Εκτός μιας μεγάλης ανατροπής που θα πετάξει το «La La Land» από το παιχνίδι (δεν γίνονται αυτά λέμε), το Οσκαρ Σκηνοθεσίας είναι πιο σίγουρο σχεδόν και από το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Ανήκει στον Ντάμιεν Σαζέλ που είναι το νέο αγαπημένο παιδί του Χόλιγουντ και πως αλλιώς να δείξει την ευγνωμοσύνη του παρά φτιάχνοντας το «La La Land» - αφιερωμένο στην παλιά, τη νέα και τη μελλοντική γενιά των σινεφίλ αυτών του κόσμου.
Διαβάστε κι αυτό: Βραβεία Οσκαρ 2017: Οι υποψηφιότητες
ΒΡΑΒΕΙΑ ΟΣΚΑΡ 2017 / ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ FLIX
- Α' Ανδρικός Ρόλος
- B' Ανδρικός Ρόλος
- Β' Γυναικείος Ρόλος
- Διασκευασμένο Σενάριο
- Πρωτότυπο Σενάριο
- Καλύτερο Ντοκιμαντέρ
- Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων
- Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία
- Καλύτερο Τραγούδι
- Καλύτερη Μουσική
- Καλύτερη Φωτογραφία
Ο Μπάρι Τζένκινς στα γυρίσματα του «Moonlight»
O Μελ Γκίμπσον στα γυρίσματα του «Hacksaw Ridge»
O Κένεθ Λόνεργκαν στα γυρίσματα του «Manchester by the Sea»
Οι υπόλοιποι τέσσερις σκηνοθέτες έρχονται απειλητικά με σειρά προτεραιότητας.
Ο Μπάρι Τζένκινς για το «Moonlight» που αν κερδίσει θα είναι ο πρώτος Αφροαμερικάνος που το καταφέρνει, ο Μελ Γκίμπσον που προτείνεται για Οσκαρ Σκηνοθεσίας για το «Hacksaw Ridge» 21 χρόνια μετά τη νίκη του για το «Braveheart» (είναι και ο μόνος από τους πέντε υποψήφιους που έχει ξαναπροταθεί), ο Κένεθ Λόνεργκαν που στην πρώτη του εμφάνιση στην κατηγορία με το «Manchester by the Sea» εγκαθιδρύει επιτέλους το όνομά του και ο Ντενί Βιλνέβ για το «Arrival» που σε άλλες - ιδανικές - συνθήκες θα ήταν το αδιαφολονίκητο φαβορί.
O Ντενί Βιλνέβ στα γυρίσματα του «Arrival»