
Δεν μπορεί να μην το έχετε παρατηρήσει πως μέσα στα χρόνια, συγκεκριμένοι σχεδιασμοί και ιδέες για το στήσιμο μιας κινηματογραφικής αφίσας επανέρχονται (ακόμη και σε απροκάλυπτη αντιγραφή) σε μια προσπάθεια των κατά καιρούς προωθητικών δράσεων μιας ταινίας να επαναλάβουν «μυστικά της επιτυχίας» του παρελθόντος.
Οι συντάκτες του διαδικτυακού, ειδικευμένου στο design. site demilked συγκέντρωσαν όσο πιο πολλές αφίσες μοιάζουν, χωρίζοντάς τις σε 15 κατηγορίες που αποδεικνύουν πως μερικά πράγματα θα συνεχίσουν να γίνονται αιωνίως...
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗ: Μοναχικός ήρωας σε πλάτη
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: Μεγάλα κεφάλια κοιτάνε μικρούς ανθρώπους με φόντο μια παραλία
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΡΙΤΗ: Πλάτη με πλάτη
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ: Ανάμεσα στα πόδια
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕΜΠΤΗ: Στο κρεβάτι
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΚΤΗ: Το μεγάλο μάτι
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΒΔΟΜΗ: Μπλε
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΓΔΟΗ: Δράση σε άσπρο-μαύρο (και λίγο πορτοκαλί)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΝΑΤΗ: Τρέχοντας στο δρόμο σε μπλε φόντο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ: Πρόσωπο που σχηματίζεται από άλλα αντικείμενα
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΝΤΕΚΑΤΗ: Γυναίκα στα κόκκινα
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΩΔΕΚΑΤΗ: Η δικαιοσύνη είναι τυφλή
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ ΤΡΙΤΗ: Μεγάλα γράμματα πάνω σε πρόσωπο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ: Αντανάκλαση στα γυαλιά ηλίου
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ ΠΕΜΠΤΗ: Στο παγκάκι
Διαβάστε ακόμη: