Buzz

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Το δίδυμο-θρύλος επιστρέφει με διαφημιστική καμπάνια

στα 10

Οι θρύλοι της μεγάλης οθόνης, με δεκαετίες κοινής ιστορίας, εμφανίζονται στην πρώτη τους κοινή διαφημιστική καμπάνια.

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Το δίδυμο-θρύλος επιστρέφει με διαφημιστική καμπάνια

Ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εμφανίστηκαν πρώτη φορά μαζί στην οθόνη με το «Heat» του Μάικλ Μαν που κυκλοφόρησε το 1995. Η ταινία είχε τρελό αντίκτυπο και σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο το δίδυμο των συγκλονιστικών αυτών ηθοποιών. Σύμφωνα με τον ίδιο τον Μαν μάλιστα, έχει ξεκινήσει και η παραγωγή του «Heat 2» και στόχος είναι τα γυρίσματα να ξεκινήσουν το 2026.

Οι θρύλοι της μεγάλης οθόνης, Πατσίνο και Ντε Νίρο, που έχουν συνεργαστεί σε ταινίες όπως «Ο Ιρλανδός» (2019), «Ου Φονεύσεις» (2008) και, φυσικά στον «Νονό II» (1974) — ένωσαν τις δυνάμεις τους για την πρώτη τους κοινή διαφημιστική καμπάνια, εκπροσωπώντας τον οίκο Moncler. Πιστή στο παγκόσμιο μήνυμά της, η καμπάνια με τίτλο «Warmer Together» παρουσιάζει τον Πατσίνο και τον Ντε Νίρο σε στιγμές ζεστασιάς και οικειότητας, ντυμένους με τις τελευταίες χειμερινές δημιουργίες του πολυτελούς οίκου μόδας, ως «μια έκφραση φιλίας, σύνδεσης και ανθρώπινης ζεστασιάς».

Θυμηθείτε κι αυτό: Οι Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο μιλούν αποκλειστικά στο Flix

pacino de niro Μοncler Copyright

«Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το τι φοράς,» λέει ο Ντε Νίρο σε ένα στιγμιότυπο και ο Πατσίνο προσθέτει: «Η φιλία είναι το μεγαλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο.»

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον καταξιωμένο φωτογράφο ελληνικής καταγωγής Πλάτον. Ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο βλέπουν την ιστορία τους να ξετυλίγεται μέσα από ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά σύντομων φιλμ που εστιάζουν σε πέντε βασικά θέματα: φιλία, σεβασμό, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.

pacino de niro Μοncler Copyright

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο πρεσβευτής της Moncler, Τόμπε Νγουίγκουε, μαζί με τη σύζυγό του, Φατ, ηχογράφησαν μια εκδοχή του κλασικού τραγουδιού του Μπιλ Γουίδερς «Lean on Me».

Σίγουρα, τo να καταφέρεις να υπογράψει τόσο ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο όσο και ο Αλ Πατσίνο για μια διαφημιστική καμπάνια είναι αναμφίβολα μεγάλη επιτυχία, αλλά δέχονται και αρνητικές κριτικές από το κοινό τους γι' αυτήν την συνεργασία. Ομως, μπορεί κανείς πραγματικά να τους κατηγορήσει; Πέρα από την —προφανώς πολύ γενναιόδωρη— αμοιβή, οι Ρόμπερτ Ντε Νίρο και ο Αλ Πατσίνο παραμένουν δύο ιδιαίτερα αγαπητές προσωπικότητες στον κόσμο του κινηματογράφου. Και παρότι είναι αλήθεια πως είναι εξαιρετικοί ηθοποιοί, οι φωτογραφίες της καμπάνιας δείχνουν κάτι που μοιάζει με αληθινή ζεστασιά. Εχουν πίσω τους δεκαετίες κοινής ιστορίας, και αυτό είναι ολοφάνερο.

Θα μπορούσε η καμπάνια να αφορά δύο παλιούς φίλους που νοσταλγούν τα χρόνια που πέρασαν μαζί. Αν ισχύει αυτό και αν ο θεατής μπορέσει να απεμπλακεί από την δυσαρέσκεια που προκαλεί η συνειδητοποίηση ότι όλα αυτά γίνονται απλώς για να πουληθούν μερικά τζάκετ, τότε η καμπάνια υπόσχεται να είναι απίστευτα συγκινητική. Ισως και να ρίξει το «Heat» από το βάθρο των καλύτερων στιγμών τους στην οθόνη.

Διαβάστε ακόμα: Οταν ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο συνάντησε ξανά τον Αλ Πατσίνο