Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Σφαίρες Πάνω από το Μπρόντγουεϊ (Bullets Over Broadway) του Γούντι Αλεν
Νέα Υόρκη, δεκαετία του 1920. Ενας ατάλαντος συγγραφέας, για να δει το θεατρικό του έργο στην σκηνή, είναι αναγκασμένος να δεχτεί ως πρωταγωνίστρια την ερωμένη ενός γκάνγκστερ. Οταν αυτή προσέρχεται στις πρόβες, συνοδευόμενη από τον σωματοφύλακά της, τότε τα πράγματα αποκτούν κάποιες απροσδόκητες κωμικές διαστάσεις...
Μια από τις διασκεδαστικότερες και πιο άρτιες κωμωδίες της καριέρας του Γούντι Αλεν, που μας μεταφέρει σε μια γοητευτική κινηματογραφικά εποχή, εκείνη της μαφίας και της δράσης των γκάνγκστερ.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.15 στην ΕΡΤ 2
Η Χαμένη Πόλη του Ζ (The Lost City of Z) του Τζέιμς Γκρέι
Ορμώμενος από το βιβλίο του Ντέιβιντ Γκραν, «The Lost City of Z: A Tale of Deadly Obsession in the Amazon», στην ταινία του ο Τζέιμς Γκρέι αφηγείται (αναλυτικά και μάλλον μακρόσυρτα), την ιστορία του Πέρσιβαλ Φόσετ, ενός από τους τελευταίους παραδοσιακούς Βρετανούς εξερευνητές. Στις αρχές του 20ού αιώνα, ο Φόσετ είναι στρατιωτικός, παντρεμένος με μια όμορφη γυναίκα (η Σιένα Μίλερ σ' ένα δεύτερο, αλλά με ουσία ρόλο), αλλά ουδέποτε παρασημοφορημένος: η καταγωγή του είναι χαμηλής κοινωνικής στάθμης κι αυτό τον αποκλείει από τον αριστοκρατικό περίγυρό του, προκαλώντας του συναισθήματα οργής και ανταγωνισμού. Ετσι, όταν με την υπόσχεση αναγνώρισης, ο Πέρσι καλείται από τη βρετανική γεωγραφική υπηρεσία να χαρτογραφήσει τα σύνορα Βολιβίας - Βραζιλίας, εκείνος δέχεται, με τίμημα να αποχωριστεί την οικογένειά του για αόριστο διάστημα. Στο ταξίδι, με σύντροφο έναν μέθυσο τυχοδιώκτη που αποδεικνύεται εξαιρετικά πιστός (ο Ρόμπερτ Πάτινσον, γενειοφόρος και κυρτός, καταφέρνει μια ερμηνεία με προσωπικότητα και ένταση), ο Πέρσι αποφασίζει ν' αφήσει τη χαρτογράφηση και να κυνηγήσει μια μεγάλη ανακάλυψη: μια αρχαία «χαμένη πόλη» που οι θρύλοι τη θέλουν φτιαγμένη από χρυσό, που θ' αποδείξει ότι στην περιοχή του Αμαζονίου υπήρχαν εξελιγμένοι πολιτισμοί πολύ παλαιότερα από τον ευρωπαϊκό και, δη, τον βρετανικό.
Ο Τζέιμς Γκρέι διασκευάζει το μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Γκραν «The Lost City of Z: A Tale of Deadly Obsession in the Amazon» σε μια περιπέτεια στην πιο ανεξερεύνητη πλευρά της ανθρώπινης ψυχής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.50 στο Star
CODA της Σίαν Χέντερ
Βασισμένο στην ταινία του Ερίκ Λαρτιγκό «Οικογένεια Μπελιέ», το «Coda» μεταφέρει την δράση σε μια μικρή ψαράδικη πόλη της Αμερικής και τοποθετεί στο κέντρο της την 17χρονη Ρούμπι, το μόνο μέλος μιας οικογένειας κωφών ψαράδων που έχει την ακοή της, και η οποία από πολύ μικρή λειτουργεί ως ο μεταφραστής τους και ο σύνδεσμος τους με τον υπόλοιπο κόσμο. Οταν η ανάγκη των γονιών της να τους βοηθήσει με το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα αυτοοργάνωσης των ψαράδων της περιοχής, συγκρουστεί με τα δικά της θέλω για μια μουσική υποτροφία στο πανεπιστήμιο, θα έρθει η στιγμή που όλοι θα καταλάβουν πως ο καθένας πρέπει να βρει τον δικό του δρόμο και πως η δυναμική της οικογένειάς τους θα πρέπει αναγκαστικά να αλλάξει.
Μια ταινία φτιαγμένη για να συγκινήσει, που κέρδισε το μεγάλο βραβείο, το βραβείου κοινού (και κάμποσα άλλα) στο φετινό φεστιβάλ του Sundance κερδίζοντας τρία βραβεία Οσκαρ, ανάμεσά τους κι αυτό της Καλύτερης Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+
Η Εξουσία του Σκύλου (The Power of the Dog) της Τζέιν Κάμπιον
Μοντάνα, 1925. Ενα πλούσιο ράντσο στέκεται επιβλητικά στην μέση του πουθενά - σ’ ένα ξηρό οροπέδιο μακριά από τον πολιτισμό, κάτω από τη σκιά των άγριων βουνοκορφών. Το διοικούν δύο 40χρονα αδέλφια, πλούσιοι κληρονόμοι ηλικιωμένων γονιών, που προτίμησαν να αποσυρθούν στους κοσμικούς κύκλους της πόλης. Ο Τζορτζ είναι ένας χλωμός, εσωστρεφής, ευγενής κύριος - φορά τα κουστούμια του ατσαλάκωτα και προτιμά να οδηγεί το αμάξι του από το να καβαλάει άλογα. Κάθε του λέξη βγαίνει διστακτικά, κάθε του κίνηση είναι αμήχανη. Τίποτα από την όψη ή τη συμπεριφορά του δεν κολλάει σε μια μικροκοινωνία βουνίσιων γελαδάρηδων. Ο αδελφός του τον αποκαλεί «χοντρούλη». Γιατί ο Φιλ είναι bully. Ενας σκληρός, κακότροπος, άξεστος καουμπόη που γδέρνει τα ζώα με γυμνά χέρια και φοράει το αίμα και τη λάσπη στα νύχια του ως παράσημο ανδρείας. Μυρίζει ο ίδιος, αλλά μυρίζει και την αδυναμία στους άλλους. Κι επιτίθεται - σαν αγριόσκυλο. Αυτό θα συμβεί όταν ο Τζορτζ τολμήσει να παντρευτεί τη Ρόουζ, την όμορφη χήρα που διατηρεί το γειτονικό πανδοχείο. Ειδικά όταν εκείνη φέρει στο ράντσο τον γιο της Πίτερ. Η «Μις Νάνσι» (όπως εξευτελιστικά τον αποκαλεί), τo λεπτεπίλεπτο, θηλυπρεπές, συνεσταλμένο αγόρι που σπουδάζει ιατρική και μοιάζει με ψιλόλιγνο, τρυφερό μίσχο, σαν τα λουλούδια που φιλοτεχνεί από χαρτί, δεν έχει καμία δουλειά σ’ ένα ράντσο με άντρες που οργώνουν με τα άγρια χέρια τους τη γη και δαμάζουν με το δυνατό καβάλο τους τα ζώα. Η Ρόουζ παγιδεύεται - σε αυτό το σπίτι μαυσωλείο, σε αυτό τον macho μικρόκοσμο, στην απειλητική σκιά του Φιλ. Πνίγει την αδυναμία της στο πιοτό που κρύβει κάτω από το μαξιλάρι της και τρέμει για το τι μπορεί να πάθει ο γιος της.
Ενα γουέστερν για την πατριαρχία; Ενα σκοτεινό νουάρ κάτω από τον καυτό ήλιο; Ενα θρίλερ τρόμου με τη βία εκτός κάδρου; Η Τζέιν Κάμπιον επιστρέφει μετά από 12 χρόνια, για να πλέξει το λάσο της με τοξική ακρίβεια γύρω από το λαιμό μας. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας. Οσκαρ Σκηνοθεσίας για την Κάμπιον. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix
Η Μέθοδος των Γουίλιαμς (King Richard) του Ρεϊνάλντο Μάρκους Γκριν
«Τι πιστεύεις; Οτι γέννησες έναν Μάικλ Τζόρνταν του τένις;» λέει γελώντας ένας λευκός προπονητής στον Ρίτσαρντ Γουίλιαμς. «Οχι» απαντά εκείνος. «Γέννησα δύο.» Ο Ρίτσαρντ Γουίλιαμς είχε σχέδιο - από τότε που οι κόρες του μπορούσαν να κρατήσουν ρακέτα. Ενα σχέδιο 78 σελίδων που περιέγραφε τις προπονήσεις, τη διατροφή, το ωράριο και το στρατηγικό πλάνο που θα ακολουθούσε ο ίδιος για να τις προωθήσει και να αναδείξει το ταλέντο τους. Αυστηρός κι αφοσιωμένος στα όρια της εμμονής, ο Γουίλιαμς έψαχνε έναν προπονητή που θα πίστευε στα παιδιά του. Τόσο, ώστε να μην παραξενευτεί που δύο μαύρα κοριτσάκια από το Κόμτεν της Καλιφόρνια ονειρευόντουσαν να γκρεμίσουν τα όρια ενός ολόλευκου, πανάκριβου αθλήματος. Ολοι τον αντιμετώπιζαν ως γραφικό. Ομως... η συνέχεια είναι γνωστή. Ο «Βασιλιάς Ρίτσαρντ» είχε γεννήσει δύο Μάικλ Τζόρνταν του τένις.
Η αληθινή ιστορία του πατέρα των Βένους και Σερένα Γουίλιαμς που πεισματικά ανέδειξε τις κόρες του πρωταθλήτριες στο τένις. Εξι υποψηφιότητες για Οσκαρ - ανάμεσα στις οποίες για Καλύτερη Ταινία και μια νίκη για τον Γουίλ Σμιθ ο οποίος κέρδισε το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία βρίσκεται ήδη στον κατάλογο ταινιών προς ενοικίαση (PVOD) του Vodafone TV
Για Ολα Φταίει το Γκαζόν (Gazon Maudit) της Ζοσιάν Μπαλασκό
Στο κέντρο της ταινίας βρίσκεται η Λολί: Ισπανίδα στη Γαλλία, αλέγκρα, με την πικάντικη ομορφιά και το σφιχτό, παιχνιδιάρικο, μικροκαμωμένο κορμί της Βικτόρια Αμπρίλ, εδώ στον απολαυστικότερο εκτός Αλμοδόβαρ ρόλο της καριέρας της. Η Λολί ζει σ' ένα άνετο σπίτι, είναι νοικοκυρά, έχει δυο μικρούς γιους κι ένα σύζυγο, τον Λοράν (του Αλέν Σαμπά, σε μια χαμηλών τόνων, θαυμάσια ερμηνεία), που υπεραγαπά, παρότι πριν χρόνια τον έπιασε στα πράσα με μια άλλη γυναίκα. Η Λολί θα συντριβεί όταν συνειδητοποιήσει ότι ο Λοράν την απατά ακόμη, κατ' εξακολούθηση. Πάνω στην ώρα, θα περάσει από το σπίτι της, ως από μηχανής Θεά, η ανοιχτά λεσβία Μαριζό (της Ζοζιάν Μπαλασκό που ερμηνεύει με ευαισθησία, χιούμορ και χωρίς ίχνος σχηματικότητας). Η Μαριζό θα πολιορκήσει τη Λολί κι εκείνη θα θυμηθεί τι σημαίνει να είσαι επιθυμητή. Διεκδικώντας την ευτυχία της, τη σεξουαλική ικανοποίηση και την οικογένειά της, η Λολί θα εφαρμόσει ένα δαιμόνιο σχέδιο: τρεις μέρες της εβδομάδας θα κοιμάται με τη Μαριζό, τρεις με τον Λοράν και την Κυριακή θα ξεκουράζεται.
H θρυλική κωμωδία της Ζοσιάν Μπαλασό που έσπασε τα ταμεία το 1995. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2
Αγελάδα (Cow) της Αντρεα Αρνολντ
Η Λούμα είναι μία από τις πολλές γαλακτοπαραγωγικές αγελάδες μίας βρετανικής φάρμας και ακολουθεί την ρουτίνα της ύπαρξής της με πειθαρχία: τρώει το σανό της, μεταφέρεται στο κάλεσμα του επιστάτη στη θέση της ανάμεσα στις στενές μεταλλικές μπάρες για το καθημερινό άρμεγμά της, ζευγαρώνει με επιβήτορες και φέρνει στον κόσμο κι άλλες θηλυκές αγελάδες που θα ακολουθήσουν την μοίρα της. Η Αντρεα Αρνολντ («American Honey», «Fish Tank», «Red Road») παρακολουθεί τη ζωή της Λούμα για 4 χρόνια και στο τέλος καταθέτει ένα ντοκιμαντέρ που αποφεύγει να την «εξανθρωπίσει» για να μάς συγκινήσει, ενώ ταυτόχρονα μάς υποχρεώνει να δούμε τον κόσμο που φτιάξαμε μέσα από τα υγρά, κατάμαυρα, αμυγδαλωτά της μάτια.
Η Αντρεα Αρνολντ («American Honey», «Fish Tank») επιχειρεί το πρώτο της ντοκιμαντέρ ακολουθώντας για 4 χρόνια τη ζωή μιας αγελάδας. Ρεαλισμός, ειλικρίνεια, καμία διάθεση διδακτισμού, αλλά ταυτόχρονα διορατικό, συγκινητικό και βαθιά επιδραστικό αποτέλεσμα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Μετά την Αγάπη (After Love) του Αλίμ Καν
Η Μέρι κάθε απόγευμα περπατά μέχρι την άκρη τους και κοιτά τη θάλασσα. Οι Λευκοί Γκρεμοί στο Ντόβερ τής αποκαλύπτουν μία θέα-βάλσαμο: τα πλοία που ταξιδεύουν στον ορίζοντα. Σ' ένα από αυτά κι ο ναυτικός σύζυγός της, ο Αχμέντ, ο οποίος κάθε μέρα επίσης τής στέλνει μήνυμα πότε επιστρέφει. Μέχρι που μια μέρα δε θα επιστρέψει. Πεθαίνει ξαφνικά και η Μέρι μένει μόνη. Μια κοπέλα που παντρεύτηκε τον παιδικό της έρωτα, απαρνήθηκε τους δικούς της, αλλαξοπίστησε κι έγινε μουσουλμάνα, πάλεψε να γίνει αποδεκτή στην οικογένεια και την κοινότητά του, και τώρα απέμεινε μόνη. Μόνη μέσα στη ζωή που έχτισαν μαζί τόσα χρόνια. Κάτω από το μαντήλι που φόρεσε πιστά ως μοναδική της ταυτότητα. Συνεχίζει να προσεύχεται στον Αλλάχ. Συνεχίζει τις βόλτες της στους Λευκούς Γκρεμούς. Συνεχίζει να ακούει το τελευταίο ηχητικό μήνυμα του Αχμέντ. «Είσαι μάλλον στους γκρεμούς σου. Πρόσεξε μην πέσεις. Επιστρέφω και σ' αγαπώ». Η Μέρι θα πέσει. Οχι κυριολεκτικά, αλλά ουσιαστικά. Κι όχι μόνο γιατί μετά την αγάπη, ακολουθεί μεγάλος πόνος. Αλλά και γιατί την περιμένει ένα τεράστιο γκρέμισμα: στο τηλέφωνο του Αχμέντ ανακαλύπτει μηνύματα. Μιας άλλης γυναίκας, μιας Γαλλίδας που ζει απέναντι από τους Λευκούς Γκρεμούς, στο Καλέ. Κι όταν η Μέρι θα διασχίσει θάλασσες, έξω και μέσα της, για να συναντήσει την ερωμένη του άντρα της, οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν. Οπως και τα γκρεμίσματα σε περισσότερες σκληρές αλήθειες.
Μία μικρή ταινία που τρυπώνει μέσα στην καρδιά σου και μεγαλώνει, την πλημμυρίζει. Θριάμβευσε στα BIFA, τα βραβεία του ανεξάρτητου βρετανικού σινεμά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο viva.gr
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς