Η Πάμελα Αντερσον μίλησε για την απουσία της από την κατηγορία του Α' Γυναικείου Ρόλου στα φετινά Οσκαρ, αλλά δήλωσε πως η νίκη βρίσκεται στην δουλειά που έχει ήδη κάνει.
Η πρωταγωνίστρια που έλαβε τη Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία του Βάλτερ Σάλες «I'm Still Here», ετοιμάζεται να διεκδικήσει και το χρυσό αγαλματίδιο, υποψήφια σε μία κατηγορία με ιδιαίτερη συναισθηματική βαρύτητα για εκείνη.
Από την Ζόι Σαλντάνια μέχρι και την Ιζαμπέλα Ροσελίνι και τον Ζακ Οντιάρ μέχρι και τον Μπρέιντι Κορμπέ, αλλά και πολλούς άλλους ενδιάμεσα, κάπως έτσι αντέδρασαν όταν άκουσαν χτες το όνομά τους στην ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων των Οσκαρ.
Πέρα από την υποψηφιότητά του στην κατηγορία του Α΄ Ανδρικού Ρόλου, χάρη στο «A Complete Unknown» ο Σαλαμέ γίνεται ο πιο νέος ηθοποιός που έχει προταθεί εις διπλούν για Οσκαρ.
Επικράτηση του «Emilia Perez» και του «The Brutalist». Σνομπάρισμα του «Babygirl», του «Μaria» και του «Queer». Τι είναι αυτό το «Nickel Boys» τελευταία στιγμή και πόσο υπέροχο να βλέπουμε τον Βάλτερ Σάλες να φωνάζει «I'm Still Here»! Διαβάστε αναλυτικά τις οσκαρικές υποψηφιότητες με τον σχολιασμό του Flix.
Η αποκάλυψη του μοντέρ του «The Brutalist», Ντάβιντ Γιάντσο, πως χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη για να διορθωθούν κάποιοι διάλογοι προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις, αλλά ο σκηνοθέτης της ταινίας Μπρέιντι Κορμπέ είχε τα επιχειρήματα για να υπερασπιστεί την επιλογή του.
Τα Βραβεία της Ενωσης Αμερικανών Παραγωγών (PGA) ανακοινώνουν κι εκείνα τις φετινές τους υποψηφιότητες, συνδιαμορφώνοντας με τη σειρά τους το οσκαρικό τοπίο.
Το Σωματείο Σκηνοθετών της Αμερικής (DGA) αποκάλυψε τους υποψηφίους του για τα επερχόμενα βραβεία του 2025 με κάποιες αξιοσημείωτες απορρίψεις και εκπλήξεις.
Για πρώτη φορά στην ιστορία, προηγήθηκαν τα τιμητικά βραβεία των Χρυσών Σφαιρών σε μία ειδική τελετή απονομής. Φέτος, τα τιμώμενα πρόσωπα ήταν η Βαΐόλα Ντέιβις με το Cecil B DeMille, αλλά κι ο Τεντ Ντάνσον με το Carol Burnett.
Με το βλέμμα στραμμένο στους σταρς και τη βιομηχανία κύλησε η 82η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών, αφήνοντας τις κακοτοπιές του παρελθόντος αλλά και τις ταινίες στην άκρη.
Συγκίνησαν, έκλεψαν την παράσταση, στάθηκαν αφορμή για ευρύτερες (κοινωνικοπολιτικές) δηλώσεις. Αυτοί είναι οι ευχαριστήριοι λόγοι που ξεχωρίσαμε από τη φετινή απονομή των Χρυσών Σφαιρών.
Με το «The Brutalist» του Μπρέιντι Κόρμπετ και την «Emilia Perez» του Ζακ Οντιάρ να κερδίζουν τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ταινίας στις κατηγορίες τους, αλλά και μεγάλες ανατροπές στα βραβεία των ηθοποιών, η οσκαρική κούρσα μόλις απέκτησε ενδιαφέρον.