Η «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουιγκ ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες ταινίες του 2023, Τόσο πολύ μάλιστα που αρκετοί ήδη μιλάνε για την κυριαρχία της στα φετινά βραβεία Οσκαρ. Και φαίνεται πως και οι διοργανωτές της μεγάλης εκείνης βραδιάς, σκέφτονται αρκετά σοβαρά για το απόλυτο extravagant μουσικό άνοιγμα βασισμένο στην ταινία. Φυσικά και βουτηγμένο στα ροζ και σκηνοθετημένο από την ίδια την Γκέργουιγκ.
Σύμφωνα με το newsletter «What I’m Hearing» του Puck, η Ακαδημία θέλει κάτι τέτοιο να γίνει πραγματικότητα. Το ποιος όμως θα πληρώσει τα λεφτά για μια τέτοια παραγωγή είναι μια άλλη ιστορία. Συνήθως τα στούντιο είναι υπεύθυνα για κάτι τέτοιο, αλλά όπως γράφει ο Μάθιοθ Μπελόνι «η Warner πουλάει ταινίες για να συγκεντρώσει χρήματα αυτές τις μέρες. Μέχρι να φτάνουν τα Οσκαρ, οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ και βραβείων δαπανώνται, οπότε ποιος ξέρει;»
Διαβάστε ακόμα: Ο Τζίμι Κίμελ θα είναι και φέτος ο παρουσιαστής των Οσκαρ
Η ταινία έχει τρία μεγάλα τραγούδια τα οποία διεκδικούν την αναγνώριση των βραβείων - το ντίσκο ποπ της Dua Lipa «Dance the Night», το κορυφαίο κεντρικό κομμάτι του Ράιαν Γκόσλινγκ «I’m Just Ken» και τη μπαλάντα της Μπίλι Αϊλις «What Was I Made For?» Ομως, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ακαδημίας, μόνο δυο τραγούδια από κάθε ταινία μπορούν να κερδίσουν από μια υποψηφιότητα.
Ο Μαρκ Ρόνσον, ο οποίος έκανε την παραγωγή της μουσικής της «Barbie», μοιράστηκε πρόσφατα με το Variety το ιδανικό για εκείνον άνοιγμα στα φετινά Οσκαρ και πώς θα φαινόταν όλο αυτό στη μεγαλύτερη σκηνή του Χόλιγουντ. «Ο Slash με μηχανή αέρα, ο Ράιαν, μονόκεροι να τρέχουν σε όλη τη σκηνή, ένα υπερθέαμα σε σκηνοθεσία της Γκρέτα Γκέργουιγκ. Αυτό που ήθελα να δω».
Κι εμείς απλά λέμε κάντε το πραγματικότητα.