Λιγότερο από ένα μήνα πριν την έναρξη του Φεστιβάλ Καννών, τα τρέιλερ των ταινιών που θα κάνουν την επίσημη πρεμιέρα τους στη μεγαλύτερη ετήσια κινηματογραφική συνάντηση άρχισαν, ένα-ένα, ν’ αποκαλύπτονται. Ετσι, αυτήν την εβδομάδα είδαμε τον Ματιέ Αμαλρίκ να διασκευάζει Σιμενόν στο γεμάτο κολασμένο πάθος «Μπλε Δωμάτιο». Τον «Animal Kingdom» Ντέιβιντ Μίσοντ να παρουσιάζει το φουτουριστικό σύμπαν του «The Rover» και τους Ρόμπερτ Πάτινσον και Γκάι Πιρς σε μια σιωπηλή, βίαιη ιστορία εκδίκησης χωρίς έλεος. Βυθιστήκαμε στο γοητευτικό limbo του «Bird People» της Πασκάλ Φεράν, με απροσδόκητο πρωταγωνιστή τον Τζος Τσαρλς του «Good Wife». Και, φυσικά, ακολουθήσαμε τον Ντάνυ και τον Οντι στο πολύχρωμο, φαντασιακό ταξίδι τους κατά μήκος της Ελλάδας, στο πρώτο, γαλλικό τρέιλερ του «Xenia» του Πάνου Χ. Κούτρα.
Είδαμε πώς θα μοιάζουν ο Μάικλ Φασμπέντερ και η Μαριόν Κοτιγιάρ, ως Μάκβεθ και Λαίδη Μάκβεθ, στο «Macbeth» του Τζάστιν Κέρζελ: κι αν αντανακλούν λίγο περισσότερο το σεξ απίλ του Φασμπέντερ και της Κοτιγιάρ, αντί για το σκοτάδι του τραγικού, μοιραία φιλόδοξου ήρωα του Σέξπιρ, θα ομολογήσουμε ότι καθόλου δε μας δυσαρεστεί!
Βάλαμε θερμόμετρο όταν μάθαμε ότι η Τζέσικα Τσαστέιν θα είναι η ηθοποιός που, σε μια απρόσμενη, συναρπαστική επιλογή, θα ενσαρκώσει τη Μέριλιν Μονρό στο «Blonde» του Αντριου Ντόμινικ, με παραγωγό την Plan B του Μπραντ Πιτ.
Μπήκαμε σε σκέψεις με την «Carmen», τη 15λεπτη σπουδαστική ταινία του Αλεξάντερ Πέιν, που γύρισε το 1985. Δείτε την κι εσείς: αν βρισκόσασταν σ’ εκείνο, το πρώτο κοινό της, θα διακρίνατε το ταλέντο του μετέπειτα πολυβραβευμένου, οσκαρικού σκηνοθέτη;
Περιμένοντας το «The Lobster», πήραμε νέα γεύση από Γιώργο Λάνθιμο, με το «Baby Asteroid», το βίντεο-κλιπ για το νέο τραγούδι του Leon of Athens.
Ταξιδέψαμε με τις πρώτες εικόνες από το «Winter Sleep» του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν, τη νέα 3ωρη ταινία του Τούρκου δημιουργού, που θα κάνει την πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.
Συγκινηθήκαμε ξανά απ’ την αρχή, με το τρέιλερ του «Boyhood» του Ρίτσαρντ Λίνκλεϊτερ, που μας θύμισε, όχι μόνο το χρόνο που περνά, αλλά κυρίως το πόσο μας άρεσε η ταινία στην πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Κάναμε μια γοητευτική, όσο και δυσοίωνη βόλτα στην Ακρόπολη, βλέποντας την πρώτη σκηνή από το «Two Faces of January», όπου ο Οσκαρ Αϊζακ ξεναγεί το ζεύγος Βίγκο Μόρτενσε – Κίρστεν Ντανστ στα μάρμαρα του Παρθενώνα, με τις σκηνοθετικές οδηγίες του Χοσεΐν Αμινί.
Προσπαθήσαμε να πάρουμε μαθήματα ζωής, με φαντασία και χιούμορ, στην προσωπική συνέντευξη που έδωσε στο Flix ο Τέρι Γκίλιαμ, για το «Θεώρημα Μηδέν». Και συγκρατήσαμε συμβουλές όπως αυτή: «Get a life, ξεκίνα να ζεις τη ζωή σου, αντί να την καταγραφείς και να τη “μοιράζεσαι” με τους άλλους!»