Ολοκληρώνουμε την καταγραφή όλων των φετινών πιλότων με την τρίτη ομάδα (και την πλέον απελπιιστική όλων, να προσθέσω), των τελευταίων 7. Για τα προηγούμενα, ρίξε μια ματιά στο πρώτο μέρος και το δεύτερο μέρος.
Πριν περάσουμε στο ζουμί, θυμίζουμε και πάλι την απαραίτητη δήλωση. Οι πιλότοι είναι πάντα μια πρώτη ένδειξη. Δεν σημαίνει τίποτα για τις συνέχειες. Σπουδαίες κωμωδίες είχαν αδιάφορους πιλότους, σπουδαίοι πιλότοι δεν πήγαν πουθενά, κι από έναν αδιάφορο πιλότο μπορούν να βγουν σειρές από αδιάφορες, μέχρι καταστροφικές, μέχρι φανταστικές.
Πρόσφατα φετινά παραδείγματα: Tα «Sleepy Hollow» και «Blacklist» μας άφησαν παρεμφερή γεύση μετά τους πιλότους τους. Ένα μήνα μετά, το ένα το βλέπουμε φανατικά και του άλλου έχουμε ήδη ξεχάσει την ύπαρξη. (Περισσότερα την επόμενη βδομάδα.)
Οπότε κρατάμε αυτό. Είναι απλώς μια πρώτη ένδειξη, καθώς και τι διάθεση για τη συνέχεια μας βγάζει.
«Mom»
Με δυο λόγια: Νεαρή, single μητέρα αποφασίζει να ξεκινήσει ξανά τη ζωή της ύστερα από χρόνια πρόβλημα με αλκοόλ και ναρκωτικά. Πιάνει δουλειά σαν σερβιτόρα ενώ παρευρίσκεται σε συναντήσεις Ανώνυμων Αλκοολικών. Μαζί με τη μητέρα της που ήταν μια από τα ίδια.
Ξέρουμε τους: Το καλό είναι το καστ, και έχουμε πει πως σε μια κωμωδία το καστ παίζει τεράστιο ρόλο στις προοπτικές της. Κεντρικό ρόλο κρατά η Άννα Φάρις που είναι από τους αστειότερους κωμικούς αυτή τη στιγμή, και η μάνα της είναι η φοβερή Άλισον Τζάνεϊ. Το άλλο σημαντικό (δε λέω καλό ή κακό, ο καθένας κρίνει) είναι πως η σειρά είναι του Τσακ Λόρε, του ανθρώπου πίσω από τα «Big Bang Theory», «Two and a Half Men» και «Mike & Molly».
Τελικά: Μου είναι τρομερά δύσκολο εν έτει 2013 να παρακολουθήσω παραδοσιακό πολυκάμερο σίτκομ με γέλια κονσέρβες και τα τοιαύτα. Νιώθω πως είναι τόσο απαρχαιωμένο που μου είναι αδύνατον να γελάσω με οτιδήποτε. Νιώθω πως βλέπω κάτι που απευθύνεται στην γιαγιά μου. Είναι κάτι που πλέον αδυνατώ να προσπεράασω. Αλλά αυτό έχει να κάνει με εμένα υποθέτω, οπότε πάμε παρακάτω. Η ιδέα είναι βασικά «Gilmore Girls» αλλά με αστεία που θα συναντούσες σε ένα σίτκομ του Τσακ Λόρε, και είναι κρίμα γιατί το καστ είναι πολύ καλό. Θα έλεγα πως μπορεί να εξελιχθεί, αλλά έχοντας αρκετά μεγάλο κομμάτι του Λόρε υπόψη μου, ξέρω πως αυτό που βλέπουμε εδώ, αυτό είναι.
Πώς προχωράμε: Ο καθένας κρίνει αναλόγως, εγώ αποχαιρέτησα. Η σειρά έχει πάρει ήδη παραγγελία για φουλ σεζόν, ωστόσο.
«Betrayal»
_Με δυο λόγια:_ Εκείνος και εκείνη, πατρεμένοι κι οι δυο σε δυστυχισμένους γάμους, έλκονται ο ένας στον άλλον, κι επειδή αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετά πικάντικο, θα βρεθούν αντιμέτωποι σε δίκη για έναν… [ΦΟΝΟ](https://www.youtube.com/watch?v=8zZHQbB6mjQ)._Ξέρουμε τους:_ H Χάνα Γουέρ έπαιζε στο «Boss» και είναι η αδερφή της Τζέσι Γουέρ, κι αυτό είναι το δεύτερο πιο ενδιαφέρον πράγμα για αυτό το καστ, μετά την φυσιολογική ερώτηση του τι στα κομμάτια γυρεύει εδώ από τη ζωή του ο Τζέιμς Κρόμγουελ._Τελικά:_ Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Το είχα δει αυτό από την προηγούμενη βδομάδα απλά δε χώρεσε στο 2ο μέρος. Από τότε έχουν περάσει καμιά δεκαριά μέρες, έχω δει άλλους πιλότους, έχουν ξεκινήσει οι κανονικές σειρές που βλέπω, τελοσπάντων μη τα πολυλογώ, όταν ξεκίνησα να το γράφω συνειδητοποίησα πως δεν είχα ιδέα ποιο από όλα ήταν αυτό. Έβαλα να το ξαναδώ μπας και όντως δεν το είχα δει κι απλά έτσι νόμιζα, και πράγματι το είχα δει, αλλά εξακολουθούσα να μη θυμάμαι απολύτως τίποτα γι’αυτό. Οπότε αυτά._Πώς προχωράμε:_ Η σειρά θα κοπεί. Από τις μνήμες μας.**«Sean Saves the World»**
_Με δυο λόγια:_ Χωρισμένος γκέι πατέρας προσπαθεί να ισορροπήσει την πετυχημένη του καριέρα με το μεγάλωμα της 14χρονης κόρης του που μετακομίζει μόνιμα μαζί του. ΣΤΟ 1994._Ξέρουμε τους:_ Σον Χέιζ, κάτοχος Έμμυ για το «Will & Grace». TO 1999._Τελικά:_ Στην πρώτη σκηνή της σειράς ο Χέιζ δρα με ‘χιουμοριστικά αδέξιο’ τρόπο όταν η κόρη του τον ρωτά για την ερωτική του ζωή, κάτι που θα ήταν απίθανο ΤΟ 1997. Γενικά πάρε όλα τα παραπάνω που έγραφα για τα παραδοσιακά σίτκομ και μεγεύθυνέ τα επί ’90s. Δεν είναι πως αυτό που βλέπουμε είναι κακό, απλά είναι αυτό ακριβώς, είναι ένα τίμιο σίτκομ που θα έβαζε στον αέρα του το κανάλι ΤΟ 1995._Πώς προχωράμε:_ Προς τα πίσω, το μόνο βέβαιο.**«The Millers»**
Με δυο λόγια: Οικογενειακό μπλέξιμο. Γιος χωρίζει, πατέρας εμπνέεται και χωρίζει κι εκείνος, έτσι η μάνα έρχεται να μείνει με τον γιο, κι ο πατέρας πάει να μείνει με την κόρη. Ακολουθούν ‘ξεκαρδιστικά άβολες καταστάσεις’.
Ξέρουμε τους: Γουίλ Αρνέτ, που λίγους μήνες πριν βλέπαμε στο «Arrested Development» και τώρα εδώ. Θλίψη. Μάργκο Μάρτιντεϊλ, με Έμμυ για το «Justified», έκλεψε την παράσταση στο «Americans», τώρα εδώ. Μπο Μπρίτζες, σε μια σκηνή κάνει προσπάθεια για να μιλήσει στο τηλέφωνο επειδή είναι τόσο χαζούλης ο χαρακτήρας του. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι κάνουν εδώ όλοι αυτοί. Γράφει ο Γκρεγκ Γκαρσία του «My Name is Earl», σκηνοθετεί ο Τζέιμς Μπάροουζ του «Friends» ΚΑΙ ΤΩΝ ‘90s.
Τελικά: H σειρά έχει επιτυχία οπότε ποιοι είμαστε εμείς που θα μιλήσουμε κιόλας, ήδη πήρε φουλ σεζόν. Τώρα θα ήταν τέλεια αν κάποιος έφερνε και τα αστεία.
Πώς προχωράμε: Περίεργη περίπτωση, γιατί το καστ είναι υπερβολικά ταλαντούχο και το τελικό αποτέλεσμα υπερβολικά αδιάφορο. Το «My Name is Earl» δεν ήταν χωρίς τις στιγμές του, οπότε δεν είναι πως το ξεγράφεις κιόλας ολοκληρωτικά ετούτο εδώ. Αν το συζητάει κανείς μετά τα Χριστούγεννα το ξανατσεκάρουμε.
«The Tomorrow People»
Με δυο λόγια: Στη σχολή προικισμένων νέων του καθηγητή Τσαρλς Εξέιβιερ, μια ομάδα νεαρών μεταλλαγμένων προσπαθούν να μάθουν να ελέγχουν τις δυνάμεις τους, όμως θα τεσταριστούν όταν θα πρέπει να αντιμετωπίσουν μια μεγάλη απειλή.
Ξέρουμε τους: Η σειρά είναι της Τζούλι Πλεκ των «Vampire Diaries» και του Γκρεγκ Μπερλάντι που κάποιες φορές γράφει βαρετή σαπουνόπερα («Brothers & Sisters»), κάποιες φορές γράφει βαρετούς υπερήρωες («Green Lantern») και κάποιες φορές τα γράφει και τα δύο μαζί. («The Tomorrow People»)
Τελικά: Συνάδελφος εντός του Flix το χαρακτήρισε σε ένα μέιλ, «άθλιο in a nice way κάπως. αν είσαι 12 χρονών τουλάχιστον.», το οποίο δεν είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείς να πεις για μια σειρά, υποθέτω. Είναι διασκευή παλιότερης βρετανικής σειράς από τα ‘70s και γενικότερα έχει ένα teenage mutants vibe, αλλά στο σχετικά σοβαρό του, δηλαδή δεν έχει camp στοιχεία. Εντούτοις δεν έχει πρωτοτυπία ή αληθινή αγωνία ή περιέργεια. All of this has happened before and will happen again.
Πώς προχωράμε: Ανάλογα τη διάθεση και το χρόνο καθενός. Εγώ δεν αισθάνομαι πως πρέπει να δω παρακάτω, αλλά είναι από αυτά τα πράγματα που μπορεί κάλλιστα να συνεχίσεις να βλέπεις από συνήθεια (επειδή γιατί όχι) και κάποια στιγμή βαθιά στην πρώτη σεζόν να συνειδητοποιήσεις πως έχει γίνει συμπαθέστατο τελικά. (Όπως ακούω για το «Arrow», ας πούμε.)
«Once Upon a Time in Wonderland»
_Με δυο λόγια:_ Spin-off του επιτυχημένου mythology παραμυθιού «Once Upon a Time», που εξιστορεί τις περιπέτειες της Αλίκης (εναντίον του Τζαφάρ από το «Αλαντίν», για κάποιο λόγο) σε ένα σημερινό σκηνικό παράλληλο της κυρίως σειράς, με πολλά συμπληρωματικά φλασμπάκ στην Χώρα των Θαυμάτων._Ξέρουμε τους:_ Ο Τζον 'ΛΙΘΓΚΟΟΥ' Λίθγκοου κάνει τη φωνή του λαγού και ο Ίγκι 'έκανα ντουέτο με την Ke$ha οπότε γιατί όχι' Ποπ της κάμπιας, αλλά πέραν αυτών και του Ναβίν 'Σαγίντ' Άντριους που κάνει τον Τζαφάρ (ξανά: τον γνωστό Τζαφάρ, έχει και το ματσούκι με το φίδι που υπνωτίζει, κι απ'όλα) τα γνώριμα πρόσωπα είναι βασικά το δημιουργικό τιμ που έρχεται κατευθείαν από την κυρίως σειρά: Άνταμ Κίτσις, Έντουαρντ Χόροβιτς, Ζακ Έστριν και η Τζέιν Έσπενσον της «Buffy» και του «Battlestar Galactica»._Τελικά:_ Είναι πολύ ευχάριστο και τρομερά διασκεδαστικό, αλλά αν πρέπει να του δώσεις μια περιγραφή θα είναι ΘΕΕ ΜΟΥ ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ CHEESY. Αλήθεια, είναι ό,τι πιο -πάνγλυκα, ευχάριστα- cheesy παίζει να έχω δει στη ζωή μου. Δες μερικές επιλεγμένες εικόνες:![wonderland](https://flix.gr/uploads/images/1382260851.jpg)_(Μια από αυτές τις εικόνες είναι από βίντεο κλιπ του Λευτέρη Πανταζή)_Κατά τα άλλα κυλάει σα νεράκι, οι χαρακτήρες έχουν πλάκα, τα σκηνικά είναι σαν κάτι που βγήκε όταν κάποιος κοίταξε το «Pushing Daisies» και είπε 'παιδιά ήρεμα με το ρεαλισμό, «Wire» το κάναμε εδωπέρα'. Μου αρέσει, αλλά δε το βλέπω να ζει για πολύ._Πώς προχωράμε:_ Όσο είναι εδώ θα το χαζεύω, χωρίς να είναι και τίποτα essential πάντως.**«Reign»**
Με δυο λόγια: Η ερωτική ζωή της βασίλισσας Μαρίας Α’ της Σκωτίας όπως μόνο το CW θα μπορούσε να μας την δώσει, δηλαδή εν ολίγοις μεταφέρεται στην οθόνη με μεγαλύτερη πιστότητα στο «Gossip Girl» παρά στην wikipedia.
Ξέρουμε τους: Δεν ξέρω απολύτως κανέναν. Ο auteur εν προκειμένω είναι το κανάλι.
Τελικά: Ξέρετε κάτι; Δεν ήταν κακό. Δηλαδή αν είναι να πάρεις ιστορικές ελευθερίες, μπορείς κάλλιστα να βάλεις φωτιά στα βιβλία και να κάνεις ό,τι παλαβομάρα σου έρθει στο μυαλό, σωστά; Δεν μιλάμε για εκπαιδευτική τηλεόραση. Οπότε ναι, σίγουρα, ήταν κρυμμένη η Μαρία πριν γίνει ο γάμος, σε μοναστήρι με μοναχές που παίζαν ποδόσφαιρο. Και μετά ναι, ο Φραγκίσκος ήταν ένας τύπου CW γκόμενος, κι όχι ένα άρρωστο 14χρονο που θα πέθαινε 2 χρόνια μετά. Και ναι, προφανώς έχει και εξίσου γκόμενο μπάσταρδο αδερφό (!) που τον λένε Σεμπάστιαν και τον φωνάζουν Μπας (!!), και προφανέστατα η Μαρία έχει κολλητές φίλες που μοιάζουν να ξεπήδησαν από το προαύλιο του «Gossip Girl». Ακούγονται αρνητικά όλα αυτά, αλλά δεν είναι. Αν πρόκειται να βγει μια σοβαρή ‘ένοχη απόλαυση’ από όλο αυτό το γκρουπ σειρών, αυτή θα είναι. Εξάλλου, πάντα με δεδομένο τι είναι αυτό που βλέπεις και σε ποιο κανάλι φυσικά, δεν είναι κακοφτιαγμένο. Το ερώτημα είναι αν θα επιβιώσει, γιατί σε πρώτη φάση το βασικό κοινό του καναλιού μοιάζει να παραξενεύτηκε πολύ από αυτή την ξαφνική αλλαγή παραστάσεων και τόνου. Είναι μια αποχώρηση που εγώ προσωπικά τη βρίσκω καλοδεχούμενη.
Πώς προχωράμε: Θα τα δούμε καναδυό ακόμα, αλλά παίζει να μην υπάρξουν και πολλά παραπάνω, γιατί η πρεμιέρα έκανε προβληματικά νούμερα.
Τελευταία και καταϊδρωμένη (ή εναλλακτικά, ‘ο μεγάλος σταρ βγαίνει πάντα στο τέλος’, θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα) είναι το «Dracula» του NBC που θα εξετάσουμε ξεχωριστά την επόμενη βδομάδα.
Διαβάστε ακόμη: