Buzz

O Μπρους Ντερν αποτίει φόρο τιμής στον Πίτερ Ο' Τουλ

of 10

Ο Μπρους Ντερν, φαβορί φέτος για το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για το «Nebraska» του Αλεξάντερ Πέιν θυμάται τη μέρα που είδε τον Πίτερ Ο' Τουλ στο «Λόρενς της Αραβίας» και τον λόγο για τον οποίο θέλει να συνεχίσει να τον κάνει περήφανο.

O Μπρους Ντερν αποτίει φόρο τιμής στον Πίτερ Ο' Τουλ
O Μπρους Ντερν σε σκηνή από το «Nebraska» του Αλεξάντερ Πέιν

Γράφοντας ως guest στο The Hollywood Reporter ο Μπρους Ντερν, ακριβώς τη χρονιά των 77 χρόνων του που τον βρίσκει ήδη βραβευμένο στο Φεστιβάλ των Καννών και φαβορί για το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για το «Nebraska» του Αλεξάντερ Πέιν, αποτίει τον δικό του φόρο τιμής στον Πίτερ Ο' Τουλ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 14 Δεκεμβρίου του 2013.

Το μικρό του σημείωμα είναι συγκινητικό, ενδεικτικό της επίδρασης που είχε η εμφάνιση του Πίτερ Ο' Τουλ στο «Λόρενς της Αραβίας» πίσω στο 1962 και του μεγέθους ενός ηθοποιού που υπήρξε πρότυπο για όσες γενιές ακολούθησαν.

Διαβάστε ακόμη: Πίτερ Ο' Τουλ: Μια ζωή φτιαγμένη από άμμο, αλκοόλ και σονέτα του Σαίξπηρ

2 O Ντέιβιντ Λιν και ο Πίτερ Ο' Τουλ στα γυρίσματα του «Λόρενς της Αραβίας»

«Είδα το "Λόρενς της Αραβίας" του Ντέιβιντ Λιν το 1962. Ημουν ήδη ηθοποιός για τέσσερα χρόνια. Με ενθουσιάζαν πάντοτε οι άνθρωποι που έκαναν πράγματα. Ο Τ.Ε. Λόρενς έκανε πράγματα. Και η ταινία είναι σχεδόν τέλεια σε κάθε κατηγορία: στη φωτογραφία, στην κάμερα, στα κοστούμια, στο σενάριο, στην ιστορία, στις ερμηνείες. Υπήρχε διάλειμμα και άξιζε τον κόπο - δεν μπορούσα να περιμένω για το υπόλοιπο μισό.

Ημουν συνεπαρμένος από την όπερα του "Λόρενς της Αραβίας". Δεν άντεχα να παρακολουθήσω όπερα, αλλά μπορούσα σίγουρα να καθίσω για να παρακολουθήσω αυτήν την ταινία. Αυτό που είναι μεγαλειώδες είναι ο χρόνος που χρειάζεται γαι να αναπτύξει τους χαρακτήρες μπροστά στα μάτια σου, οπότε μπορείς να δεις την αρχή, τη μέση και το τέλος των σχέσεων. Είναι υπέροχο για ένα φιλμ αυτού του μεγέθους. Δεν υπήρχε ανάπτυξη χαρακτήρων σε κινηματογραφικά έπη πριν από αυτό ή σε ταινίες όπως ο "Μπεν Χουρ" με τον Τσάρλτον Χέστον ή το "Μέγας Αλέξανδρος" με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον. Ο "Λόρενς της Αραβίας ήταν η πρώτη φορά που είδα ανάλυση χαρακτήρων με την κάμερα μπροστά στα μάτια μου.

Αν υπάρχει κάτι για το οποίο είμαι περήφανος για το "Nebraska", είναι το γεγονός πως είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τη δουλειά που έχει γίνει. Στον "Λόρενς", υπάρχει κάτι που βρίσκεται απλά εκεί. Βλέποντας αυτήν την παλιά γενιά όπως τον Λιν και τον Ο' Τουλ, αυτή τη γνώση, τον ενθουσιασμό, το πάθος. Σε επηρεάζουν με καλό τρόπο. Θες να τους κάνεις περήφανους, ακόμη και τώρα πια που δεν βρίσκονται εδώ.»

Διαβάστε ακόμη: