Buzz

Η Κέιτ Μπλάνσετ ήταν η μυστηριώδης φωνή στo «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ

στα 10

Σε ένα άρθρο του κινηματογραφικού site Vulture για τα 20 χρόνια της ταινίας, αποκαλύπτεται ένα καλά κρυμμένο μυστικό.

Η Κέιτ Μπλάνσετ ήταν η μυστηριώδης φωνή στo «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ

Το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», το κύκνειο άσμα του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, παραμένει ακόμα και σήμερα, 20 χρόνια μετά, ένα κλασσικό αριστούργημα. Αλλά είναι και μια από εκείνες τις πολυσυζητημένες και αμφιλεγόμενες ταινίες του μεγάλου δημιουργού που έχει καταφέρει να διχάσει όσο λίγες, κυρίως λόγω μιας συγκεκριμένης σκηνής: εκείνη του οργίου στην έπαυλη.

Το κινηματογραφικό site Vulture δημοσίευσε πρόσφατα μια ιστορική αναδρομή της συγκεκριμένης σκηνής, όπου μαζί με τον βοηθό σκηνοθέτη Μπράιαν Κουκ, την χορογράφο Γιολάντα Σνέιθ, την συνθέτη Τζόσελιν Πουκ και άλλους αναλύουν και αποκαλύπτουν κάποια καλά κρυμμένα μυστικά της σκηνής αυτής. Μια από τις πιο μεγάλες αποκαλύψεις που έκαναν ήρθε από τον Λέον Βιτάλι, τον βοηθό του ίδιου του Κιούμπρικ, ο οποίος είπε πως η Κέιτ Μπλάνσετ ήταν η φωνή της μυστηριώδους γυναίκας στη σκηνή του οργίου, την οποία ενσάρκωνε η Αμπιγκεϊλ Γκουντ.

Διαβάστε ακόμα: «Through A Different Lens»: το Flix στη φωτογραφική έκθεση του Στάνλεϊ Κιούμπρικ στη Νέα Υόρκη

eyes wide shut 607

«Ηταν η Κέιτ Μπλάνσετ! Θέλαμε κάτι ζεστό και αισθησιακό αλλά ταυτόχρονα να ήταν μέρος της τελετουργίας. Ο Στάνλεϊ μιλούσε αρκετά για την φωνή αυτή που έψαχνε και την ποιότητα που επιθυμούσε. Αφότου πέθανε συνέχιζα να ψάχνω. Ηταν ιδέα των Τομ [Κρουζ] και Νικόλ [Κίντμαν] να πάρουμε την Κέιτ. Βρισκόταν στην Αγγλία εκείνη την περίοδο, οπότε πέρασε από τα Pinewood studio και ηχογράφησε τις ατάκες της» αποκάλυψε ο Βιτάλι.

Εκείνη την περίοδο η Μπλάνσετ ήταν ένα από τα πιο ανερχόμενα αστέρια του Χόλιγουντ. Είχε κερδίσει τόσο το κοινό όσο και τους κριτικούς με την ερμηνείας της στη ταινία του 1997 «Oscar and Lucinda» του Γκίλιαν Αρμστρονγκ, ενώ έναν χρόνο μετά κέρδισε και την πρώτη της υποψηφιότητα για Οσκαρ για τον ρόλο της στο «Elizabeth» του Σεχάρ Καπούρ.

Διαβάστε ακόμα: «Burning Secret»: Το χαμένο σενάριο του Στάνλεϊ Κιούμπρικ βγαίνει σε δημοπρασία

eyes wide shut 607

Η Γκούντ είπε στο Vulture πως κατά την διάρκεια των γυρισμάτων αναρωτιόνταν αν ο Κιούμπρικ θα κρατούσε την φωνή της στην ταινία μιας και η ίδια δεν είχε βρετανική προφορά. Αλλά δεν την πείραξε καθόλου που τελικά άλλαξε την φωνή της γιατί κατάφερε να δουλέψει μαζί του και λάτρεψε κάθε στιγμή μαζί του. «Οταν όλα τα υπόλοιπα κορίτσια έφυγαν, βρισκόμουν στην υπέροχη θέση να δουλέψω μαζί με δυο εξαιρετικούς καλλιτέχνες. Βρισκόμουν στα γυρίσματα μαζί με τον Τομ και τον Στάνλεϊ και ανακαλύπταμε μαζί πράγματα. Ο Στάνλεϊ ζητούσε συνέχεια την γνώμη μου. Εγώ και ο Τόμ είμασταν μερικοί από τους τελευταίους ανθρώπους που σκηνοθέτησε» δήλωσε η Γκουντ.

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ ολόκληρη την ιστορία του Vulture για το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά».

Διαβάστε ακόμα:

eyes wide shut 607