
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.
Alien: Earth του Νόα Χόλεϊ
Η υπόθεση τοποθετείται στο έτος 2120, χρονικά πριν από τα γεγονότα της αρχικής ταινίας του Ρίντλεϊ Σκοτ αλλά μετά τα γεγονότα των πρίκουελ. Η Γη βρίσκεται πλέον υπό τον έλεγχο πέντε πανίσχυρων εταιρειών: Prodigy, Weyland-Yutani, Lynch, Dynamic και Threshold. Οι πέντε αυτές εταιρικές δυνάμεις βρίσκονται σε συνεχή ανταγωνισμό, με τον αγώνα για εξουσία να κρύβει απειλές που μπορεί να αποδειχθούν το ίδιο – αν όχι περισσότερο – επικίνδυνες από τους ίδιους τους Xenomorphs.
Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται το διαστημικό ερευνητικό σκάφος USCSS Maginot, το οποίο φιλοξενεί διάφορα είδη θανατηφόρων εξωγήινων πλασμάτων και, όπως όλα δείχνουν, θα συντριβεί στη Γη, φέρνοντας τον εφιάλτη πολύ κοντά στην ανθρωπότητα. Οπως πάντα, η Weyland-Yutani δεν μπορεί να αντισταθεί στην ευκαιρία να εκμεταλλευτεί αυτά τα πλάσματα για το μυστικό πρόγραμμα βιολογικών όπλων της.
H σειρά του Νόα Χόλεϊ που διαδραματίζεται το 2120, δύο χρόνια πριν τα γεγονότα του πρώτου «Alien» του 1979 αποκάλυψε τα πρώτα της δύο επεισόδια και αναμένεται να γίνει το τηλεοπτικό χιτ του καλοκαιριού. Πρωταγωνιστούν οι Σίντνεϊ Τσάντλερ, Αλεξ Λόθερ, Εσι Ντέιβις, Σάμιουελ Μπλένκιν, Μπαμπού Σισέι, Ανταρς Γκουράβ και Τίμοθι Ολιφαντ. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Η σειρά (για την ώρα τα δύο πρώτα επεισόδια) στριμάρει στο Disney+ από τις 12 Αυγούστου
Ασύλληπτη Απόδραση (La Grande Vadrouille) του Ζεράρ Ουρί
Γυρισμένη 20 χρόνια μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις καυστικότερες σάτιρες του ναζισμού (αλλά και της στάσης της υπόλοιπης Ευρώπης απέναντί του), καθώς και το σημαντικότερο δείγμα του γαλλικού κωμικού ρεύματος στα 60ς. Με πρωταγωνιστές τον Λουί Ντε Φινές (τον θρυλικό Γάλλο κωμικό στον οποίο θα έπρεπε να αναφερθούμε και για τον εμβληματικό ρόλο του «Χωροφύλακα του Σαν-Τροπέ» που ερμήνευσε κατ' εξακολούθηση σε μία σειρά ταινιών) και τον Μπουρβίλ, η «Ασύλλυπτη Απόδραση» κρατούσε τα σκήπτρα του box office για δεκαετίες: με 17 εκατομμύρια θεατές ήταν η πιο εμπορική κωμωδία όλων των εποχών (την ξεπέρασαν τελικά οι «Αθικτοι»). Υπέροχα κινηματογραφημένη, με μεγάλο για την εποχή προϋπολογισμό και τον Κλοντ Ρενουάρ (ανηψιό του Ζαν Ρενουάρ) στη διεύθυνση φωτογραφίας, αυτή η κωμωδία δεν έμοιαζε με όλες τις άλλες. Εθεσε νέα υψηλά standards στο γαλλικό λαϊκό σινεμά και απέρριψε τα στερεότυπα: δεν στηρίζεται σε εύκολα γέλια, αλλά στον παραλογισμό των καταστάσεων με τις οποίες μπλέκονται οι ήρωες. Για αυτό και δεν στέκεται μόνο ως σπουδαία αντιναζιστική κωμωδία, αλλά ως σπουδαίο αντιπολεμικό φιλμ. Να σημειώσουμε ότι ήταν η πρώτη αντιναζιστική σάτιρα που επιτράπηκε να προβληθεί στη Γερμανία.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο CINOBO
2073 του Ασίφ Καπάντια
Το “Φάντασμα” ζει εκτός δικτύου σε ένα δυστοπικό Νέο Σαν Φρανσίσκο το έτος 2073. Ο κόσμος ελέγχεται από Ελευθεριακούς, Δικτάτορες και Αδελφούς της Τεχνολογίας. Δεν υπάρχει διαφωνία, δεν υπάρχει ελευθερία. Όλοι παρακολουθούνται, άνθρωποι εξαφανίζονται και το δίχτυ κλείνει για το Φάντασμα. Μέσα από ένα μείγμα αρχείου και δράματος που διαρρηγνύει τα κινηματογραφικά είδη, το Φάντασμα γίνεται μάρτυρας των τρομακτικών απειλών που αντιμετωπίζουμε: είναι αυτό που συμβαίνει τώρα.
Το υβριδικό sci-fi ντοκιμαντέρ του Ασίφ Καπάντια, κινείται στο μέλλον, για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους του παρόντος. Το 2073 είναι μια ταινία «αληθινής επιστημονικής φαντασίας».
Η ταινία είναι διαθέσιμη online στο VIDEORAMA
Μετρητής Καρτών (The Card Counter) του Πολ Σρέιντερ
Ο Γουίλιαμ Τελ (Τίλιτς, πραγματικά), με το «εύστοχο» όνομα, είναι τζογαδόρος. Δεν παίζει για να κερδίζει πολλά - παίζει κυρίως για να νιώθει ότι έχει τον έλεγχο πάνω στην τύχη. Πριν από αυτό, ο Γουίλιαμ ήταν «ανακριτής», βλέπε βασανιστής, σε μια φυλακή που θα μπορούσε να είναι το Γκουαντάναμο. Με την ίδια αυστηρότητα, την ίδια χειρουργική ακρίβεια, την ίδια ανάγκη για αποστείρωση με την οποία αντιμετώπιζε εκείνη τη δουλειά, αντιμετωπίζει κι ολόκληρη τη ζωή του, όταν μεταφέρεται από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο κι από καζίνο σε καζίνο, τυλίγοντας προσεκτικά με λευκό ύφασμα τα έπιπλα του δωματίου του και τα λιγοστά αντικείμενά του, μεταμορφώνοντάς το, ξανά και ξανά, σ' ένα ασκητικό κελί, στημένο για την τιμωρία του. Οταν ο Γουίλιαμ γνωρίσει τον νεαρό Κερκ, θα βρει ένα νέο κίνητρο στον ψυχαναγκασμό του: θα πάρει για λογαριασμό του Κερκ εκδίκηση (εξυπηρετώντας και μια δική του «υποχρέωση»), θα τον τραβήξει στον ίσιο δρόμο, θα τον κάνει πλούσιο. Ακόμα κι αν ο Κερκ δεν θέλει, στην πραγματικότητα, τίποτε απ' όλ' αυτά.
Ο Πολ Σρέιντερ σκηνοθετεί τον Οσκαρ Αϊζακ σε έναν «Ταξιτζή» των καζίνων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ3
Η Μαχαιριά (The Cut) του Φατίχ Ακίν
Στο κέντρο της βρίσκεται ο Ναζαρέτ, ένας Αρμένιος σιδεράς από το Μαρντίν μια πόλη της Τουρκίας στα σύνορα με την Συρία, ο οποίος και η οικογένεια του όπως όλοι οι Αρμένιοι της χώρας, πέφτουν στα 1915 θύματα αυτού που θα ήταν στη συνέχεια μια αληθινή γενοκτονία. Ο Ναζαρέτ θα επιστρατευθεί εναντίων των Βρετανών στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, αλλά αντί για την πρώτη γραμμή, όπως όλοι οι ομοεθνείς του, θα βρεθεί να σκάβει έναν καινούριο δρόμο στο πουθενά της αχανούς Ανατολίας. Οταν ο δρόμος τελειώσει κι ο πόλεμος μοιάζει χαμένος, όλοι οι Αρμένιοι από την ομάδα του θα παραδοθούν για να σφαγιασθούν από Τούρκους κρατούμενους, που θα τους δολοφονήσουν με αντάλλαγμα την ελευθερία τους. Ο Ναζαρέτ θα σωθεί από την καλοσύνη του καταδίκου που αναλαμβάνει να τον σκοτώσει και θα μείνει ζωντανός, αφού το μαχαίρι ηθελημένα τον κόβει μόνο λίγο, τόσο όμως όσο να τραυματίσει ανεπανόρθωτα τις φωνητικές του χορδές. Από εκεί θα ξεκινήσει μια αληθινή οδύσσεια για τον ήρωα, που θα τον δει να διασχίζει την χώρα μαζί με λιποτάκτες, να κρύβει την ταυτότητά του από τους βεδουίνους και τελικά να βρίσκει καταφύγιο στο εργοστάσιο ενός Τούρκου σαπωνοποιού.
H πιο φιλόδοξη ταινία στην φιλμογραφία του Γερμανού σκηνοθέτη είναι αναμφίβολα αξιοπρόσεκτη, αλλά μόνο περιστασιακά αλήθινά δυνατή και συγκινητική. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στο Κανάλι της Βουλής
Ο Σοφέρ Της Κυρίας Ντέιζι (Driving Miss Daisy) του Μπρους Μπέρεσφορντ
Στην Ατλάντα του 1948, όταν η Ντέιζι, μια ηλικιωμένη χήρα, καταστρέφει άθελά της τον κήπο μιας γειτόνισσας με το αυτοκίνητό της, ο γιος της αποφασίζει να της προσλάβει έναν οδηγό παρά τις έντονες αντιρρήσεις της. Όταν τελικά προσλαμβάνει γι' αυτήν τον Χόουκ, έναν αφροαμερικανό σοφέρ, η άρνηση της Ντέιζι να συνεργαστεί μαζί του κάνει την κατάσταση δύσκολη για όλους. Ο Χόουκ όμως δεν πτοείται και αποφασίζει να κερδίσει την εμπιστοσύνη της με κάθε τρόπο.
Η ταινία των τεσσάρων Οσκαρ, ανάμεσα στα οποία αυτό της Καλύτερης Ταινίας και του Α' Γυναικείου Ρόλου για την Τζέσικα Τάντι.
H ταινία προβάλλεται στις 01.00 στο OPEN