Buzz

Ο Σαμ Ελιοτ αποκαλεί την Εξουσία του Σκύλου... «a piece of shit»

of 10

Με την εικόνα του να έχει ταυτιστεί, και στην μικρή και στην μεγάλη οθόνη, με την Αγρια Δύση, ο Σαμ Ελιοτ ούτε κατάλαβε, ούτε θέλει να καταλάβει το «διεστραμμένο» γουέστερν «μίας γυναίκας από την Νέα Ζηλανδία»...

Ο Σαμ Ελιοτ αποκαλεί την Εξουσία του Σκύλου... «a piece of shit»

Είναι από τους ηθοποιούς που όταν ακούς το όνομά τους, το πρόσωπό τους σού έρχεται στο μυαλό με ένα καουμπόικο καπέλο. Ο Σαμ Ελιοτ μπορεί να έχει πρωταγωνιστήσει σε διαφορετικά genres από τη δεκαετία του 70 που ξεκίνησε την καριέρα του σε μικρή και μεγάλη οθόνη, όμως οι ρόλοι που τον καθέρωσαν τον θέλουν άντρα πολλά βαρύ, καουμπόϊ, ραντσέρη, γελαδάρη. Ακόμα και η φιγούρα του στην κανονική ζωή διατηρεί αυτή την αύρα.

Φανταστείτε λοιπόν το σοκ του, όταν κάθισε να δει την «Εξουσία του Σκύλου» της Τζέιν Κάμπιον, το φαβορί των φετινών Οσκαρ και να ψηφίσει ως μέλος της Ακαδημίας. Μία ταινία που παρουσίασε με ομοφυλοφιλικά innuendos τη ζωή ενός ραντσέρη, μία ταινία που τόλμησε να εξερευνήσει το βάρος αυτού ακριβώς του μύθου «του άντρα του πολλά βαρύ».

Τι στο γαμ**δι γυρεύει μία γυναίκα από τη Νέα Ζηλανδία να γυρίσει ταινία για την Αμερικανική Δύση;»

campion the power of the dog

Το ομοφοβικό του ξέσπασμα είναι ένα (σοβαρό) θέμα. Το ότι ξεχνά ότι πρόκειται για μία ιστορία, ανάμεσα στις τόσες, που επέλεξε να πει αυτή την πλευρά, να μάς συστήσει αυτό τον χαρακτήρα, να ανοίξει αυτόν τον διάλογο - κι όχι μάθημα ιστορίας για το τι ήταν η Αγρια Δύση γενικώς, είναι το πιο τραγελαφικό από όλα. Για να μην πιάσουμε και την απαξίωση της Κάμπιον ή την εθνικιστική μπηχτή ότι μόνο η Αμερική μπορεί να μιλάει για την Αμερική.

Αυτές ήταν οι δηλώσεις του:

«Από μένα παίρνει ένα γαμημ*νο όχι! Το είδα γιατί υπήρχε μία ολοσέλιδη κριτική στους L.A. Times και μιλούσε για την "επανεξέταση της αμερικανικής Δύσης". Ποιο αυτό μιλάει για την αμερικανική Δύση; Που κάνει τους καουμπόυδες να μοιάζουν με αυτούς τους χορευτές στα μπαλέτα της Νέα Υόρκης που φοράνε μόνο παπιγιόν και τίποτα άλλο;»

«Ετσι παρουσιάζει τους ραντσέρηδες οι ταινία. Να φοράνε μόνο παντελόνια και να περιφέρονται γυμνοί από τη μέση και πάνω. Ενα γουέστερν με ομοφυλοφιλικούς υπαινιγμούς...»

Εδώ η ανάλυση του Flix: για την «Εξουσία του Σκύλου» της Τζέιν Κάμπιον

The Power of the dog

«Τι στο διάβολο θέλει να πει αυτή η γυναίκα (η οποία είναι εξαιρετική σκηνοθέτης, αγαπώ τη δουλειά της - πριν από αυτό), αλλά τι στο γαμ*δι γυρεύει μία γυναίκα από τη Νέα Ζηλανδία να γυρίσει ταινία για την Αμερικανική Δύση; Και γιατί τη γυρίζει στη γαμημνη Νέα Ζηλανδία και λέει ότι είναι η Μοντάνα;»

«Πήρα την ταινία πολύ στραβά, φίλε. Είναι ένα piece of shit. Ζω στο Τέξας και τα ράντσα κατοικούνται από πολυπληθείς οικογένειες - άντρες, γυναίκες, παιδιά. Οχι μόνο μάτσο άντρες χωρίς πουκάμισα...»

Διαβάστε περισσότερα: