Το περιοδικό W είναι γνωστό για την art αισθητική του και τη διαφορετική παρουσίαση των χολιγουντιανών πρωταγωνιστών μέσα από τις σελίδες του. Παλιότερα, σας είχαμε παρουσιάσει πώς είχαν φανταστεί οι art directors και οι φωτογράφοι του, διάφορους σταρ, διαφορετικού βεληνεκούς - από την Τίλντα Σουίντον και την Μαριόν Κοτιγιάρ μέχρι τον Τζορτζ Κλούνεϊ.
Αυτό τον Μάιο, εξώφυλλο, κεντρική συνέντευξη και φωτογράφηση είναι αφιερωμένα στην πρωταγωνίστρια του «Gone Girl», τη Βρετανίδα Ρόζαμουντ Πάικ. Ρόλο φωτογράφου αναλαμβάνει ο σκηνοθέτης της, κι ένας από τους πιο σπουδαίους εν ζωή αμερικανούς σκηνοθέτες, ο Ντέιβιντ Φίντσερ.
Η Πάικ, η οποία αναμετρήθηκε με τις Νάταλι Πόρτμαν και Σαρλίζ Θερόν για το ρόλο και κέρδισε, ομολογεί ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της ζωής της. «Οταν σου ζητάει ο Φίντσερ να περάσεις ακρόαση στο Σεν Λούις, τρέχεις. Πας ακόμα και κολυμπώντας!» Στη φωτογράφηση, ο Φίντσερ τη βάζει να αφαιρεί το μακιγιάζ της μπροστά του αλλά, κυρίως, την υποβάλλει να αναδείξει τον πιο σκοτεινό εαυτό της. Αυτό φυσικά δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα καλείται να ερμηνεύσει στην ίδια την ταινία. «Επρεπε να του αποδείξω ότι μπορώ να γίνω σκοτεινή - γιατί εκείνος πίστευε ότι είμαι σκοτεινή...»
Ο Φίντσερ είχε αναλάβει και την πρώτη επίσημη φωτογραφία που κυκλοφόρησε για το «Gone Girl» - το εξώφυλλο του Entertainment Weekly που δείχνει την Ρόζαμουντ Πάικ το κρεβάτι του νεκροτομείου και τον Μπεν Αφλεκ να την αγκαλιάζει.
Φαίνεται ότι ο σκηνοθέτης αναλαμβάνει τον απόλυτο έλεγχο και στο μάρκετινγκ της ταινίας, επιβάλλοντας την αισθητική του όσο πιο πολύ μπορεί. Αυτό τελευταία τον έφερε σε δύσκολη θέση και σε μετωπική σύγκρουση με τη Sony Pictures, η οποία τον απομάκρυνε από τη σκηνοθετική καρέκλα για την ταινία του Στιβ Τζομπς. Φημολογείται ότι ο Φίντσερ ζητούσε 10 εκατομμύρια δολάρια προκαταβολή και δεν υπέγραφε αν δεν εξασφάλιζε απόλυτο έλεγχο, όχι απλά στο final cut, αλλά και τη διαφημιστική προώθηση της ταινίας. [Διαβάστε τις νέες εξελίξεις που θέλουν τον Ντάνι Μπόιλ να αναλαμβάνει το πρότζεκ με πρωταγωνιστή τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο!]
Bέβαια το πλασάρισμα μίας ταινίας με το ύφος και την αισθητική που θέλει ο σκηνοθέτης της δεν ακούγεται τόσο παράλογο. Καταλαβαίνουμε απόλυτα γιατί ο Φίντσερ νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα στάδιο της καριέρας του που μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο της εικόνας του. Και, δυστυχώς ή ευτυχώς, η εικόνα δεν σταματά στους τίτλους τέλους ενός πρότζεκτ. Η υπερέκθεση μίας ταινίας με λάθος τρόπο στα media μπορεί να την κάψει.
Να επιστρέψουμε όμως στο «Gone Girl», το οποίο βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της Τζίλιαν Φλιν (κυκλοφορεί στα ελληνικά ως «Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο σε μετάφραση της Βάσιας Τζανακάρη), αλλά θα έχει διαφορετικό τέλος. Η ιστορία του ακολουθεί τον Νικ Νταν και τη γυναίκα του, Εϊμι, δυο δημοσιογράφους από τη Νέα Υόρκη που όταν βρίσκονται χωρίς δουλειά εγκαταλείπουν τη μεγαλούπολη για μια επαρχιακή πόλη στο Μιζούρι. Εκείνη είναι όμορφη, έξυπνη και έξω από τα νερά της. Εκείνος μοιάζει γοητευτικός, αλλά νάρκισσος και ψεύτης. Ο γάμος τους δείχνει τέλειος στους απ΄ έξω, αλλά όταν η Εϊμι εξαφανίζεται στην πέμπτη επέτειό γάμου τους, όλες οι υποψίες πέφτουν πάνω στον Νικ.
Χαζέψτε την Ρόζαμουντ Πάικ λοιπόν όπως τη συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός του Φίντσερ, διαβάστε περισσότερα για το «Gone Girl» και δείτε πρώτα teasers & trailers εδώ:
- «You Don't Know What You've Got Till It's Gone»: πρώτο τρέιλερ για το «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ
- Προσδεθείτε: πρώτο teaser από το «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ
- «Gone Girl»: Ολα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα ταινία του Ντέιβιντ Φίντσερ
Tags: gone girl, Ντέιβιντ Φίντσερ