Berlinale 2018

Berlinale 2018: Το «Obscuro Barroco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη είναι μια φιλμική εμπειρία Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Το «Obscuro Barroco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη είναι μια φιλμική εμπειρία

Ομορφο με όχι προφανείς τρόπους, το νέο ντοκιμαντέρ της Ευαγγελίας Κρανιώτη μετά το «Erotica, Exotica, Etc.», εξερευνά ένα κόσμο που μεταμορφώνεται συνεχώς αναζητώντας νέες (και αισθητικές) ταυτότητες.

Berlinale 2018: Η Σοβιετική καταπίεση παίρνει (αργόσυρτη) ανάσα στον «Dovlatov» του Αλεξέι Γκερμάν Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Η Σοβιετική καταπίεση παίρνει (αργόσυρτη) ανάσα στον «Dovlatov» του Αλεξέι Γκερμάν

Ο μεγαλόστομος Ρώσος σκηνοθέτης μιλά για την ΕΣΣΔ του '70, στην πιο φιλική κι ανθρώπινη, ως τώρα, ταινία του, που δεν παύει να βάζει τον εκλεκτικό εαυτό του σε πρώτο πλάνο.

Berlinale 2018: Στο «Madeline’s Madeline», η Τζόζεφιν Ντέκερ φλερτάρει με την ανακάλυψη μιας νέας αφηγηματικής φόρμας Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Στο «Madeline’s Madeline», η Τζόζεφιν Ντέκερ φλερτάρει με την ανακάλυψη μιας νέας αφηγηματικής φόρμας

Καταφεύγοντας στη γλώσσα των ονείρων και εξελίσσοντας τις πειραματικές τεχνικές της, η Τζόζεφιν Ντέκερ των «Butter on the Latch» και το «Thou Wast Mild and Lovely», παρουσιάζει με το «Madeline’s Madeline» την πιο μεστή και ενδιαφέρουσα ταινία της, τόσο θεματικά όσο και δομικά.

Berlinale 2018: O Κρίστιαν Πέτσολντ μιλά για τον πόλεμο, τον έρωτα και τον άνθρωπο στο «Transit» Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: O Κρίστιαν Πέτσολντ μιλά για τον πόλεμο, τον έρωτα και τον άνθρωπο στο «Transit»

Ενα συναρπαστικά πολυεπίπεδο ρομάντζο τοποθετημένο σε ένα εναλλακτικό παρόν όπου οι Γερμανοί φασίστες προελαύνουν και πάλι στην Ευρώπη, δίνει την αφορμή για μια ταινία που επιλέγει τον πιο απροσδόκητο τρόπο να γίνει βαθιά πολιτική.

Berlinale 2018: Η Ιζαμπέλ Ιπέρ δε φοβάται τίποτα (εκτός από τους ανόητους ρόλους και τους ηλίθιους σκηνοθέτες) Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Η Ιζαμπέλ Ιπέρ δε φοβάται τίποτα (εκτός από τους ανόητους ρόλους και τους ηλίθιους σκηνοθέτες)

To Flix συνάντησε την Iζαμπέλ Ιπέρ και τη ρώτησε ποιοι ρόλοι την προκαλούν κι αν το ευρωπαϊκό σινεμά κοιτάει με μεγαλύτερο σεβασμό τη γυναίκα. [Οχι].

Berlinale 2018: To «Central Airport THF» του Καρίμ Αϊνούζ, κοιτάζει με ψύχραιμη ματιά την προσφυγική κρίση Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: To «Central Airport THF» του Καρίμ Αϊνούζ, κοιτάζει με ψύχραιμη ματιά την προσφυγική κρίση

Αποφεύγοντας το δράμα, τις παραλίες των νησιών της Ελλάδας και τον εύκολο εντυπωσιασμό το φιλμ μιλά για την ζωή των προσφύγων στο limbo της «γης της επαγγελίας».

Berlinale 2018: Το «Black 47» χτίζει ένα βίαιο «γουέστερν» πάνω σε μια σκοτεινή σελίδα της ιρλανδικής ιστορίας Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Το «Black 47» χτίζει ένα βίαιο «γουέστερν» πάνω σε μια σκοτεινή σελίδα της ιρλανδικής ιστορίας

Σημαντικό ως θέμα, μα όχι ακριβώς πετυχημένο, δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί το φιλμ του Λάνς Ντέιλι βρέθηκε στο διαγωνιστικό του Βερολίνου, αλλά εκτός συναγωνισμού.

Berlinale 2018: Μελόδραμα σε φθηνή έκδοση το «The Bookshop» της Ιζαμπέλ Κοσέτ Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Μελόδραμα σε φθηνή έκδοση το «The Bookshop» της Ιζαμπέλ Κοσέτ

Σαν «Chocolat», με βιβλία αντί σοκολατάκια και αισθητική καλαθιού εκπτώσεων, είναι η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Κοσέτ, η οποία, 13 χρόνια μετά τη «Μυστική Ζωή των Λέξεων», πείθει ακόμα τα Φεστιβάλ ότι κάνει καλές ταινίες.

Berlinale 2018: To «Isle of Dogs» του Γουές Αντερσον είναι μια δήλωση αγάπης. Κι όχι μόνο υπέρ των σκύλων Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: To «Isle of Dogs» του Γουές Αντερσον είναι μια δήλωση αγάπης. Κι όχι μόνο υπέρ των σκύλων

Ναι αν πεις «Isle of Dogs» γρήγορα, ακούγεται σαν «I Love Dogs» κι αυτό το ερωτικό γράμμα στους σκύλους, την ανοχή, την διαφορετικότητα δεν μπορείς παρά να το αγαπήσεις. Σχεδόν όσο τον σκύλο σου.

Berlinale 2018: Το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Isle of Dogs» του Γουές Αντερσον Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Isle of Dogs» του Γουές Αντερσον

Ο Γουές Αντερσον έκανε την πανηγυρική έναρξη του 68ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, φέρνοντας μαζί του τους Μπιλ Μάρεϊ, Γκρέτα Γκέργουικ, Μπράιαν Κράνστον, Λίεβ Σράιμπερ, Μπομπ Μπάλαμπαν, Τίλντα Σουίντον. Πολλά γουφ!

Berlinale 2018: Αυτές είναι οι ταινίες που διαγωνίζονται για τη Χρυσή Αρκτο! Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Αυτές είναι οι ταινίες που διαγωνίζονται για τη Χρυσή Αρκτο!

Με νέες ταινίες από τους Γουές Αντερσον, Λαβ Ντίαζ, Γκας Βαν Σαντ, Στίβεν Σόντερμπεργκ, Κρίστιαν Πέτσολντ και πολλές πιθανές εκπλήξεις, διαμορφώνεται πλέον το επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του 68ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.

Berlinale 2018: Μερικές ακόμη ταινίες και ένας Ρόμπερτ Πάτινσον για Χρυσή Αρκτο Φεστιβάλ / Βραβεία

Berlinale 2018: Μερικές ακόμη ταινίες και ένας Ρόμπερτ Πάτινσον για Χρυσή Αρκτο

Πολυδιαφημισμένα ντεμπούτα αλλά και νέες ταινίες παλιών γνώριμων της Berlinale, όπως των Κρίστιαν Πέτσολντ και Σεντρίκ Καν, διεκδικούν τη Χρυσή Αρκτο ή κάνουν την πρεμιέρα τους στο επίσημο πρόγραμμα της 68ης Μπερλινάλε