Ενας άνθρωπος, ένα δωμάτιο, ένα τηλέφωνο. O Aσγκερ ξεκινά τη βάρδιά του στα επείγοντα τηλεφωνήματα της αστυνομίας. Δεν είναι αυτή η δουλειά του. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι έξω, στη δράση. Αύριο είναι η δίκη του. Οι δημοσιογράφοι έχουν βρει το κινητό του, τον παρενοχλούν για μια δήλωση. Ο Ασγκερ δουλεύει στα τηλέφωνα γιατί είναι τιμωρημένος και υπό περιορισμό. Τι έχει κάνει; Είναι ένοχος; Θα τον υπερασπιστεί ο συνεργάτης του; Θυμάται τι πρέπει να πει; Τα τηλέφωνα χτυπούν. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμωρία – να χάνει το χρόνο του πίσω από ένα γραφείο απαντώντας σε μεθυσμένους κι ανόητους. Μέχρι που στην άλλη άκρη της γραμμής ακούει την πνιγμένη, τρομοκρατημένη φωνή της Ιμπεν. Του μιλάει με κώδικα, σαν να έχει καλέσει τη μικρή της κόρη, ενώ στην πραγματικότητα εκπέμπει SOS. Ο πρώην άντρας της βγήκε από τη φυλακή, κι μετά από ένα βίαιο επεισόδιο με τα παιδιά, την απήγαγε. Ο Ασγκερ βρίσκεται στο ακουστικό κι η Ιμπεν σ' ένα λευκό βαν που τρέχει προς άγνωστη κατεύθυνση και προς το θάνατό της.
To 2018, με ένα εξαιρετικό σενάριο κι αυτοπεποίθηση στην κάμερα, ο Γκούσταβ Μέλερ, έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με το «O Eνοχος», καταθέτοντας ένα μικρό αριστούργημα - ένα masterclass στο χτίσιμο του κινηματογραφικού σασπένς και φεύγοντας με βραβεία (Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Σάντανς, Βραβείο Κοινού και Ανδρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης).
Σήμερα, το αμερικάνικο ριμέικ της ταινίας είναι έτοιμο με την ομάδα του «Southpaw» («Ο Αριστερόχειρας») να αναλαμβάνει το δύσκολο έργο: πίσω από την κάμερα ο Αντουάν Φουκουά και μπροστά, στον απαιτητικό πρωταγωνιστικό ρόλο, ο Τζέικ Τζίλενχαλ.
Την σεναριακή διασκευή υπογράφει ο δημιουργός του «True Detective», Νικ Πιτσολάτο και το γύρισμα θα γίνει σ' ένα δωμάτιο κι ένα location (όπως και στην αυθεντική ταινία) σε αστυνομικό τμήμα του Λος Αντζελες.
H ταινία κάνει προγραμματισμένη πρεμιέρα την 1η Οκτωβρίου στο Netflix.