Industry

Τέιλορ Σουίφτ: Και «showgirl» και κυριολεκτικά... «smashing machine»

στα 10

Στην κορυφή του κόσμου - ξανά - η Τέιλορ Σουίφτ με το νέο της δίσκο «The Life of a Showgirl», αλλά και με μια... περίπου ταινία που κατατρόπωσε κάθε πιθανό ανταγωνισμό στο box office. Ακόμη και τον ίδιο τον «Rock» Ντουέιν Τζόνσον με το «The Smashing Machine».

Τέιλορ Σουίφτ: Και «showgirl» και κυριολεκτικά... «smashing machine»

Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου κυκλοφόρησε ο νέος δίσκος της Τέιλορ Σουίφτ με τίτλο «The Life of a Showgirl», σε παραγωγή των Μαξ Μάρτιν και Σέλμπακ, μια επιστροφή σε πιο ανάλαφρες ποπ εποχές για τη μεγαλύτερη, αυτή τη στιγμή, σταρ του πλανήτη.

Με τραγούδια που γράφτηκαν κατά τη διάρκεια του ευρωπαϊκού κομματιού της γιγαντιαίας περιοδείας της, The Eras Tour, ο δίσκος διχάζει φανατικούς swifties, κριτικούς και λοιπούς swifto-λόγους, ενώ την ίδια στιγμή σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με πρώτο και καλύτερο αυτό του άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις μέσα σε μια μέρα στις Ηνωμένες Πολιτείες με 2.7 εκατομμύρια αντίτυπα την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του.

taylor swift the life of a showgirl

Ταυτόχρονα στις αμερικανικές αίθουσες, σε μικρή διανομή και παγκόσμια - όχι στην Ελλάδα, φρενίτιδα προκαλεί η ταινία «Taylor Swift: The Official Release of a Showgirl», που δεν είναι στην πραγματικότητα ταινία, αλλά μια συρραφή από αναλύσεις της Τέιλορ Σουίφτ για τα τραγούδια του δίσκου, το βίντεο κλιπ του πρώτου single από το δίσκο, το «The Fate of Ophelia» που σκηνοθέτησε η ίδια, και ένας λόγος για τους απανταχού φανατικούς της Τέιλορ Σουίφτ να επιβεβαιώσουν πως ό,τι αγγίζει η 35χρονη σταρ είναι χρυσός.

Το «Taylor Swift: The Official Release of a Showgirl» βρέθηκε στην κορυφή του αμερικανικού box office με συνολικές εισπράξεις 33 εκατομμύρια δολαρία, πρώτη φορά που ένα τέτοιο εγχείρημα αγγίζει νούμερα που συναντάμε σε κινηματογραφικές κυκλοφορίες. Η «ταινία», που βγήκε στις αίθουσες χωρίς τρέιλερ και χωρίς κάποια έξτρα διαφήμιση εκτός από το fan base της ίδιας της Τέιλορ Σουίφτ, της χάρισε ένα ταυτόχρονο νούμερο 1 σε μουσική και σινεμά, πράγμα που δεν είχε πετύχει ούτε ο Prince την εποχή του «Purple Rain», πίσω στα 80s, ούτε η Γουίτνεϊ Χιούστον με τον «Σωματοφύλακα» στα 90s.

taylor swift the life of a showgirl

Ελπίζουμε ο Ντουέιν Τζόνσον να μην κατηγορεί μόνο τη Τέιλορ Σουίφτ για το γεγονός πως το «The Smashing Machine: Η Καρδιά ενος Μαχητή» του Μπεν Σάφντι - που παίζεται αυτές τις μέρες και στην Ελλάδα - έγινε η ταινία του με το χαμηλότερο άνοιγμα ever, διακινδυνεύοντας ίσως τις οσκαρικές του βλέψεις.

Δείτε εδώ το βίντεο κλιπ του «The Fate of Ophelia»: