TV

«True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 8: «Somebody That I Used to Know»

στα 10

Οι 7 πιο απολαυστικές σκηνές και ό,τι άλλο αξίζει να κρατήσεις από το όγδοο επεισόδιο της σειράς-εθισμού κάθε καλοκαιριού.

«True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 8: «Somebody That I Used to Know»

[Ακολουθούν spoilers για το 8ο επεισόδιο της 5ης σεζόν «True Blood». Στο τέλος του κειμένου και βίντεο με όλες τις σκηνές που μας έμειναν αξέχαστες]

Κάθε βδομάδα αυτό το καλοκαίρι, θα επισκεπτόμαστε τον μαγικό, σέξι, συχνά αηδιαστικό, πάντοτε διασκεδαστικό, κόσμο του «True Blood», μέσα από τις σκηνές του κάθε επεισοδίου που μας έκαναν να σταματήσουμε τα πάντα, να φωνάξουμε στην οθόνη, να πατήσουμε το rewind, να χειροκροτήσουμε, να σοκαριστούμε, να γελάσουμε πιο δυνατά - ή όλα αυτά μαζί.

Αλλάζεις, αλλάζεις

luna

Πριν πιάσουμε τα της σκηνής, ένα γενικότερο σχόλιο για το επεισόδιο. Ο τίτλος; Απαράδεκτος. Ούτε τα αστείας με τον Στρος-Καν τόσο πολυπαιγμένα, δηλαδή κάπου πρέπει να μπει μια γραμμή στις αναφορές στον Γκότιε, και κάπου μέσα μου πίστευα πως το ΗΒΟ θα μπορούσε να είναι αυτή η γραμμή.

Τελοσπάντων, το επεισόδιο ανοίγει με ένα από τα πιο αδιάφορα storylines της σεζόν να μας πηγαίνει κατευθείαν στις περιοχές υπέροχων 80s b-movies με ήρωες που παίρνουν τη μορφή άλλων ηρώων ή, στην περίπτωσή μας, με μια shifter να παίρνει τη μορφή του shifter που είναι ίσως, κάπως, περίπου ο αγαπητικός της. Φανταστικό. Θα αγαπούσα λίγο περισσότερο αυτή τη σειρά αν έκανε τέτοια, αυτοτελή, κουφά πράγματα με τους βαρετούς περιφερειακούς τους χαρακτήρες κάθε βδομάδα, αντί να προσπαθεί να δώσει Σημαντική Ιστορία στον καθέναν.

High as a kite

steve<em>russell</em>high

Θα μπορούσα να βλέπω τα μαστουρωμένα βαμπίρ της Authority για ώρες. Να αγγίζουν, να χαϊδεύουν, να φιλιούνται μεταξύ τους (ιδίως αν είναι δύο σέξι βαμπίρες). Μέσα σε όλα αυτά ο Έρικ έχει ξυπνήσει κάπως μετά το όρομα του Γκόντρικ, κάτι που σημαίνει πως θα προσπαθήσει να σώσει την “αδερφή” του (και τον Μπιλ) από την -προέλευσης Λίλιθ- νιρβάνα τους. Για την ώρα τα αποτελέσματα ανεπιτυχή. Αλλά κοίτα όμως τι ευτυχισμένοι που είναι όλοι.

Καλά σκυλάκια

sex

Για τη γενικότερη απόλαυση του κοινού (το «True Blood» πάντα φρόντιζε ισομερώς για όλο το κοινό του, δίχως διακρίσεις) έχουμε αυτή τη σκηνή σεξ, η οποία και σαφέστατα είναι το μόνο αληθινά ενδιαφέρον πράγμα από όλη την πλοκή με τις πολιτικές ισορροπίες στην κορυφή της λυκο-πυραμίδας, με την αγέλη να στρέφεται όλο και περισσότερο στα άμυαλα ξεκοιλιάσματα αντίθετα με αυτό που θέλει ο Αλσίντ. Τελοσπάντων, λίγη σημασία έχουν αυτά, διότι καυτό σεξ με πετάγματα εδώ κι εκεί.

Fee-fi-fo-fum

vampire_demon

Εδώ έχουμε εξελίξεις. Ο Τζέισομ πείθει αρχικά τη Σούκι να μην ξοδέψει τις δυνάμεις της (ευτυχώς γιατί είχαμε πεθάνει στην αγωνία) και ύστερα πάνε στο μέρος όπου πέθαναν οι γονείς τους. Είναι ωραίο όταν μοιράζονται σκηνές τα αδερφάκια, κι εδώ είναι σημαντικό να είναι μαζί. Η Σούκι βλέπει σε όραμα τη νύχτα του θανάτου των γονιών τους, με έναν μυστηριώδη δαίμονα-βαμπίρ να σταματάει το αμάξι επειδή μυρίζει αίμα, και συγκεκριμένα το αίμα της Σούκι στο χάνζαπλαστ. Αδύναμο, δηλαδή να πας από χάνζαπλαστ; Ούτε στον εχθρό μου.

Η ουσία είναι πως η Σούκι κατά κάποιο τρόπο μοιάζει να έχει συδεθεί με τον δαίμονα τώρα, αρχικά απολαμβάνοντας τη μυρωδιά του αίματος όπως αυτός, κι ύστερα όταν διαπιστώνει πως την έχει ακολουθήσει ως και στο μπάνιο. (Σε εκείνη τη σκηνή ζήσαμε και μεγαλειώδης ερμηνευτικές στιγμές από την Πάκουιν, αλλά αυτό ας μη το θέσουμε, καλύτερα.)

Αυτοερωτικός Σαμ

sam_sam

Είναι κάποιες στιγμές που πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για αυτή τη σειρά.

Προφητείες

lafayette

Η σειρά κάνει ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση: Βάζει δύο από τα πιο βαρετά storylines μαζί. Ο Λαφαγιέτ καταπίνει λοιπόν το πνεύμα και μετά το φτύνει και πληροφορεί τον Τέρι και τους λοιπούς ενδιαφερόμενους ότι κάποιος θα πρέπει να πεθάνει για να γλιτώσουν από την κατάρα. Στο άκουσμα αυτής της πληροφορίας ο Νόελ από το «Felicity» εξαφανίζεται με ταχύτητα που θα έκανε τον Ντάφι Ντακ να ντρέπεται που είναι καρτούν, οδηγώντας μας στη σκέψη πως αν αυτός ήταν όλος κι όλος ο ρόλος του Σκοτ Φόλεϊ στη σειρα, οφείλει ξεκάθαρα να απολύσει τον μάνατζέρ του.

Fuck politics

evolving

Στο τέλος του επεισοδίου έχουμε κλασικά πλέον, ένα cliffhanger σχετικά με την Authority, μόνο που υπό μία έννοια αυτό ήταν το πιο σοκαριστικό από όσα έχουμε δει ως σήμερα: Διότι ο Μπιλ (του Στίβεν Μόγιερ, που σκηνοθέτησε και το επεισόδιο), λίγο πριν πιει με ηρεμία το αιματάκι του, πετάει την ιδέα του ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Ας διαλύσουμε κάθε εργοστάσιο παραγωγής Tru Blood, ρίχνει την ιδέα στο τραπέζι ο έκπτωτος βασιλιάς, μπροστά στα μάτια του έκπληκτου Έρικ. Με αποτέλεσμα, φυσικά, κάθε ειρηνικό βαμπίρ να μετατραπεί στον φονιά που -κατά τους εξτρεμιστές του Ράσελ- κρύβει μέσα του.

Το παίζει; Έχει ατζέντα; Ή όντως, όπως απάντησε στον Έρικ, «εξελίσσεται»; Όπως και νά’χει, ένα «True Blood» δίχως Tru Blood θα είχε τρομερό ενδιαφέρον ως κατεύθυνση.

moyer_directing

Δείτε ακόμη: