«True Blood», Σεζόν 5, Επεισόδιο 10: «Gone, Gone, Gone»

TV 15 AUG 2012  /  Θοδωρής Δημητρόπουλος

Οι 8 πιο απολαυστικές σκηνές και ό,τι άλλο αξίζει να κρατήσεις από το δέκατο επεισόδιο της σειράς-εθισμού κάθε καλοκαιριού.

[Ακολουθούν spoilers για το 10ο επεισόδιο της 5ης σεζόν «True Blood».]

Κάθε βδομάδα αυτό το καλοκαίρι, θα επισκεπτόμαστε τον μαγικό, σέξι, συχνά αηδιαστικό, πάντοτε διασκεδαστικό, κόσμο του «True Blood», μέσα από τις σκηνές του κάθε επεισοδίου που μας έκαναν να σταματήσουμε τα πάντα, να φωνάξουμε στην οθόνη, να πατήσουμε το rewind, να χειροκροτήσουμε, να σοκαριστούμε, να γελάσουμε πιο δυνατά - ή όλα αυτά μαζί.

Κι έχει και ρεπό η καθαρίστρια

sookie

Το επεισόδιο ξεκινάει με τη Σούκι να σκοτώνει ένα βαμπίρ και να γεμίζει το σαλόνι της με βαμπιροεντόσθια, και για κάποιο λόγο έμεινα με την εντύπωση πως σε αυτό το επεισόδιο το είδαμε αυτό να συμβαίνει πολύ περισσότερο από συνήθως. Αλλά έτσι είναι, σε καιρούς φονταμενταλιστικής επανάστασης τα πράγματα ζορίζουν. Τελοσπάντων, τίποτα σημαντικό, απλά φανταστικό το θέαμα μιας Σούκι με τα χέρια σηκωμένα σα να την ακούσει να λέει «και τώρα ΠΟΙΟΣ τα καθαρίζει όλα αυτά».

Κουβαλά σταυρό

tina

Τεράστια ένσταση στη σειρά, που έφερε την Τίνα Ματζορίνο (την αγαπήσαμε ως Μακ στη «Veronica Mars») απλά για να της δώσει δυο σκηνές και να την ξεπαστρέψει τόσο άδοξα. (Από την άλλη, ο Ντοτόρε του «Σπάρτακου» ακόμα περιμένει να μιλήσει ως μέλος της Authority, οπότε πάλι καλά να λέμε.) Η τελετουργική δολοφονία έρχεται ως αποτέλεσμα της αποτυχημένης επιχείρησης του Έρικ στο προηγούμενο επεισόδιο, η οποία έχει 2-3 συνέπειες για τις οποίες θα μιλήσουμε παρακάτω.

Humanoid

humanoid

Το γραφείο του Σερίφη στέλνει κάποιον για να κάνει κουμάντο τώρα που τα πράγματα με την λειψαιμία έχουν ζορίσει, και έκρινε πως το κατάλληλο ον για τη δουλειά ήταν αυτή η μίξη του Κερκ από το «Gilmore Girls» με τον τραγουδιστή των Tokio Hotel. Η Παμ και η Τάρα φυσικά δεν ψαρώνουν ιδιαίτερα, κάτι που μας δίνει μια απολαυστική σκηνή (της παγίδας-δολοφονίας με την Παμ να αντιδρά φωνάζοντας, ως παγοκολόνα «θα ΠΡΕΠΕΙ να αστειεύεστε») και μια υποψία πως ίσως τις δούμε φυγάδες;

Το arc τους ξεκίνησε στην αρχή της σεζόν με την Παμ να γίνεται με το ζόρι, δίχως να το θέλει, ‘μητέρα’ για την βαμπίρ-Τάρα. Με την ιστορία τους πλέον να εμπλέκεται τόσο άμεσα με τις συνέπειες της έλλειψης Tru Blood, ίσως δούμε αυτή τη διαδρομή να ολοκληρώνεται με την Παμ να επιλέγει πλέον να προστατέψει την ‘κόρη’ που κάποτε δεν ήθελε.

Σκοτώστε τους θεούς σας

godric

Σε μια από τις πιο παράξενες σκηνές που έχει κάνει η σειρά, ο Έρικ βλέπει την Λίλιθα να σφάζει τον φάντασμα-Γκόντρικ την ώρα που ο Μπιλ τον παρακολουθεί από ένα μόνιτορ. Ειλικρινά, η όλη σκηνή μοιάζει να ξεπήδησε από κάποιο πρωινό sci-fi της δεκαετίας του ‘60. (Απλά ξέρεις, χωρίς τα αίματα και τα ξελαιμιάσματα.) Υποτίθεται πως αυτό το όραμα πείθει κάπως τον Έρικ πως έκανε λάθος, αλλά δεν πείθει εμάς. Που να κοπανιέται η Νόρα, ο Έρικ φέτος θα τον σώσει τον κόσμο.

If I never knew you

jessica

Όλα τα κλισέ μαζεμένα σε ένα στόρι. Ο Χόιτ επιλέγει να απαλύνει τον πόνο κάνοντας την Τζέσικα να του σβήσει κάθε του ανάμνηση με αυτήν ή τον Τζέισον, ενώ πριν τελειώσει το επεισόδιο έχει ήδη βρει μια βολική δουλειά στην Αλάσκα. Ο Τζέισον του μιλάει, εκείνος δε τον αναγνωρίζει, ο Τζέισον κλαίει, η Τζέσικα έκλαψε νωρίτερα, όλοι κλαίνε, ο Χόιτ μας αποχαιρετά. Αν για κάτι αξίζει πραγματικά συγχαρητήρια η σειρά δεν είναι για αυτή τη αδέξια προσπάθεια σε βαρύ δράμα, αλλά για το ότι επιτέλους λειτούργησαν οι συγγραφείς της με σύνεση και απλά ξεφορτώθηκαν έναν χαρακτήρα όταν δεν είχαν τι άλλο να τον κάνουν εκτός από το να τον ντύνουν emo/goth που θέλει να τον τρώνε βαμπίρ.

Ως τώρα στο «True Blood» ήσουν καταδικασμένος: Ή θάνατο ή αιώνια ζωή σε μια σειρά που δεν έχει πια τι να σε κάνει. Ο Χότι ανοίγει νέους ορίζοντες.

Χορεύουν τα ποντίκια

sam_luna

Δεν ξέρω αν είμαι καλά, αλλά αυτούς έχω αρχίσει να τους απολαμβάνω. Βοηθάει ότι έχουν τα πιο παλαβά storylines βέβαια, όπως ετούτο εδώ, κατά το οποίο μεταμορφώνονται σε ποντίκια ώστε να μπορέσουν να μπουν στα κεντρικά της Authority και να πάρουν πίσω την μικρή Έμμα. Μάλιστα. Αναρωτιέμαι τώρα αν θα είναι εκεί και για την -όποια- τελική μάχη. Λογικά, για να ήρθαν ως εδώ, ναι. Και να που ξαφνικά, εύχομαι να μην πάθουν τίποτα κακό.

Lates!

russell

Όπου όλα στην Authority βαίνουν καλώς για περίπου τρία δευτερόλεπτο προτού ο Ράσελ αποφασίσει ότι τέτοια αρμονία δε μπορεί να τη δεχτεί. Μέχρι κι η νέμεσή του, ο Έρικ, του έκανε χειροφίλημα συγχωρώντας τον για τη δολοφονία της οικογένειάς τους (αυτά συμβαίνουν όταν βλέπει τον φανταστικό σου φίλο να δολοφονείται από μια γυμνή κυρία που επίσης, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ήταν απλά τα μάτια σου που έκαναν πουλάκια) και τώρα όλοι θα βαδίσουν σύμφωνα με το σχέδιο και θα ηγηθούν της βαμπιρικής κυριαρχίας επί του πλανήτη, ναι;

Ε όχι βέβαια. Ράσελ είναι αυτός. Τι θα κάναμε δίχως το κέφι αυτού του παλικαριού. Σε ένα απίστευτο λοιπόν ξέσπασμά του, υπενθυμίζει σε άπαντες πως γιατί να βολευτείς με Όλα όταν μπορείς να έχεις Ακόμα Πιο Όλα. Το αίμα το νεραϊδίσιο, του λέει, είναι σα να βάζεις στο στόμα σου τον παράδεισο. Οι υπόλοιποι δε μοιάζουν να ενθουσιάζονται με το σχέδιο, οπότε ο Ράσελ ανεβαίνει πάνω στο κεντρικό τραπέζι, γαυγίζει ένα παραλήρημα με μια έξαφνα βαριά προφορά Ρώσου Κακού Σε Ταινία Αρχών ‘90s, και τους αδειάζει τη γωνιά.

Τι θα απογίνει τώρα η μεταστροφή του Έρικ, την οποία δεν δέχομαι; Τι θα απογίνει μια ακέφαλη Auhority; Ποιον θα ελέγχει πονηρά η Σαλώμη; Και πάνω απ’όλα, τι θα συμβεί στον καημένο τον Στιβ που ως πριν λίγο χόρευε τανγκό με τον Ράσελ πάνω σε πτώματα; Σπαράζει η καρδιά μου. Επίσης: Ράσελ μόνος εναντίον όχι απλά όλων, αλλά κάθε πιθανού αντιπάλου. Αυτά είναι!

Φως στην υπόθεση

contract

Α και ναι, μέσα σε όλα μαθαίνουμε από έναν παμπάλιο πάπυρο μέσω της διάσημης τεχνικής «φωτίζω με τις νεραϊδοπαλάμες μου» ότι η Σούκι είναι ταγμένη σε έναν δολοφόνο.

Ράσελ; Έχεις κάτι να προσθέσεις;

Δείτε ακόμη:

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.