Buzz

Το τέλος του φιλμ, πιο όμορφο από ποτέ

στα 10

Ο Αυστριακός φωτογράφος Ράινερ Ράιντλερ απέκτησε πρόσβαση στην Ταινιοθήκη της Γερμανίας και φωτογράφησε τις μπομπίνες από φιλμ διάσημων ταινιών της ιστορίας του κινηματογράφου. Το αποτέλεσμα είναι μια πανέμορφη συλλογή από ένα υλικό που αρχίζει να πεθαίνει...

Το τέλος του φιλμ, πιο όμορφο από ποτέ

«H ιδέα ήταν να φέρω το θεατή αντιμέτωπο με την εικόνα ενός αντικειμένου όπως οι κινηματογραφικές μπομπίνες και με αυτόν τον τρόπο να προκαλέσω τη μνήμη του. Διαβάζοντας τον τίτλο στον οποίο αντιστοιχεί το κάθε κουτί από φιλμ, θέλησα να γεννήσω συναισθήματα και εικόνες βγαλμένες από τη μνήμη. Απέκτησα πρόσβαση στην Ταινιοθήκη και το Μουσείο της Γερμανικής Ταινιοθήκης στο Βερολίνο, έστησα ένα μικρό φωτογραφικό στούντιο μέσα στο αρχείο και φώτισα από πίσω τις μπομπίνες, όλες με τον ίδιο τρόπο. Πίσω από την νοσταλγική αναφορά που έχει να κάνει με τις ίδιες τις ταινίες, υπάρχει και η νοσταλγία για το χάσιμο μιας παράδοσης. Το πρότζεκτ ασχολείται και με τον ίδιο το θάνατο του φιλμ.»

Ετσι περιγράφει το νέο του πρότζεκτ με τίτλο «The Unseen Seen», ο Ράινερ Ράιντλερ, ο διάσημος Αυστριακός φωτογράφος με συνεργασίες με τα μεγαλύτερα περιοδικά και πρακτορεία στον κόσμο και τελευταία του συνεργασία αυτήν με τον Ουλριχ Ζάιντλ στην Κένυα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της πρώτης ταινίας της τριλογίας του «Παραδείσου».

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές από τις εκατοντάδες μπομπίνες που φωτογράφησε ο Ράιντλερ. Τόσο όμορφες που θες να τις πιάσεις, σχεδόν ίδια έργα τέχνης με τις ταινίες που φυλάσσουν στο εσωτερικό τους:

2

4

4

5

5

6

7

8

0

10

12

13

14

15

16

17

Δείτε περισσότερα για Ράινερ Ράιντλερ και το «The Unseen Seen» εδώ.