Το ξέρουμε πια όλοι, η ζωή στην καραντίνα συμπεριλαμβάνει μπόλικες ώρες μπροστά σε μια οθόνη, στο σπίτι. Αυτό συνειδητοποίησε και ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο σχεδιαστής του οίκου Gucci που, έχοντας, φυσικά, ακυρώσει την επίδειξη της κολεξιόν του, αναζήτησε εναλλακτικούς τρόπους να δείξει τι έχει ετοιμάσει. Από την άλλη πλευρά, πώς έτυχε κι ο Γκας Βαν Σαντ, ελλείψει παραγωγής, αναζητούσε ένα πρότζεκτ.
Δείτε ακόμη: Who's gonna ride your wild horses? Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια της Gucci
Το αποτέλεσμα είναι το «Ouverture of Something that Never Ended», μια μίνι σειρά επτά επεισοδίων, σκηνοθετημένων από τον Γκας Βαν Σαντ και «ντυμένων» με τα νέα ρούχα αλλά και τη συνολική αισθητική του Μικέλε για την Gucci. Στη σειρά πρωταγωνιστεί η Σίλβια Καλντερόνι που, από το ένα επεισόδιο στο άλλο, κάνει πράγματα τόσο κοινότυπα, όσο να πάει στο ταχυδρομείο ή για ψώνια στη Ρώμη, αλλά και τόσο διαφορετικά, όσο να συναντηθεί με τον Χάρι Στάιλς ή τον φιλόσοφο Πολ Πρεσιάδο. Εδώ και χρόνια, ο οίκος Gucci στις επιδείξεις του δεν διαφοροποιεί μεταξύ των γυναικείων και ανδρικών ρούχων, η επιλογή της Καλντερόνι, της περφόρμερ που έχει ως αποστολή στο έργο της την απόρριψη των ορίων μεταξύ των φύλων, μοιάζει ιδανική.
Η μίνι σειρά του Γκας Βαν Σαντ θ' ανέβει σταδιακά ολόκληρη στο YouTube, ως GucciFest. Για να παρευρεθούν στην πρεμιέρα του κάθε επεισοδίου, δημοσιογράφοι μόδας προσκαλούνται όχι ηλεκτρονικά, αλλά με δώρα τσάντες Gucci με τυπωμένο το πρόγραμμα. Επιπλέον, κάθε επεισόδιο θ' ανοίγει και θα κλείνει με σποτάκια με τη δουλειά νέων σχεδιαστών, αναπαράγοντας μ' έναν τρόπο το μοντέλο της εβδομάδας μόδας, όπου μεγάλοι οίκοι σαν την Gucci τραβούν τους προβολείς για να επωφεληθούν και πρωτοεμφανιζόμενοι, ανεξάρτητοι σχεδιαστές.
Δείτε παρακάτω το πρώτο, 18λεπτο επεισόδιο του Γκας Βαν Σαντ, «At Home».