε ναι, πάει αυτό. Ο Μπιλ το έχει χάσει, και σε αυτό το σημείο πραγματικά λυπάμαι τον υποθετικό θεατή που βλέπει τη σειρά επειδή τον νοιάζουν οι χαρακτήρες. Προσπάθησε να τον θυμηθείς στην αρχή της σειράς πώς ήταν. Κρίμα ρε παιδιά.
Μέσα σε όλα, έχουμε τη Λίλιθ να συνεχίζει να εμφανίζεται μονίμως ντυμένη στο αίμα (πρέπει να είναι τρομερά διασκεδαστικό για την ηθοποιό αυτό) και, όπως διαπιστώνουμε στη διάρκεια του επεισοδίου, να πληροφορεί κάθε μέλος του Συμβουλίου πως εκείνος είναι ο εκλεκτός της. Κάτι μέσα μου με κάνει να θέλω να μην υπάρξει ποτέ εξήγηση. «Επειδή έτσι!»
But they are brother and sister
Υπάρχει κάτι βαθιά προβληματικό σε μια σειρά που ζευγαρώνει δύο χαρακήρες που δεν είναι στην πραγματικότητα αδέρφια, αλλά τους βάζει να αποκαλούνται μεταξύ τους -και να συμπεριφέρονται- ως τέτοια, απλώς και μόνο επειδή αυτό συμπληρώνει το βαθμό ‘απαραίτητης σοκαριστικής ακρότητας’ που θεωρεί πως πρέπει να προσφέρει. Τελοσπάντων, ο Έρικ κι η Νόρα το κάνουν την ίδια ώρα που σκέφτονται τι θα γίνει με την όλη φάση τους με την Authority (επειδή εντάξει, την ώρα του σεξ κάτι να κάνει κι ο εγκέφαλος, πιεζόμαστε χρονικά βλέπεις) και τελικά λίγο αργότερα καταφέρνουν να το σκάσουν μαζί. Γλυκό.
Undercover
Τίποτα, απλά φανταστικό.
Στην πραγματικότητα, θα ήθελα πάρα πολύ να πήγαινε όλη η σεζόν σε αυτό το μοτίβο: Να συμβαίνουν Σημαντικά Πράγματα σε όλα τα μεγάλα storylines, κι απλά ο Σαμ με τη Λούνα ως ποντίκια να είναι παρόντες σε όλες, αλλά κάθε φορά που μεταμορφώνονται ξανά σε (γυμνούς) ανθρώπους και πάνε να κάνουν κάτι χρήσιμο, κάποιος να ανοίγει την πόρτα, οπότε να γίνονται ξανά ποντικάκια. Και να πήγαινε όλη η σεζόν έτσι.
Όλα εμείς.
Fairie$
Εμπφ, εντάξει. Η υστερική χορεύουσα νεράιδα είναι σαφώς το highlight του επεισοδίου, αν και δεν ήμουν φαν των υψηλού pop culture IQ ερωτήσεών της. Μου έκαναν παντελώς ξένες με τον υπόλοιπο τόνο της σειράς οι αναφορές στην Ke$ha από μια νεράιδα σε ένα νεραϊδένιο καμπαρέ. Εκτός κι αν κι η Ke$ha έχει συγγένεια. Ποτέ δεν ξέρεις.
Η ουσία είναι πως η dancing queen δεν πορόλαβε να αποκαλύψει στην Σούκι αυτά που ξέρει για τον Γουόρλο (πέραν δηλαδή του σημαντικού, ότι οι γονείς της την πούλησαν σε αυτόν, βασικά) επειδή πάνω στην κρίσιμη στιγμή έφτασε η είδηση πως ο Ράσελ είναι ακόμα ζωντανός και νεράιδα-χορεύτρια τρόμαξε του θανατά. Και καλά έκανε δηλαδή, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος.
Δεν απαντώ χωρίς το δικηγόρο μου
Όμορφη σκηνή ανάμεσα στην Παμ και τις δύο baby βαμπιρίτσες της σειράς - η οποία αναπάντεχα, τελειώνει με την Τζέσικα να ρωτάει την Τάρα αν σκέφτεται την Παμ «με αυτό τον τρόπο», κάτι που βασικά σημαίνει πως «ναι», ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την αντίδραση της Τάρα. Έρχεται λίγο από το πουθενά αυτό, αλλά από την άλλη για όλα τα ωραία αυτό δεν ισχύει;
Μοιραία συνάντηση
To «ποια είναι η Λούνα» της Παμ είναι η ατάκα της σεζόν, τελεία και παύλα.
Best dad in the world
Σε συνέχεια όσων λέγαμε στην αρχή για τον Τρελο-Μπιλ, αλλά και μιας ενδιάμεσης σκηνής όπου αρνήθηκε στην Τζέσικα να τηλεφωνήσει στον Τζέισον επειδή δεν είναι βαμπίρ άρα ποιος νοιάζεται αν θα σωθεί ή όχι, έχουμε αυτό εδώ το υστερικό αριστούργημα σκηνής: Τον Μπιλ να χαστουκίζει την ‘κόρη’ του στην άλλη άκρη του δωματίου. Θα καλούσαμε την βαμπιροπρόνοια, αλλά τι να σου έκανε κι αυτή. Εδώ ο τύπος νομίζει πως είναι ο Εκλεκτός που θα οδηγήσει τα βαμπίρ στη Γη της (μετα-αποκαλυπτικής) Επαγγελίας τους. Πραγματικά ελπίζω να πηγαίνει κάπου αξιοπρεπώς αυτό.
Μάλλον όχι βέβαια. Μετά από το «η Λίλιθ διάλεξε ΕΜΕΝΑ» στο τέλος της σκηνής δεν υπάρχει επιστροφή.
Ράσελ-Νεράιδες 1-0
Α, να, αυτό έχει πλάκα. Ο Ράσελ μετά το «adios, κορόιδα» της προηγούμενης βδομάδας, καταφέρνει να μάθει την τοποθεσία του νεραϊδοκλάμπ, η dancing queen βγαίνει στο λιβάδι για να τον αντιμετωπίσει, κι αφού πρώτα πυροβολάει με τη νεραϊδομαγεία της πρώτα (κατά λάθος) τον Τζέισον, ύστερα καταφέρνει να τραβήξει το όπλο της πιο αργά από ό,τι ο Ράσελ τα δόντια του.
Eτσι την αδειάζει από νεραϊδικό ζωμό, γίνεται high as a kite, και -σαν συνέπεια- μπορεί τώρα και βλέπει το κλαμπ. (Ωραίο το meta άγγιγμα με τις νεράιδες να παρακολουθούν τον Ράσελ να σκοτώνει σα να ήταν το ίδιο το κοινό.) (Σε άλλη παρατήρηση, δεν είναι κάπως ανέμπνευστο το ότι το κλαμπ αυτό είναι τελικά ένα στέρεο πράγμα, τοποθετημένο -αλλά και κρυφό- σε ένα συγκεκριμένο σημείο; Κάπως υπερβολικά, πώς να το πω, ‘πραγματικό’ δεν είναι αυτό;) Τελοσπάντων, μάλλον δεν είναι πολύ ευχάριστο αυτό που θα ακολουθήσει, καθώς ο πιο απολαυστικός κακός της σειράς φτάνει την αποθέωση του σχεδίου του.
Δείτε ακόμη:
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 1: «Turn! Turn! Turn!»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 2: «Authority Always Wins»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 3: «Whatever I Am, You Made Me»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 4: «We’ll Meet Again»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 5: «Let's Boot and Rally»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 6: «Hopeless»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 7: «In the Beginning»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 8: «Somebody That I Used to Know»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 9: «Everybody Wants to Rule the World»
- «True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 10: «Gone, Gone, Gone»
Tags: true blood