Με τα μάτια και τους φακούς των φωτογράφων στραμμένα στα 180 μέτρα του κόκκινου χαλιού της αίθουσας Λιμιέρ του Φεστιβάλ Καννών, ο ακτιβισμός βρίσκει το ιδανικό έδαφος για δράση και οι παριστάμενοι αποτελούν πρόθυμο κοινό, ειδικά για ό,τι συνέβη χθες, την τέταρτη μέρα της φετινής διοργάνωσης.
Στη διάρκεια της επίσημης πρεμιέρας του «Three Thousand Years of Longing» του Τζορτζ Μίλερ, ένα μέλος της οργάνωσης SCUM εμφανίστηκε, γυμνή, στο σώμα της ζωγραφισμένη με body paint η σημαία της Ουκρανίας και αιμάτινα αποτυπώματα από χέρια, φωνάζοντας, «σταματήστε να μας βιάζετε»! Εννοείται πως η γυναίκα απομακρύνθηκε αμέσως από την ασφάλεια, αλλά όχι πριν αποτυπωθεί σε φωτογραφίες και βίντεο και το μήνυμά της ακουστεί όσο κανένα.
Διαβάστε με λεπτομέρειες: Κάννες 2022 | Διαμαρτυρία στο κόκκινο χαλί για τους βιασμούς στην Ουκρανία
Η ημέρα είδε δυο από τις ωραιότερες σταρ και πιο μεγαλειώδεις ηθοποιούς να περπατούν στο κόκκινο χαλί, σε δυο διαδοχικές προβολές. Η Μαριόν Κοτιγιάρ, φορώντας Chanel σορτσάκι, με τα τεράστια μάτια της χαρούμενα κι ένα κατακόκκινο χαμόγελο, ηγήθηκε της ομάδας του Αρνό Ντεπλεσέν για την ταινία «Frère et soeur», δίπλα στον Μελβίλ Πουπό και τους υπόλοιπους συντελεστές. Μπορεί το φιλμ ν' αποδείχτηκε σχεδόν αφόρητο, αλλά ούτε κι εκεί η Κοτιγιάρ δεν έχασε τη μαγεία της.
Αμέσως μετά, η Τίλντα Σουίντον κι ο Ιντρις Ελμπα έφεραν το εκτόπισμά τους στο κόκκινο χαλί, για την επίσημη πρεμιέρα του «Three Thousand Years of Longing» του Τζορτζ Μίλερ, το οποίο οι δημοσιογράφοι και υπόλοιποι κοινοί θνητοί θα δουν σήμερα. Ο Ιντρις Ελμπα συνοδεύονταν από τη γυναίκα του, Σαμπρίνα, η Τίλντα Σουίντον περπάτησε μόνη, δωρική, σε μια από τις πιο συγκρατημένες αλλά και κομψές εμφανίσεις της. Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από το team της ταινίας, αλλά και άλλους λαοφιλείς που έσπευσαν να τη δουν.
Ο Κέισι Αφλεκ με τη γυναίκα του, Κέιλι Κάουαν
Μόνο η Ρόσι ντε Πάλμα μπορεί να κάνει το φούξια να δουλέψει τόσο καλά πάνω στο κόκκινο
Η Σαρλότ Κασιράγκι (εδώ με τον Ντιμίτρι Ρασάμ), όσο μεγαλώνει, τόσο πιο ίδια γίνεται με την πανέμορφη μαμά της, Καρολίνα του Μονακό
Ο Μάικλ Φασμπέντερ κι η Αλίσια Βικάντερ έκαναν την πρώτη τους κοινή δημόσια εμφάνιση από την αρχή της πανδημίας, στο πάρτι του Vanity Fair για τη Louis Vuitton, της οποίας, άλλωστε, η Βικάντερ είναι το επίσημο πρόσωπο. Με σορτσάκι αρχίσαμε, με σορτσάκι τελειώνουμε.
Συμβαίνει και στα καλύτερα φεστιβάλ...
Στην επίσημη προβολή του «La nuit du 12» του Ντομινίκ Μολ, ενώ ο ίδιος ο σκηνοθέτης, οι παραγωγοί του, οι πρωταγωνιστές του (ο Μπούλι Λάνερς κι ο Μπαστιέν Μπουιγιόν) βρίσκονταν μέσα στην αίθουσα Ντεμπισί, τη στιγμή που όλη η αγωνία της δημιουργίας της ταινίας τους έφτανε στο αποκορύφωμά της κι ετοιμάζονταν για πρώτη φορά, σ' ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον, να τη μοιραστούν με κριτικούς απ' όλο τον κόσμο και επιλεγμένο κοινό, η ταινία ξεκίνησε... χωρίς αγγλικούς υπότιτλους. Λίγα λεπτά πέρασαν ώσπου ο κόσμος να συνειδητοποιήσει ότι πράγματι έχει γίνει λάθος, τα σφυρίγματα και τα παλαμάκια ξεκίνησαν και κορυφώθηκαν, η προβολή σταμάτησε, δέκα λεπτά αφότου είχε αρχίσει. Απολογία από το Φεστιβάλ, αναμονή άλλων δέκα λεπτών και το φιλμ ξεκίνησε πάλι. Κι αν ο Ντομινίκ Μολ καταρρακώθηκε, σύμφωνα με τις φήμες, η προβολή του, πάντως, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ως ένα καλογραμμένο, ελαφρώς υπαρξιακό polard με εμπορικές δυνατότητες.