Κάννες 2022

Κάννες 2022: Μόνο χαρά για το ελληνικό σινεμά που δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση | Mέρα 9η Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Μόνο χαρά για το ελληνικό σινεμά που δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση | Mέρα 9η

Το καστ του «Dodo» του Πάνου X. Κούτρα περπάτησε στο κόκκινο χαλί, κλέβοντας ακόμα κι από τη λάμψη της πρεμιέρας του «Elvis». Την ίδια ώρα η Εύη Καλογηροπούλου διακρινόταν στην Εβδομάδα Κριτικής.

Κάννες 2022: Η Εύη Καλογηροπούλου ανήκει στον εαυτό της Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Η Εύη Καλογηροπούλου ανήκει στον εαυτό της

Ενα πρωινό με συννεφιασμένο ουρανό στις Κάννες μπήκαμε λίγο πιο βαθιά στον διάφανο από επιθυμία και απουσία κόσμο της Εύης Καλογηροπούλου που διαγωνίζεται στην Εβδομάδα Κριτικής με το μικρού μήκους «Στο Θρόνο του Ξέρξη».

Κάννες 2022: Oταν ερωτεύεσαι την νέα ταινία του Παρκ Τσαν-Γουκ... Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Oταν ερωτεύεσαι την νέα ταινία του Παρκ Τσαν-Γουκ...

Αστυνομικό θρίλερ, με νουάρ ατμόσφαιρα, femmes fatales και ανατροπές. Αλλά μόνο ως πρόφαση. Η καρδιά του «Decision to Leave» είναι μία ερωτική ιστορία με ρετρό αναφορές στο ψυχαναλυτικό σινεμά του Χίτσκοκ και τη μελό συγκίνηση του Γουόνγκ Καρ Βάι και του Πέδρο Αλμοδόβαρ.

Κάννες 2022: Το «Burning Days» του Εμίν Αλπέρ είναι το θρίλερ που ταιριάζει στη σύγχρονη Τουρκία Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Το «Burning Days» του Εμίν Αλπέρ είναι το θρίλερ που ταιριάζει στη σύγχρονη Τουρκία

Στην τέταρτη ταινία του, μια ελληνική συμπαραγωγή της Horsefly του Γιώργου Τσούργιαννη, ο Εμίν Αλπέρ παραδίδεεται στο entertainment αλλά κρατάει ακμαία την κριτική σε μια χώρα που παραμένει διεφθαρμένη και φοβική, πρωτόγονη μέχρι το κόκκαλο.

Κάννες 2022: Το «Holy Spider» του Αλι Αμπάσι δαγκώνει τολμηρά την πατριαρχία στο Ιράν Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Το «Holy Spider» του Αλι Αμπάσι δαγκώνει τολμηρά την πατριαρχία στο Ιράν

Βίαιη, σκληρή, ωμή, η νέα ταινία του σκηνοθέτη συζητιέται έντονα για βραβείο, καθώς θίγει με γενναιότητα (αλλά δυστυχώς και διδακτισμό) τον ακραίο μισογυνισμό και τον θρησκευτικό φανατισμό στο Ιράν.

Κάννες 2022: Η θολή ακτινογραφία της ρατσιστικής Ρουμανίας στο «R.M.N» του Κριστιάν Μουντζίου Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Η θολή ακτινογραφία της ρατσιστικής Ρουμανίας στο «R.M.N» του Κριστιάν Μουντζίου

Ο σπουδαίος Ρουμάνος σκηνοθέτης υπογράφει μια ταινία που βρίσκεται εκτός κέντρου του συνήθως συναρπαστικού, με δόσεις μεταφυσικής και βαθιά πολιτικού ρεαλισμού του.

Κάννες 2022: Ο Αρνό Ντεπλεσάν δεν κάνει το μίσος αγάπη στο «Αδελφός και Αδελφή» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Ο Αρνό Ντεπλεσάν δεν κάνει το μίσος αγάπη στο «Αδελφός και Αδελφή»

Ο Αρνό Ντεπλεσάν απογοητεύει, μετατρέποντας ένα εν δυνάμει συγκλονιστικό οικογενειακό μελόδραμα σε ένα αψυχολόγητο, αυτοαναφορικό, υστερικό πορτρέτο που δεν ενδιαφέρει σχεδόν ούτε τους ήρωές του.

Κάννες 2022: Το «Boy From Heaven» του Ταρίκ Σαλέχ βάζει υποψηφιότητα για βραβείο ανδρικής ερμηνείας Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2022: Το «Boy From Heaven» του Ταρίκ Σαλέχ βάζει υποψηφιότητα για βραβείο ανδρικής ερμηνείας

Μπορεί να στηριχτεί αστυνομικό θρίλερ που διαδραματίζεται στους δαιδαλώδεις χώρους ενός τζαμιού; Ναι, ειδικά όταν η αφορμή είναι η διεφθαρμένη παρέμβαση του αιγυπτιακού κράτους κατά τη διάρκεια των εκλογών για τον επόμενο Μεγάλο Ιμάμη.