Το «Sabotage» είναι το πιο διάσημο βίντεο των Beastie Boys, πολυβραβευμένο και υπεύθυνο για την αλλαγή αισθητικής της MTV εικόνας των γκρουπ που ήθελαν να πλασαριστούν διαφορετικά. Πίσω από την κάμερα ένας σκηνοθέτης που, μερικά χρόνια αργότερα, θα ανατίναζε με παρόμοιες ιδέες και την μεγάλη οθόνη («Στο Μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς», «Adaptation», «Where the Wild Things Are»).
Ο Τζόνζι όμως είχε ξεκινήσει από μουσικά βίντεο και αυτός είναι ένας χώρος που γνωρίζει καλά (διάσημες οι δουλειές του με τους REM, Björk, Fatboy Slim, Weezer κλπ). Με τους ίδιους τους Beastie Boys μάλιστα η συνεργασία τους ξεκινάει πριν από το «Sabotage» και επεκτείνεται και μετά από αυτό. Το 1993 είχε σκηνοθετήσει το βίντεο για το τραγούδι τους «Time for Livin'», το '94 ακολούθησαν τα «Ricky's Theme», «Sure Shot» και το '98 σημειώθηκε η τελευταία τους δουλειά για το video clip του «Root Down».
Και χτες, κυκλοφόρησε το καλλιτεχνικό τους reunion: το μουσικό φιλμάκι που συνοδεύει την κυκλοφορία του single «Don’t Play No Game That I Can’t Win», δεύτερο κομμάτι που παρουσιάζουν οι Beastie Boys από το άλμπουμ τους «Hot Sauce Committee Part Two». Με τη συνήθη τακτική αυτών των μουσικών βίντεο μάλιστα, ο Τζόνζι σκηνοθέτησε μία σύντομη version που θα παίζεται στα μουσικά κανάλια, κι ένα μεγαλύτερου μήκους ταινιάκι.
Οι ίδιοι οι Beastie Boys ξεκαθαρίζουν στο blog τους ότι ο φίλος τους Σπάικ τους εμπνεύστηκε ως action figures (κι όχι «κούκλες»!) και το φιλμάκι έχει καταιγιστική δράση, καθώς τους καταδιώκουν εκτελεστές, ελεύθεροι σκοπευτές, καρχαρίες μέχρι και ... ζόμπι!
Οπως κάποιος φαν πολύ εύστοχα σχολίασε «μοιάζει με κάτι που θα έβλεπες αν ένωνες το Toy Story με τη Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών και μια τζούρα Τζέιμς Μποντ...»
Πρόσφατα ο Τζόνζι είχε πάλι κάνει αίσθηση σκηνοθετώντας το «The Suburbs» των Arcade Fire.