Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος έφυγε (πολύ) νωρίς

BUZZ 25 FEB  /  Γιώργος Κρασσακόπουλος

Εξαιρετικός κριτικός κινηματογράφου, άνθρωπος με κοφτερή σκέψη και άποψη, ο Τάσος έζησε έντονα κι έφυγε πολύ πιο γρήγορα απ΄ό,τι έπρεπε.

Γράφοντας με τον δικό του ξεχωριστό, συχνά ιδιοφυή τρόπο, υπερασπιζόμενος με πάθος τις κινηματογραφικές ή μη αγάπες του, χωρίς ποτέ να φοβηθεί να ταχθεί με την αντίθετη από την κυρίαρχη άποψη, ο Τάσος αγάπησε εξίσου το ευτελές με το βαθυστόχαστο, τόσο στην τέχνη όσο και στη ζωή. Κοφτερό μυαλό και ακόμη πιο αιχμηρή πένα, άνθρωπος που ξεχείλιζε τρυφερότητα αλλά και κυνικό χιούμορ, ξεκίνησε την δημοσιογραφική του καριέρα στο περιοδικό 01 για να συνεχίσει να δημοσιογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα, τηλεόραση και websites, κυρίως για κινηματογράφο αλλά και για οτιδήποτε άλλο άγγιζε την σφαίρα των ενδιαφερόντων του, από τα υπέροχα αιματοβαμμένα giallo του ιταλικού σινεμά, μέχρι τα ντεμέκ αναιμικά giallo των ελλήνων κοσμικών.

Το επίσημο βιογραφικό του, ήταν εξίσου «ανατρεπτικό» όσο κι ο ίδιος. Ο Τάσος έγραφε: Μικρός ήθελε να γίνει καραγκιοζοπαίχτης και πορνοστάρ. Αγαπημένη του ταινία είναι "Η Υπολοχαγός Νατάσσα" γιατί πάντα κλαίει εκεί που η Αλίκη βρίσκει το παιδί της και ξεμουγκεύει. Στα σινεμά τον έβαζαν πάντα τσάμπα γιατί χάζευε με τις ώρες τις φωτογραφίες από έξω και τον λυπόντουσαν για φτωχό. Τότε αποφάσισε ότι η ζωή είναι σινεμά. Από τα media πέρασε μια μέρα τυχαία σαν ντελιβεράς με καφέδες, αλλά τον έκαναν συντάκτη για λόγους που σύντομα θα διδάσκονται ως παράδειγμα προς αποφυγή σε όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα των media.

Ο Τάσος πέθανε σήμερα από κορονοϊό και επιπλοκές του ιού που επιβάρυναν σημαντικά την κατάσταση της υγείας του και τον καθήλωσαν για εβδομάδες στην εντατική. Σχεδόν μέχρι το τέλος, έγραφε ασταμάτητα, είτε επαγγελματικά είτε στα δικά του social media. Εκεί είχε θαρραλέα εξομολογηθεί και ότι είναι φορέας του HIV το 2015, μιλώντας ανοιχτά προς όλα τα νέα παιδιά για τη ζωή που συνεχίζεται και είναι υπέροχη. Στη θάλασσα των γραπτών του, μπορεί κανείς να ανακαλύψει ταραχώδεις τρικυμίες και γαλήνια απάγκια, λιμάνια με ερωτύλους ναύτες, βγαλμένους από τον «Καυγατζή» του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ και Αλίκη-Μανταλένα μοναχή μέσα σ’ αυτή τη βάρκα...

Αυτά που ακολουθούν είναι μερικές μόνο σταγόνες από αυτόν τον γεμάτο διαμάντια και θαλάσσια τέρατα, ανοιχτό ωκεανό των γραπτών του.

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.