Σε πρόσφατη συνέντευξη με το Entertainment Tonight Canada, ο Ααρον Πολ, γνωστός για τον ρόλο του Τζέσι Πίνκμαν στην εμβληματική σειρά «Breaking Bad», εξέφρασε την αγανάκτησή του για το γεγονός ότι δεν λαμβάνει καμία αμοιβή από την παρουσία της σειράς στο Netflix.
Καθώς συμμετείχε στις κινητοποιήσεις της SAG-AFTRA μαζί με τους συμπρωταγωνιστές του, Μπράιαν Κράνστον και Τζέσι Πλέμονς, έξεφρασε το αίτημά του προς τις υπηρεσίες streaming: να αμείβουν επαρκώς τα ταλέντα του περιεχομένου τους.
Ο Πολ δήλωσε: «Δεν λαμβάνω τίποτα από το Netflix για το 'Breaking Bad’, για να είμαι ειλικρινείς, και αυτό μου φαίνεται τρελό». Τόνισε τη μακροζωία των σειρών στις ψηφιακές πλατφόρμες και την επανεμφάνισή τους στη δημοτικότητα, ακόμα και χρόνια μετά την πρώτη προβολή τους. Υποστήριξε ότι οι μεγάλες υπηρεσίες streaming πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη τους και να διασφαλίσουν δίκαιη αμοιβή για τους δημιουργούς και τους ηθοποιούς που δημιουργούν το περιεχόμενο.
«Οι σειρές ζουν για πάντα σε αυτές τις πλατφόρμες, και περνάνε διάφορα στάδια», συνέχισε ο Πολ, αναφέροντας πως πρόσφατα παρατήρησε το «Breaking Bad» να φιγουράρει πάλι στις τάσεις του Netflix. Υπονόησε ότι πολλές υπηρεσίες streaming έχουν επωφεληθεί από το να μην πληρώνουν δίκαιους μισθούς, αλλά τώρα είναι η στιγμή να διορθώσουν αυτήν την κατάσταση. Οταν ρωτήθηκε για την αισιοδοξία του σχετικά με τις απεργίες και τις απαιτήσεις για δίκαια αμοιβή, ο Πολ απάντησε με τρόπο που θύμιζε τον χαρακτήρα του στην σειρά, λέγοντας: «Νομίζω, ναι, γιατί δεν θα πάμε πουθενά. Οπότε, πρέπει να κάνουν κάτι!»
Ο δημιουργός του «Breaking Bad», Βινς Γκίλιγκαν, απέδωσε στο Netflix τον ρόλο της μετατροπής της σειράς από ένα κρυφό διαμαντάκι στην τεράστια επιτυχία που είναι τώρα. Το 2013, αφού η σειρά κέρδισε το πρώτο της βραβείο Εμμυ για καλύτερη δραματική σειρά, ο Γκίλιγκαν δήλωσε: «Νομίζω ότι το Netflix μας κράτησε στον αέρα». Επισήμανε την εξέλιξη του τηλεοπτικού τοπίου και τα οφέλη που η σειρά απολαμβάνει από αυτήν τη νέα εποχή.
Η μετάδοση παλιών επεισοδίων του «Breaking Bad» από το Netflix έφερε μια έκρηξη στη δημοτικότητα της σειράς στον αρχικό της δίκτυο, το AMC. Σύμφωνα με το Vox, το φινάλε της σεζόν 4 της σειράς αρχικά είχε λιγότερους από 2 εκατομμύρια τηλεθεατές, αλλά με την προβολή του τελευταίου επεισοδίου της σειράς δύο χρόνια αργότερα, είχε φτάσει σε 10 εκατομμύρια.
Το AMC αναγνώρισε πως το Netflix ήταν μόνο ένας από τους παράγοντες που συνέβαλαν στην έκρηξη της δημοτικότητας της σειράς. Επιπλέον, απέδωσε την αύξηση σε υπηρεσίες video-on-demand και μαραθώνιους επαναλήψεων του «Breaking Bad» που συχνά προβάλλονταν στο δίκτυο, βοηθώντας τη σειρά να φτάσει σε ένα ευρύτερο κοινό.
Με βάση τη διαφωνία του Ααρον Πολ για τη δίκαιη αμοιβή στην εποχή της ψηφιακής ψυχαγωγίας, ο διάλογος σχετικά με το πώς θα πρέπει οι υπηρεσίες streaming να αμείβουν δίκαια τα ταλέντα συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Το μέλλον των υπηρεσιών streaming και ο αντίκτυπός τους στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας παραμένουν θέματα διαρκούς συζήτησης και διαπραγμάτευσης.