TV & STREAMING

«Game of Thrones», Κύκλος 7, Επεισόδιο 2: Σημειώσεις

στα 10

Για άλλη μία χρονιά, Flix gets medieval. Μπαίνουμε στο σύμπαν του Γουέστερος και δε βγαίνουμε μέχρι να μας διώξουν!

«Game of Thrones», Κύκλος 7, Επεισόδιο 2: Σημειώσεις

Διαβάστε παρακάτω, μόνον εάν παρακολουθείτε το «Game of Thrones» και είδατε ήδη το 2o επεισόδιο του 7ου κύκλου - για τους υπόλοιπους, ακολουθούν γιγαντιαία SPOILERS!

«Stormborn» ο τίτλος του επεισοδίου κι είναι σκηνοθετημένο από τον Μαρκ Μάιλοντ, υπεύθυνο, ως τώρα, για κάποιες από τις πιο συναρπαστικές σκηνές πλήθους στο «GoT» (ο Μάιλοντ έχει υπογράψει τα επεισόδια «High Sparrow» και «Sons of the Harpy» της 5ης και «The Broken Man» και «No One» της 6ης σεζόν. Ετσι, καθώς το επεισόδιο κυλά με έμφαση στην πολιτική και στη διπλωματία, στη στρατηγική και στους συμμάχους που η κάθε παράταξη προσπαθεί να συγκεντρώσει, περιμένεις ότι κάτι μεγάλο θα συμβεί – κι έρχεται, σ’ ένα αιμοσταγές και θεαματικό φινάλε που, ωστόσο, θα ορκιζόσουν ότι έχει δει σε κάποιους «Πειρατές της Καραϊβικής».

Θυμηθείτε εδώ, στα recaps του Flix, τι είδαμε στον 6ο κύκλο του «Game of Thrones»

got 702 607

Το δεύτερο επεισόδιο του κύκλου, κυλά με ενδιαφέρον και εκπλήξεις, αλλά και με μια ταραχή στο ρυθμό του, λίγο σαν ξεκάρφωτα highlights της σεζόν. Εχει και βία και σπλάτερ και σεξ, όμως εμβόλιμα, σαν να δόθηκε ένα memo, μην ξεχνάτε τα εμβλήματα της σειράς. Εχει απίθανη αναπαράσταση της πολιτικής σκηνής στο Γουέστερος, που θυμίζει έντονα τη σημερινή: οι παρατάξεις, οι σύμβουλοι, οι σύμμαχοι, οι οικογενειακές καταβολές που βαραίνουν τον κάθε υποψήφιο ηγεμόνα. Εχει συμμαχικές ισορροπίες που ήδη, μέσα στο ίδιο επεισόδιο, αλλιώς ξεκινούν κι αλλιώς καταλήγουν (συγκεκριμένα, μ’ ένα στόλο λιγότερο για την Ντενέρις).

Διαβάστε ακόμη: Σόφι «Σάνσα» Τέρνερ: «Το τέλος του Game of Thrones θα είναι τρομακτικό!»

got 702 607

Το σίγουρο είναι ότι πια το «Game of Thrones» έχει μπει βαθιά στον χειμώνα, τα χρώματά του, κυριολεκτικά και πνευματικά, όλο και σκοτεινιάζουν, η ανάμνηση των πρώτων, γεμάτων ματωμένη σάρκα και δολοπλοκία, κύκλων μοιάζει με την εποχή της αθωότητας. Γι’ αυτό και μια σκηνή σαν αυτή της συνάντησης της Αρια με τον Hot Pie είναι διπλά και τριπλά τρυφερή και νοσταλγική.

Το «Stormborn» έχει θαυμάσιες στιγμές. Συνδεδεμένες, όμως, μεταξύ τους και με την υπόλοιπη ροή της σειράς με συρραπτικό, κάνοντας ένα μεγάλο πήδημα (συγχωρήστε την αναφορά), στην κάθε γραμμή της δράσης.

* Να, λοιπόν, τι κρατήσαμε από το επεισόδιο 702 και μην ξεχνάτε: τσιγαρίζουμε το βούτυρο όταν φτιάχνουμε ζύμη για πίτα!*

got 702 607

Στης Ντενέρις Αυτή έχει το όνομα (Stormborn, του επεισοδίου), αυτή και τη χάρη κι η Ντενέρις μοιάζει να ζει την ημέρα ειλικρίνειας στο Dragonstone, όπου ρίχνει καταιγίδα, όπως όταν γεννήθηκε. Ευκαιρία (όχι στ’ αλήθεια, αυτή η σκηνή θα μπορούσε να συμβεί οποτεδήποτε μέσα στο διάστημα που η Καλίσι κι οι σύμβουλοί της διέσχισαν στεριά και θάλασσα, είναι απ’ αυτά τα ελαφρώς άτοπα που λέγαμε), για μια εκ βαθέων συζήτηση μεταξύ Ντενέρις και Βάρις, στο θέμα της εμπιστοσύνης και της προδοσίας. Γραμμένη για δύο, κυρίως, λόγους. Ο ένας είναι να φανεί η Ντάνι μυαλωμένη, μελετημένη και, ταυτόχρονα, αυτοκράτειρα (to be) με δημοκρατικές αρχές και φροντίδα για το λαό της. Ο άλλος είναι να χορτάσουμε έναν υπέροχο μονόλογο του Κόνλεθ Χιλ που οι ουσιαστικές ερμηνείες του στη σειρά είναι λίγες αλλά αξέχαστες. Κι ένας ακόμα, μικρούλης: αυτή είναι η νέα εποχή στο Γουέστερος κι όλοι πρέπει ν’ αποδείξουν ξανά τη θέση και τις προθέσεις τους. Από τα ψηλά, ως τα χαμηλά.

got 702 607

got 702 607

Μα τι άνδρας! Και πάνω που η Ντενέρις έχει συσφίξει τις σχέσεις της με το επιτελείο της (αλλά όχι όσο θα τις συσφίξουν σε λίγο Μισάντεϊ και Σκουλήκης), μια άλλη γυναίκα χτυπά την πόρτα, κοκκινοντυμένη. Είναι, φυσικά, η Μελισσάνδρη, για ένα ραντεβού μαγικό στην κυριολεξία. Μοιάζει να έχει χάσει κάτι από την υπερβολική της σιγουριά και αλαζονεία, έχει έρθει όμως με τις καλύτερες προθέσεις, για να συμβουλεύσει την Ντάνι να συναντηθεί με τον άλλο άνθρωπο που (είπαν οι φλόγες), θα παίξει σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις, τον Τζον Σνόου, την καλύτερη ζωντανή διαφήμιση των ικανοτήτων της μάγισσας. Η Μελισσάνδρη τούς περιγράφει πάνω-κάτω τι εστί Τζον (He sounds like quite a man, ορέγεται η Ντενέρις, αγνοώντας ότι είναι ανιψιός της, αλλά και πότε σταμάτησαν οι οικογενειακοί δεσμοί τον ερωτισμό στο GoT), κι ότι με την Ντάνι έχουν ένα κοινό: βάζουν σε πράξη ένα βασίλειο πιο δημοκρατικό, πιο πολυσυλλεκτικό. Η γλωσσολόγος Μισάντεϊ, σπασικλάκι εκπληκτικό, διασαφηνίζει και τη μετάφραση του χρησμού, ότι η λέξη «πρίγκηπας» στα υψηλά Βαλυριανά δεν έχει γένος, άρα ηγεμόνας του νέου κόσμου μπορεί να είναι άντρας ή γυναίκα και, με τα πολλά, η Ντενέρις δέχεται να βάλει τον Τίριον να στείλει κοράκι-εξπρές και να καλεί τον Τζον να την ανταμώσει, αλλά ως βασίλισσα και να γονατίσει μπροστά της. Κάτι από τις περιγραφές της Μελισσάνδρης μάλλον δεν έγινε κατανοητό για την υπερηφάνεια του Βόρειου, αλλά η δουλίτσα να γίνει.

got 702 607

Be a dragon Στη σάλα στρατηγικής, έχουμε συμβούλιο γυναικών: Γιάρα, Ελάρια, γιαγιά Ολένα και Ντενέρις, η νέα συμμαχία. Το σχέδιο, βέβαια, ανήκει στον Τίριον. Οι Ταϊρέλ και οι Ντορν, μόνο στρατοί του Γουέστερος δηλαδή, θα πολιορκήσουν το Κινγκς Λάντινγκ, ενώ Ντοθράκι και Unsullied θα κάνουν το γύρο να πάρουν την άλλη έδρα των Λάνιστερ, το Κάστερλι Ροκ. Ολοι συμφωνούν. Γιάρα και Ελάρια φεύγουν από θαλάσσης να πάνε να μαζέψουν το στρατό του Ντορν, αλλά η Γιαγιά Ολένα έχει δυο συμβουλές για την Ντενέρις. Κατ’ αρχάς, ωραία τα δημοκρατικά ένστικτα, αλλά οι υπήκοοι δεν θα σε υπακούν εάν δεν σε φοβούνται, λέει η σοφή κυρία. Κι από την άλλη, ο/η σωστός/ή ηγεμόνας αγνοεί τούς (άντρες, ως επί το πλείστον), συμβούλους και κάνει ό,τι πιστεύει.

got 702 607

You are my weakness Μήνες το τριβέλιζε στο μυαλό της, ήρθε η ώρα (όχι στ’ αλήθεια, αυτή είναι άλλη μια σκηνή που θα μπορούσε να έχει συμβεί σε οποιαδήποτε ώρα των περασμένων τριών σεζόν), να το πράξει. Η Μισάντεϊ, αποχαιρετώντας τον Σκουλήκη που πάει προς τον πόλεμο, τον κοιτάζει με τα υγρά της μάτια και του το λέει, «θέλω να σε δω», δηλαδή ολόκληρο. Το υπέροχο ζευγάρι γδύνεται και κάνει έρωτα μέσα στο ζεστό φως, όπου ο Σκουλήκης αποδεικνύει πως κι οι ευνούχοι έχουν τον τρόπο τους και μέσα στην αίσθηση της, επιτέλους, εκπλήρωσης ενός ονείρου του μοναδικού αληθινά ερωτευμένου ζευγαριού της σειράς, η σκηνή-διάλειμμα… τελειώνει.

got 702 607

Στου Τζον Το κοράκι του Τίριον μάλλον ήταν όντως εξπρές γιατί έφτασε κι όλας και ο Τζον το διαβάζει μαζί με τη Σάνσα (επιφυλακτική και διστακτική) και τον Κρεμμύδη (μια ορδή Ντοθράκι, οι Unsullied και τρεις δράκοι μοιάζουν καλός σύμμαχος).

got 702 607

The North is yours Πύραυλος τα ΕΛΤΑ του Γουέστερος, ο Τζον λαμβάνει κι άλλο κοράκι, αυτό του Σαμ από το προηγούμενο επεισόδιο, που του λέει ότι το Ντράγκονστοουν βρίσκεται πάνω σ’ ένα βουνό από dragonlass. Κι έτσι ο Τζον συγκαλεί συμβούλιο για να μεταφέρει τα νέα κι ανακοινώνει την απόφασή του, θα πάει στην Ντενέρις μαζί με τον Κρεμμύδη, να διερευνήσει την πιθανότητα συνεργασίας. Κι αν όλοι οι λόρδοι, ακόμα κι η πάντα υποστηρικτική μικρή Λιάνα, είναι έτοιμοι να αντιδράσουν, ο Τζον, που είναι μονοκόμματος αλλά είναι και διπλωμάτης μάλλον, έχει τον τέλειο τρόπο να σκορπίσει τις αναστολές της Σάνσα: όσο θα λείπει, την αφήνει στο πόδι του, αντιβασιλέα (είπαμε, αυτά δεν έχουν γένος), με σαρωτική ατάκα: Ο Βορράς είναι δικός σου. Τι να κάνει κι η Σάνσα, να μην δεχτεί;

got 702 607

Κάποιο άγαλμα που μ’ είδε Αγαπάμε τον Λίτλφινγκερ, σπάμε κάθε φορά το κεφάλι μας τι κρύβει μέσα στο δαιμόνιο μυαλό του, το σαρδόνιο χαμόγελό του, το διαβολεμένα σέξι βλέμμα του. Αλλά σ’ αυτή, την τρίτη, φαινομενικά χωρίς λόγο, σκηνή, ο Μπέιλις μοιάζει να κάνει ατοπήματα. Πετυχαίνει τον Τζον τη στιγμή που αναμετριέται με το άγαλμα του (ας πούμε πατέρα του) Νεντ και του λέει, από τη μια ότι θέλει να γίνουν φίλοι (σύμμαχοι, κάτι) κι από την άλλη ότι θέλγεται από τη Σάνσα, την αδελφή του. Ο Τζον αυτά δεν τα σηκώνει κι ο Μπέιλις μένει εκτεθειμένος. Για ποιο λόγο;

got 702 607

Στης Σέρσεϊ Η Σέρσεϊ κάθεται στον Σιδερένιο Θρόνο που, να το πούμε, τόσο της ταιριάζει και προσεγγίζει, με τον δικό της τρόπο κι αυτή, μετά την Ντενέρις και τον Τζον, τους συμμάχους της. Η δική της προσέγγιση είναι μπαρόκ, ταξική και φυλετική: η Ντάνι είναι μια βάρβαρη, από τρελή γενιά, που στο Εσος σταύρωσε τους ευγενείς και που θέλει να φέρει στο Κινγκς Λάντινγκ βάρβαρους Ντοθράκι (όχι, σύμφωνα με τη στρατηγική του Τίριον, αλλά η αδελφή του αυτό πώς να το ξέρει). Επερώτηση: και πώς θ’ αντιμετωπίσουμε τής κυρίας τους δράκους; Χμ, κάτι έχουμε στο μυαλό μας γι’ αυτό, απαντά η βασίλισσα, λοξοκοιτώντας των βδεληρό Κάιμπερν. Κι οσονούπω θα το δούμε.

got 702 607

Balerion the Dread Στα υπόγεια του παλατιού, ο Κάιμπερν δείχνει στη Σέρσεϊ σουβενίρ του Ρόμπερτ από τους πολέμους: σκελετούς και κρανία, πανέμορφα, αρχοντικά και τεράστια, σκοτωμένων δράκων. Ναι, αυτό είναι ένα μουσείο που με χαρά θα επισκεπτόμασταν! Και της παρουσιάζει το παντοδύναμο όπλο που έχει ετοιμάσει για ν’ αντιμετωπίσει τα πλάσματα τής Ντενέρις που ξεφυσούν φωτιά που είναι… ένα μεγάλο τόξο; Κρίμα, λίγο let down η επινόηση του Κάιμπερν, με τα δικά τους δεδομένα φανταζόμασταν τουλάχιστον μηχανικούς uberδράκους, αν όχι και μεταλλαγμένες σαύρες, κάτι πιο φαντεζί πάντως.

Οι βρώμικες προτάσεις του Τζέιμι Στα μουλωχτά, σε μια σύντομη σκηνή που υποθέτουμε ότι θα έχει μεγαλύτερη σημασία προσεχώς, ο Τζέιμι κάνει διπλωματική κίνηση. Πλησιάζει τον Λόρδο Τάρλι (μπαμπά του Σαμ) και του προτείνει να συμμαχήσει με την Σέρσεϊ εναντίον όλων, ακόμα και της γιαγιάς Ολένα. Εγώ δίνω καθαρές μάχες, δεν χτυπώ πισώπλατα, ειρωνεύεται ο Τάρλι και δεν σφάζω καλεσμένους σ’ ένα γάμο, αλλά όταν ο Τζέιμι υπόσχεται με τη νίκη να τον κάνει Αρχοντα του Νότου, ο Τάρλι δεν είναι εξίσου ετοιμόλογος.

got 702 607

* Στο Citadel* Δύο θαυμάσια πράγματα συμβαίνουν στους χώρους της σοφίας. Από τη μια πλευρά, ο Αρχιμάγιστρος Εμπροουζ αποκαλύπτει ότι γράφει ένα βιβλίο. Μεγάλο, ιστορικό, πλούσιο σε περιπέτεια, με τον τίτλο «Χρονικό Πολέμων Μετά τον Θάνατο του Ρόμπερτ Α’». Οχι, μ’ αυτόν τον τίτλο δεν θα κόψει σε κανέναν την ανάσα, επισημαίνει ο Σαμ (ο γιος του ενάρετου Λόρδου που είδαμε ακριβώς πριν). Μήπως χρειάζεται κάτι πιο catchy, πιο εμπορικό; Μήπως κάτι σαν… «Game of Thrones»; Μήπως ο Εμπροουζ είναι το alter ego του Τζορτζ Ρ. Ρ. Μάρτιν και γράφει ακριβώς τη σειρά που ευλαβικά παρακολουθούμε;

got 702 607

Από την άλλη πλευρά, ο Σαμ που ποτέ δεν το βάζει κάτω, αναγνωρίζει στο πρόσωπο (πεντακάθαρο από λέπια) του Τζόρα Μόρμοντ το γιο του Λόρδου Τζέορ Μόρμοντ που πέθανε δίπλα του κι αποφασίζει να τον σώσει. Με μια πειραματική θεραπεία που φέρνει μαζί του, σαν βιβλίο οδηγιών, φτάνοντας νύχτα στο δωμάτιο του Τζόρα, σε τρόλεϊ, μαζί με εργαλεία, κρέμες και δυναμισμό. Ο Τζόρα έχει μπροστά του 10, 20 χρόνια ζωής, αλλά μόνο λίγους μήνες πριν χάσει τα λογικά του. Αλλά ο Σαμ τον ποτίζει ρούμι κι αρχίζει, με το νυστέρι, ν’ αφαιρεί σάπια σάρκα. Το οποίο βλέπουμε από κοντά. Σε jump cut με κάτι σαν… κουνουπίδι ογκρατέν; Ή μήπως μυρωδάτη κρεατόπιτα;

got 702 607

Hot Pie Η Αρια έχει τη γλυκύτερη, πιο σύνθετη και πιο αξέχαστη σκηνή του επεισοδίου (σύμφωνοι, εκτός του φινάλε). Η μικρή κάνει παύση κάπου όπου γνωρίζει, στο κρασοπουλιό Inn at the Crossroads κι εκεί, πρωτοφανώς μετά από τόσο καιρό μεταμορφώσεων, πνευματικών τριπ και θανάτων, συναντά έναν αληθινό φίλο. Εκεί είναι ο Hot Pie, το ίδιο στρουμπουλός, το ίδιο τρυφερός μαζί της. Το ίδιο νόστιμες κι οι πίτες του, επειδή, όπως επισημαίνει, τσιγαρίζει το βούτυρο πριν το βάλει στη ζύμη, φυσικά.

got 702 607

Ο Hot Pie είναι άνθρωπος-κλειδί αυτή τη στιγμή για την Αρια. Κατ’ αρχάς, την τονώνει: πώς πίστεψα ότι ήσουν αγόρι, εσύ είσαι όμορφη! Κατά δεύτερον, τής προκαλεί ένα ακαριαίο φλας-μπακ στο σκοτάδι: «τι νέα;». Βάλε καφέ να στα πω. Και, κατά τρίτον και σημαντικότερο, τής αποκαλύπτει (γιατί κι εκείνη, όπως κι οι Ντενέρις-Τίριον-Βάρις δεν το γνώριζαν), ότι ο Τζον έχει γίνει Βασιλιάς του Βορρά κι είναι στο Γουίντερφελ. Κι έτσι το κοριτσάκι, αλλάζει γνώμη κι αντί να πάει στο Κινγκς Λάντινγκ να σκοτώσει τη Σέρσεϊ, αποτραβιέται για μια φορά από το φονικό της σχέδιο κι αλλάζει κατεύθυνση: πάει στο Γουίντερφελ, πάει σπίτι. Κι εάν αυτό εδώ ήταν πραγματικό παραμύθι, η Αρια θα γινόταν βασίλισσα κι ο Hot Pie αρχιμάγειρας του παλατιού!

got 702 607

That’s not you Στο δρόμο, η Αρια έχει μια ακόμα απρόσμενη και υπέροχη συνάντηση. Ενώ έχε ανάψει φωτίτσα σ’ ένα ξέφωτο, την πολιορκούν, όχι άνθρωποι αυτή τη φορά, αλλά λύκοι. Κι όχι τυχαίοι, αλλά η αγέλη της Ναϊμίρια, που εμφανίζεται αρχοντική, τεράστια, πανέμορφη κι ανίκητη, ο λύκος (direwolf για να είμαστε ακριβείς), της Αρια, από τα μικρά που είχε βρει ο Νεντ και είχε σώσει ο Τζον, αυτός που την προστάτευσε από τον Τζόφρι κι η Αρια τον έδιωξε για να τον προστατεύσει από τη Σέρσεϊ που, αντ’ αυτής, σκότωσε την αδελφή της, τη Λαίδη της Σάνσα. Σαν όλα να συνωμοτούν στο η Αρια να μπει, πια, στο μονοπάτι που τη συνδέει με το αίμα της και το παρελθόν της. Η Ναϊμίρια, όμως, δεν θα πάει μαζί της σπίτι, τουλάχιστον όχι ακόμα. «That’s not you», θα της ψιθυρίσει η Αρια καθώς η λύκαινα γυρίζει να φύγει, όπως είχε πει κι η ίδια, «that’s not me», στον μπαμπά της, τον Νεντ, όταν την προετοίμαζε να γίνει γυναίκα με όμορφα φουστάνια. Είναι κι οι δυο τους ανεξάρτητα κι αγύριστα κεφάλια, απρόβλεπτες και τολμηρές. Και κάτι μας λέει ότι τώρα που εμφανίστηκε μια φορά η Ναϊμίρια, θα την ξαναδούμε σε καίρια στιγμή, προστατεύοντας από κάτι τη μικρή Αρια.

got 702 607

Αχ, Θίον… Για το φινάλε, αλλαγή σκηνικού και διάθεσης: θάλασσα. Στο καράβι τής Γιάρα, οι μικρές σκυλίτσες της Ελάρια τσακώνονται ποιον θα πρωτοπάρουν (με τα μαστίγια και τα μαχαίρια τους, εννοώντας), όταν φτάσουν στο Κινγκς Λάντινγκ. Εν τω μεταξύ, στη σάλα, το απροκάλυπτο φλερτ Γιάρα – Ελάρια εκνευρίζει ακόμα κι αυτόν τον Θίον (καθόλου τυχαίο ότι ο αδελφός Γκρέιτζοϊ βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, όπως θα καταλάβουμε αργότερα). Υπάρχει πιο γελοία και, ταυτόχρονα, κάπως μεγαλειώδης, ερωτική ατάκα από αυτή τής Ελάρια; Ξένη εισβολή βρίσκεται σε εξέλιξη… ανάμεσα στα πόδια της πριγκίπισσα και ναυάρχου – μόνο που, πάνω στα ντουζένια τους, είναι κάτι άλλο που τις εμβολίζει.

got 702 607

got 702 607

Ο Γιούρον και ο δικός του στόλος έχει φτάσει και σκορπίζει φωτιά στα καράβια της Γιάρα. Πραγματικά βγαλμένος από κακούς «Πειρατές της Καραϊβικής», ο θείος Γιούρον, μια καρικατούρα δαίμονα πειρατή, φτάνει με πλοίο που φαντάζει ιπτάμενο. Το σπλάτερ ξεχύνεται στην οθόνη όπως τού πρέπει και η έκβαση είναι προκαθορισμένη: πλήθος, βία, αίμα, σάλος στη θάλασσα, μαύρα πανιά στα κατάρτια, αυτή είναι η σκηνή που ξέρει να σκηνοθετήσει θεαματικά ο Μάιλοντ. Και το κάνει ενώ το σύμπαν γεμίζει σπίθες κι η τρομακτική λάμψη τους χρωματίζει κάθε σκηνή. Η Ομπάρα κι η Ναϊμίρια δολοφονούνται, μάλιστα, σαδιστικά, με τα ίδια τους τα όπλα. Η Ελάρια και η Ταΐν αιχμαλωτίζονται για ν’ αποτελέσουν, προφανώς, το δώρο που υποσχέθηκε ο Γιούρον στη Σέρσεϊ (τη δολοφόνο της κόρης της και τη δική της κόρη, όχι τα κορίτσια δεν θα έχουν καλό τέλος). Αλλά ο Γιούρον αιχμαλωτίζει μια ακόμα γυναίκα, μέσα στις σπίθες – την ανιψιά του, τη Γιάρα. Ο Θίον δεν αντέχει τη θέα της βίας, πυροδοτεί μέσα του τον τρομοκρατημένο Ρικ και αντί να διεκδικήσει την αδελφή του, πέφτει από το καράβι στο νερό. Απ’ όπου μπορεί να δει την καταστροφή του στόλου τους και του ονόματός τους. Υπερβολικά τραυματισμένος ο ίδιος, παρά τις προστατευτικές προθέσεις του, δεν τα κατάφερε. Κι έτσι, επιπλέον, η Ντενέρις δεν μπορεί, πια, να υπολογίζει στο στόλο τής Γιάρα. Ισως, ωστόσο, σ’ ένα ακόμη πιο οργισμένο Ντορν.

got 702 607

Διαβάστε περισσότερα για το «Game of Thrones» εδώ και ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα για την ανασκόπηση του επεισοδίου #703.

Εν τω μεταξύ, δείτε εδώ το trailer του «Game of Thrones» #703, όπου ναι, κιόλας, ο Τζον Σνόου γνωρίζει την Ντενέρις Ταργκάριεν:


Περισσότερο Game of Thrones