Buzz

Πόσο μπροστά οι «Mad Men»: H Heinz πραγματοποιεί μία (φιξιόν) διαφημιστική τους πρόταση

στα 10

Aχ Ντον Ντρέιπερ. Ησουν, πραγματικά, πολύ πιο μπροστά από την εποχή σου...

Πόσο μπροστά οι «Mad Men»: H Heinz πραγματοποιεί μία (φιξιόν) διαφημιστική τους πρόταση

«Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη, μιμείτε την κακή τηλεόραση» είχε πει κάποτε ο Γούντι Αλεν. Να όμως που μπορεί να μιμείται και την καλή, πολύ καλή τηλεόραση.

Κάπως έτσι η Heinz αποφασίζει να λανσάρει μία διαφημιστική καμπάνια που είχε ετοιμάσει ο «Ντον Ντρέιπερ» για την εταιρία στα φιξιόν 50ς και στην εμβληματική σειρά «Mad Men».

Θυμηθείτε κι αυτό: Emmys: Το επιτέλους βραβείο του Τζον Χαμ για το «Mad Men»

mad men Heinz 607

Ο αγαπημένος μας τηλεοπτικός διαφημιστής είχε την ιδέα να αφαιρέσει το μπουκάλι κέτσαπ από close ups φωτογραφιών με τηγανιτές πατάτες, μπέργκερς, χοτ ντογκς. Αυτό θα έκανε τη φαντασία του τηλεθεατή, αναγνώστη να σκεφτεί τι λείπει από το κάδρο. Κι αυτό θα συμπληρωνόταν με το πολύ απλό, άμεσο, βιωματικό και για αυτό αποτελεσματικό σλόγκαν: «πιάσε τη Heinz».

«Παρόλο που η "Pass the Heinz" ιδέα στοχεύει σε καμπάνια 50 χρόνων πίσω, η απλότητά της επικοινωνεί ακόμα με το σύγχρονο κοινό» ομολογεί η εκπρόσωπος της εταιρίας Νικόλ Καλβίσκι. «Ο Ντον Ντρέιπερ κατανοεί κάτι που κάθε βαν της κέτσαπ γνωρίζει πολύ καλά: δεν μπορείς να απολαύσεις τα αγαπημένα σου φαγητά χωρίς τη γεύση της Heinz. Αυτό που αγαπήσαμε με την καμπάνια ήταν ότι έχει μόνο φωτογραφίες από φαγητά που γεμίζουν το στόμα σου σάλια. Το μόνο που λείπει είναι η Heinz...»

Διαβάστε κι αυτό: Το σύμπαν των «Mad Men» βγαίνει σε πλειστηριασμό

mad men Heinz 607 1

Οι φωτογραφίες της σημερινής καμπάνιας χρειάστηκε να εκτυπωθούν εκ νέου από την διαφημιστική εταιρία David Miami, οι οποίοι δούλεψαν για να αναβιώσουν ένα όσο το δυνατό πιο όμοιο αποτέλεσμα με αυτό του «To Have and to Hold» επεισοδίου των «Mad Men».

«Κι εγώ κι ο Ντον μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για παλιομοδίτικες εικόνες» σχολιάζει αστειευόμενος ο Ανσέλμο Ράμος, δημιουργικός διευθυντής της διαφημιστικής εταιρίας. Ολοι στη creative ομάδα μας χάρηκαν πολύ που συνεργάστηκαν με τον Ντον Ντρέιπερ. Είναι συχνό φαινόμενο να συνεργάζονται δύο διαφημιστικές εταιρίες για έναν πελάτη. Αλλά να είναι η μία πραγματική και η άλλη φιξιόν πρέπει να γίνεται πρώτη φορά.»

Διαβάστε επίσης: Τρία χρόνια «Mad Men» σε ένα post

mad men Heinz 607 2

Οι τρεις διαφημίσεις της καμπάνιας θα βγουν σε billboards στην Νέα Υόρκη και θα κυκλοφορήσουν επίσης και στη New York Post και στο Variety.

Πεινάσαμε.

Θυμηθείτε τη σκηνή:


Περισσότεροι Mad Men: