Μπορεί η διαδικασία ψηφοφορίας και η ιδιότητα των ψηφοφόρων να διαφέρουν, ωστόσο οι Χρυσές Σφαίρες (που δίνουν οι ξένοι ανταποκριτές στο Χόλιγουντ εδώ και 74 χρόνια) είναι πάντα η αρχή του τέλους για την οσκαρική περίοδο που θα κορυφωθεί στις 26 Φεβρουαρίου 2017 με την 89η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στο Dolby Theater του Λος Αντζελες.
Περισσότερο από ποτέ φέτος, οι Χρυσές Σφαίρες κατάφεραν να συζητηθούν τόσο, ώστε να στείλουν σαφή μηνύματα στους παραγωγούς των Οσκαρ για το τί πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν, αν θέλουν να τις ξεπεράσουν σε hype και τηλεθέαση.
Η μεγάλη μάχη στα Οσκαρ θα παιχτεί ανάμεσα στο «La La Land» του Ντάμιεν Σαζέλ και το «Moonlight» του Μπάρι Τζένκινς. Το πρώτο ικανοποιεί τη διαρκή επιθυμία του Χόλιγουντ για επιστροφή στα βασικά (αλλά με τον πιο σύγχρονο τρόπο) και το δεύτερο το diversity που συζητήθηκε όσο τίποτ' άλλο ανάμεσα στα Οσκαρ του 2016 και τα επερχόμενα φετινά. Προσοχή μόνο στο να μην κερδίσει το «Moonlight» μόνο το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας, ενώ στα υπόλοιπα μεγάλα βραβεία θα έχει θριαμβεύσει το «La La Land». Είναι άδικο και για τη μία αλλά και για την άλλη ταινία...
Η Μέριλ Στριπ πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο να ανεβεί στη σκηνή των Οσκαρ. Αφού έκλεψε κάθε πιθανή παράσταση στις Σφαίρες με αυτόν εδώ το λόγο και άφησε τη διαμάχη της με τον Ντόναλντ Τραμπ να απλώνεται ήδη σαν το πιο καυτό και ακτιβιστικό gossip κατά του νέου Προέδρου δεύτερη μέρα σήμερα στα ΜΜΕ, θα βρίσκεται στα Οσκαρ υποψήφια στα σίγουρα για Α' Γυναικείο Ρόλο για το «Florence Foster Jenkins» αλλά επειδή δεν θα κερδίσει (μωρέ λες;), οι παραγωγοί της τελετής θα τη θέλουν σίγουρα στη σκηνή του Dolby Theater να σχολιάσει όλα όσα έγιναν και θα γίνουν μέχρι τότε. Από κάτω standing ovation και τα λοιπά...
To φιλί του Ράιαν Ρέινολντς με τον Αντριου Γκάρφιλντ (δείτε το εδώ) θα συμπεριληφθεί 100% στο μουσικό νούμερο του Τζίμι Κίμελ. Επίσης οι παραγωγοί της τελετής είναι σίγουρο ότι σκέφτονται ήδη να τους ανεβάσουν μαζί να παρουσιάσουν ένα βραβείο. Και να τους πείσουν να φιληθούν ξανά...
Κρύος ιδρώτας λούζει ήδη τους υπεύθυνους των Οσκαρ για το τελικό «χρώμα» των φετινών βραβείων. Αν τα «μαύρα» Οσκαρ περιοριστούν στην Βαϊόλα Ντείβις που δεν το χάνει στο Β' Γυναικείο για το «Fences» και σε κάτι από το «Moonlight», η συζήτηση γύρω από το #OscarsSoWhite και το άνοιγμα της Ακαδημίας στη διαφορετικότητα θα έχει πάει στράφι και... πάμε πάλι από την αρχή. Οι Χρυσές Σφαίρες διέθεταν και το ατού των τηλεοπτικών βραβείων, όπου έσκισαν τα «Atlanta» και «The People vs OJ Simpson», πράγμα στο οποίο υπολειπονται τα Οσκαρ. Ειδικά μετά το φιάσκο του «The Birth of a Nation» που θα ξέπλενε πληγές και πληγές δεκαετιών αν παρέμενε στην κούρσα...
Το απίθανο εναρκτήριο νούμερο του Τζίμι Φάλον (δείτε το εδώ) ήταν κάτι που κανονικά θα βλέπαμε στα Οσκαρ. Δεν θα μας έκανε λοιπόν καθόλου εντύπωση πως τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές σύσσωμη η παραγωγή του σόου προσπαθεί να το ξεπεράσει με κάτι ακόμη καλύτερο. Δεν πάει το μυαλό μας...
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ θα είναι σίγουρα υποψήφια για το «Elle» στην κατηγορία του Α' Γυναικείου Ρόλου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρει το Οσκαρ, καθώς η Εμα Στόουν περιμένει ήδη στη γωνία - εξαιρετική, αξιολάτρευτη, μελαγχολική, υπέροχη στο «La La Land», ενώ η Ακαδημία δεν θα βρει ποτέ πιο ιδανική ευκαιρία να αποθεώσει την Εϊμι Ανταμς από την σχεδόν (αν όχι) τέλεια ερμηνεία της στο «Arrival».
Το In Memoriam των Οσκαρ για όσους έφυγαν μέσα στη χρονιά που πέρασε θα είναι μοναδικό. Εύκολα, γιατί οι Χρυσές Σφαίρες αποφάσισαν για κάποιο λόγο να αποχαιρετήσουν μόνο την Ντέμπι Ρέινολντς και την Κάρι Φίσερ και κανέναν άλλο φέτος. Είναι σίγουρο ότι θα ξεχάσουν πάλι κάποιον, αλλά με τόσους που έφυγαν και όσους ενδέχεται να φύγουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, που να προλάβεις...
Αν οι Χρυσές Σφαίρες έβγαλαν στη σκηνή τον Μπραντ Πιτ, τότε τα Οσκαρ θα πρέπει να πείσουν τουλάχιστον την Αντζελίνα Τζολί να παρουσίασει ένα βραβείο. Το διαζύγιο του 2016 που κοντεύει να γίνει και του 2017 κάνει την εμφάνιση του καθενός από το πρώην ζευγάρι ένα γεγονός. Προσοχή να μην καλεστούν από κοινού, αν και κανείς δεν θα έλεγε όχι στην πρώτη κοινή φωτογραφία - ως διαζευγμένοι πλεόν - στα after parties των Οσκαρ.
Τo Deadpool πρέπει πάση θυσία να είναι υποψήφιο. Αν και η Ακαδημία δεν θα τολμήσει ποτέ να προτείνει τον Ράιαν Ρέινολντς για Α' Ανδρικό Ρόλο, ας αρκεστεί στο οτιδήποτε. Οι λόγοι είναι τρεις και πολύ σημαντικοι: α. Δεν νοείται κόκκινο χαλί χωρίς το πιο λαμπερό και cool χολιγουντιανό ζευγάρι αυτή τη στιγμή - Ράιαν Ρέινολντς και Μπλέικ Λάιβλι β. Θα χαθεί το αστείο με τον Ράιαν Γκόσλινγκ που τον μπερδεύουν με τον Ράιαν Ρέινολντς και γ. Ο Τζίμι Κίμελ δεν θα μπορεί να συμπεριλάβει στο μουσικό του νούμερο κάτι από το φιλμ του Τιμ Μίλερ - πράγμα που όλοι απεύχονται.
Περισσότερες Χρυσές Σφαίρες 2017:
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Θέλουμε ένα Χόλιγουντ που η Σοφία Βεργκάρα δε θα χρειάζεται να γίνεται αστείο του... κώλου
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Αυτό που ο Ντόναλντ Τραμπ χαρακτήρισε την Μέριλ Στριπ «υπερεκτιμημένη» ηθοποιό
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Ετσι το Χόλιγουντ αποχαιρέτησε την Ντέμπι και την Κάρι
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Οι τηλεοπτικές... Σφαίρες και τα 5 πράγματα που κρατάμε
- Χρυσές Σφαίρες 2017: H λαμπερή τελετή με τον τρόπο του Flix
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Αυτό που φιλήθηκαν ο Ράιαν Ρέινολντς και ο Αντριου Γκάρφιλντ
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Το μουσικό νούμερο του Τζίμι Φάλον, ένα μικρό αριστούργημα
- Χρυσές Σφαίρες 2017: Βλέπουμε ξανά και ξανά τον ευχαριστήριο λόγο της Μέριλ Στριπ
- Χρυσές Σφαίρες 2017: H λαμπερή τελετή με τον τρόπο του Flix
Tags: Χρυσές Σφαίρες 2017