Buzz

Ο Τζέιμς Φράνκο δείχνει τα δόντια του στους κριτικούς

στα 10

Πώς αντέδρασε ο Τζέιμς Φράνκο όταν διάβασε τις κριτικές για τo ντεμπούτο του στο Broadway στο «Ανθρωποι και Ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ; Οχι πολύ καλά...

Ο Τζέιμς Φράνκο δείχνει τα δόντια του στους κριτικούς

Αλίμονο στους κριτικούς που δεν επιδέχονται κριτική. Ομως κάτω από τον μεγεθυντικό φακό της αμερικανικής showbiz, όσοι σταρ τολμούν να δείξουν πειραγμένοι με τις αρνητικές κριτικές, συνήθως βγαίνουν (ακόμα περισσότερο) χαμένοι. Τελευταίο παράδειγμα ο Τζέιμς Φράνκο, ο οποίος έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του στο θεατρικό σανίδι με το απαιτητικό «Ανθρωποι και Ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ. Η παράσταση που παίζεται στο Longacre Theater της Νέας Υόρκης, σε σκηνοθεσία Ανα Ντ. Σαπίρο (βραβευμένη με Τόνι για το «August: Osage County» του Τρέισι Λετς) και με πρωταγωνιστές τους Φράνκο, Κρις Ο' Ντάουντ και Λέιτον Μίστερ, έχει γίνει χιτ στα box office λόγω του ονόματος του κεντρικού πρωταγωνιστή, αλλά οι κριτικοί δεν συμφωνούν ιδιαίτερα για την καλλιτεχνική της επιτυχία.

Κι από ό,τι φαίνεται, ο Φράνκο δεν ήταν έτοιμος να αντιμετωπίσει την άρνηση των διαβόητα αυστηρών νεουρκέζικων θεατρικών κριτικών. Ο πρωταγωνιστής διάβασε τι είχε να πει για την παράσταση ο Μπεν Μπράντλεϊ, ο κριτικός των New York Times, και απάντησε μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram: ούτε λίγο, ούτε πολύ αποκάλεσε τον κριτικό....«a little bitch» (αυτό το ποστ έχει σβηστεί πλέον).

2

Παρόλο που ο Μπράντλεϊ δεν έγραψε μία ολοκληρωτικά αρνητική κριτική (μάλιστα, αναγνώριζε το ταλέντο και την προσπάθεια του Φράνκο σε ένα μέρος της) ο νεαρός πολυσχιδής καλλιτέχνης νευρίασε. Η απάντηση του Μπράντλεϊ, όταν του ζητήθηκε σχόλια από τον «New York Observer», ήταν πολύ πιο ψύχραιμη.

«Μου αρέσουν οι κινηματογραφικές δουλειές του Τζέιμς Φράνκο πολύ, κι επίσης κανείς δεν είπε ότι ρεζιλεύτηκε στη θεατρική σκηνή» δήλωσε ο κριτικός. «Ελπίζω να επιστρέψει ξανά στο Μπρόντγουεϊ κάποια μέρα. Επίσης, έχει κάθε δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει για μένα, αρκεί να μην είναι προσβλητικό. Και εκεί κάπως θεωρώ ότι το ''little bitch'' ξεφεύγει από τα όρια...»

2

Να θυμίσουμε ότι ο Μπράντλεϊ έχει ξαναδεχτεί τα πυρά ηθοποιού για τις κριτικές του. Το τελευταίο παράδειγμα ήταν αυτό του Αλεκ Μπόλντγουϊν, ο οποίος επίσης νευρίασε με την κριτική των New York Times για τη θεατρική παράσταση «Orphans».

«Η πένα του Μπεν Μπράντλεϊ, ο οποίος προφανώς δεν ανήκει στους θαυμαστές μου, δεν με εντυπωσιάζει» είχε δηλώσει ο Μπόλντγουϊν. «Μου θυμίζει έναν ιδιότροπο, ζαρωμένο, πικρό Σκρουτζ υπαλληλάκο. Εκτός από τους τουρίστες, κανείς που να ξέρω που ασχολείται σοβαρά με το θέατρο δεν διαβάζει τις κριτικές του - εκτός από τον τρόπο που ένας γιατρός διαβάζει μία ακτινογραφία, για να σου πει αν έχεις καρκίνο...»

Αουτς.


Διαβάστε ακόμη: