
Ο Ράιαν Τζόνσον επιστρέφει με το «Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery», ένα νέο λαμπερό κινηματογραφικό παζλ που διαρκεί 144 λεπτά και υπόσχεται να κρατήσει τους θεατές σε εγρήγορση. Μετά την ανανέωση του whodunit στο «Knives Out» και τη μετα-παιγνιώδη διάθεση του «Glass Onion», το τρίτο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς έρχεται πιο φιλόδοξο από ποτέ – αλλά και με κάποιες αδυναμίες που κορυφώνονται στο τελευταίο μέρος.
Οι πρώτες αντιδράσεις από το Φεστιβάλ του Τορόντο είναι ιδιαίτερα θετικές, με το φιλμ να σημειώνει Metascore 82 και 96% στο Rotten Tomatoes, τιμές αντίστοιχες με τα δύο προηγούμενα κεφάλαια.
Αυτή τη φορά, το σκηνικό μεταφέρεται σε μια γοτθική εκκλησία στη βόρεια Νέα Υόρκη, όπου ο Τζόνσον αντλεί έμπνευση από την Άγκαθα Κρίστι και συστήνει στο κοινό ένα νέο καστ. Ο Τζος Ο’Κόνορ ξεχωρίζει στον ρόλο του πατέρα Τζαντ, ενός πρώην πυγμάχου που έγινε ιερέας, με ένα μίγμα σκληρότητας και εύθραυστης πίστης που τον καθιστούν τον πιο γοητευτικό χαρακτήρα της ιστορίας. Δίπλα του, ο Τζος Μπρόλιν ενσαρκώνει έναν τρομακτικό μονσινιόρ, η Γκλεν Κλόουζ κινείται μυστηριωδώς στο παρασκήνιο, ενώ οι Κέιλι Σπέινι, Κέρι Ουάσινγκτον και Ντάριλ ΜακΚόρμακ μένουν αρκετά ανεκμετάλλευτοι.
Διαβάστε ακόμα: Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ του «The Birthday Party» με τον Γουίλεμ Νταφόε
Ο Ντάνιελ Κρεγκ καθυστερεί να εμφανιστεί ως Μπενουά Μπλανκ, κάτι που επιβραδύνει προσωρινά την ταινία, αλλά όταν μπαίνει στο προσκήνιο, η εκκεντρικότητά του βρίσκει ιδανικό αντίβαρο στη δυναμική του Ο’Κόνορ. Η χημεία τους αποτελεί ένα από τα μεγάλα ατού της ταινίας.
Με πιο έντονη πολιτική διάσταση, ο Τζόνσον σχολιάζει μέσα από τον χαρακτήρα του Μπρόλιν τη σχέση εξουσίας και θρησκείας, με τρόπο όχι πάντα λεπτό αλλά σίγουρα αιχμηρό. Οι διάλογοι παραμένουν απολαυστικοί, οι σκηνές θυμίζουν θεατρική παράσταση, ενώ το χιούμορ κάνει αισθητή την παρουσία του. Ωστόσο, το φινάλε υποφέρει από υπερεπεξήγηση, με τις αναδρομές να βαραίνουν τον ρυθμό στα τελευταία λεπτά.
Το «Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery» θα κάνει περιορισμένη έξοδο στις αίθουσες στις αμερικάνικες αίθουσες 26 Νοεμβρίου, πριν κυκλοφορήσει στο Netflix στις 12 Δεκεμβρίου.