Οι υποψήφιοι για Οσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου είναι
Στέρλινγκ Κ. Μπράουν (American Fiction
Ρόμπερτ Ντε Νίρο (Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού)
Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ (Oppenheimer)
Ράιαν Γκόσλινγκ (Barbie)
Μαρκ Ράφαλο (Poor Things)
Οπως κάθε χρόνο, οι πιο δύσκολες (και πιο άδικες) κατηγορίες είναι αυτές των ηθοποιών. Υπάρχουν δεκάδες ερμηνείες που μένουν εκτός πεντάδας - για παράδειγμα, ακόμα δεν μπορούμε να καταλάβουμε αν τα μέλη είχαν προλάβει να δουν το «Αγνωστοι Μεταξύ μας» (All of us Strangers) του Αντριου Χέι και ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να μην υπάρχουν (τουλάχιστον οι ερμηνείες) στις υποψηφιότητες.
Στην κατηγορία Β' Ανδρικού φέτος περιμέναμε και τον Γουίλεμ Νταφόε για το Poor Things (τρύπησε την μάσκα), αλλά τουλάχιστον η αυτοπαρωδία του Μαρκ Ράφαλο επιβραβεύτηκε με υποψηφιότητα, δεν πέρασε σαν κάτι εύκολο, σαν κάτι απλό. Κι από τον Στέρλινγκ Κ. Μπράουν (που συνεχίζει τα κόλπα του εύκολο μελό του τηλεοπτικού του χαρακτήρα) θα προτιμούσαμε και τον Ματ Ντέιμον από το Oppenheimer, μια ερμηνεία που πέρασε στα ψιλλά ενώ κάνει κάτι πολύ δύσκολο: δεν είναι εύκολο να σπάσεις την ξύλινη επιδερμίδα ενός στρατιωτικού, να του δώσεις βλέμματα που αλλάζουν την φάτσα του, μειδιάματα, χιούμορ.
Στην πορεία των βραβείων όμως, οδοστρωτήρας -δικαιωματικά- υπήρξε ένας και μόνο ένας. Κι ένας ηθοποιός που αγαπάμε για πάνω από 3 δεκαετίες. Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ στο Oppenheimer μεταμορφώνεται σε ναρκισσιστικό ανθρωπάκι, τον βλέπεις λαοπλάνο, πονηρό, αλαζονικό, τρομαγμένο. Είναι η σκοτεινή πλευρά του (ήδη «αντί»)ήρωα. Αξιο φαβορί, λοιπόν.
Και σίγουρο στοίχημα: έχοντας κερδίσει τη Χρυσή Σφαίρα, το SAG, το Critics Choice και το BAFTA, κανείς δεν χάνει το Οσκαρ. Ακόμα κι ο «Ken», Ράιαν Γκόσλινγκ - αν σας περνάει από το μυαλό ότι κάπως πρέπει να αποκαταστήσουν την αδικία των απουσιών της «Barbie»- δεν απειλεί. Δυστυχώς ούτε ο Μαρκ που φώναξε τόσο σπαραχτικά, τόσο αστεία το «Bella/Stella», που ψιθύρισε τόσο απολαυστικά το «άουτς» του αρσενικού εγωισμού. Ούτε, ο καλύτερος ηθοποιών όλων, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο που μοιάζει να έπαιξε το ρόλο του με κλειστά μάτια.
Το βράδυ λοιπόν, ανυπομονούμε να δούμε άλλη μία απολαυστική είσοδο του Ρόμπερτ Ντάουνι Τζ. στη σκηνή, τόσο cool, συνήθως με το ένα χέρι στην τσέπη, και να ακούσουμε έναν ακόμα πνευματώδη ευχαριστήριο λόγο. Τον αγαπάμε, τον χειροκροτούμε ήδη.
Θα κερδίσει το Οσκαρ: Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ (Oppenheimer)
Θα έπρεπε να κερδίσει: Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ (Oppenheimer)
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: (έτσι, για την αλητεία) Μαρκ Ράφαλο Poor Things
Περισσότερες προβλέψεις
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Καλύτερο Animation
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Σκηνικά
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μικρού Μήκους
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Κοστούμια
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Ηχος
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μοντάζ
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Πρωτότυπο και Διασκευασμένο Σενάριο
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Ντοκιμαντέρ
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Φωτογραφία
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: B' Γυναικείος Ρόλος
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: A' Ανδρικός Ρόλος
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Κομμώσεις & Μακιγιάζ
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Διεθνής Ταινία
O δρόμος για τα Οσκαρ: Προγνωστικά, στατιστικά, ανατροπές, φαβορί και αουτσάιντερ στο ειδικό τμήμα του Flix για τα φετινά βραβεία Οσκαρ που ανανεώνεται συνεχώς