
Ιστορικό χαμηλό για το ελληνικό box office, μόλις λίγες μέρες πριν την τελετή απονομής των φετινών Οσκαρ, ενδεικτικό μιας αγοράς που στηρίζεται μόνο σε μεμονωμένες επιτυχίες και δεν προσπαθεί να «χτίσει» μια κινηματογραφική συνείδηση στο ελληνικό κοινό, το οποιό από την πλευρά του δεν δείχνει να επηρεάζεται τελικά από τίποτα, ούτε τις κριτικές, ούτε το hype, παρά μόνο από την ίδια αποσπασματική λογική της «μιας - και αν - φορά σινεμά»...
Δεν είναι μόνο ο συνολικός αριθμός των 70.000 εισιτηρίων που σοκάρει, ούτε το γεγονός πως ένα animation (αν και από τα πιο έξυπνα της εποχής μας) βρίσκεται στην πρώτη θέση, αφήνοντας δεύτερη τη Marvel, αλλά πως εδώ και τρεις εβδομάδες έχουν βγει μερικές από τις θεωρητικά ενδιαφέρουσες ταινίες της χρονιάς που δεν βλέπει όμως κανείς.
Είτε μιλάμε για «εμπορικά», είτε για «καλλιτεχνικά» χαρτιά, ο Ελληνας θεατής δεν «τα βλέπει» - συνολικά όλες οι νέες κυκλοφορίες της εβδομάδας με το ζόρι άγγιξαν τις 20.000 εισιτήρια, με ασθενικά κρατήματα σε όλες τις ταινίες των προηγούμενων εβδομάδων και κάποιες από αυτές να εξαφανίζονται από προσώπου γης μετά την πρώτη τους εβδομάδα.
Ούτε ο Οζ Πέρκινς με το «The Monkey», ούτε ο Στίβεν Σόντερμπεργκ με το «Presence», ούτε ο Κώστας Γαβράς με την «Τελευταία Πνοή», ούτε ο Χρήστος Πυθαράς με το «Κυνήγι» (και τις πολύ καλές κριτικές από το σύνολο των κριτικών) κατάφεραν να ανατρέψουν ένα ασθενικό τετραήμερο που θα ακολουθηθεί από ένα χειρότερο - λόγω της πανελλαδικής παύσης όλων στις 28 Φεβρουαρίου και του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας. Κι ας υπάρχει ενδιάμεσα κάτι που λέγεται «βραβεία Οσκαρ».
Αναλυτικά το τοπ-10 των εισιτηρίων του τετραημέρου 20 έως και 23 Φεβρουαρίου 2025:
«Dog Man», 37 αίθουσες στην Αθήνα, 106 πανελλαδικά, 9.786 (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτήριων μέχρι και σήμερα: 26.451
«Captain America: Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος», 26 αίθουσες στην Αθήνα, 77 πανελλαδικά, 9,040 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | | Σύνολο εισιτήριων μέχρι και σήμερα: 45.006
«The Monkey», 19 αίθουσες στην Αθήνα, 59 πανελλαδικά, 8.540 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«The Brutalist», 31 αίθουσες στην Αθήνα, 54 πανελλαδικά, 7.309 εισιτήρια (3η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι και σήμερα: 50.088
«Τρελή από Eρωτα. Μπρίτζετ Τζόουνς: Η Επιστροφή», 18 αίθουσες στην Αθήνα, 42 πανελλαδικά, 4.093 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι και σήμερα: 17.636
«Είμαι Ακόμη Εδώ», 13 αίθουσες στην Αθήνα, 27 πανελλαδικά, 3.400 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι και σήμερα: 10.774
«Presence», 12 αίθουσες στην Αθήνα, 35 πανελλαδικά, 3.192 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«Ο Πάντινγκτον στο Περού», 15 αίθουσες στην Αθήνα, 40 πανελλαδικά, 3. 111 εισιτήρια (6η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 62.168
«Υπάρχω», 15 αίθουσες στην Αθήνα, 37 πανελλαδικά, 2.731 εισιτήρια (10η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 840.185
«Flow: Η Γάτα που Δεν Φοβόταν το Νερό», 25 αίθουσες στην Αθήνα, 41 πανελλαδικά, 2.070 εισιτήρια (4η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 22.005
Διαβάστε εδώ αναλυτικά το box office από 13 μέχρι και τις 16 Φεβρουαρίου 2025