Industry

Πόσο μακριά (μας) ταξιδεύει το ελληνικό σινεμά;

of 10

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί στο Flix τα τι, πώς και γιατί της καμπάνιας της Ακαδημίας για τη στήριξη, ορατότητα και ανάπτυξη του ελληνικό σινεμά.

Πόσο μακριά (μας) ταξιδεύει το ελληνικό σινεμά;

Με σύνθημα «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει. Ταξίδεψε μαζί του», η καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αναδεικνύει το ελληνικό σινεμά ως ταξίδι για το κοινό, όπου κι αν αυτό βρίσκεται. Ως όχημα για να μεταφέρει το μήνυμά της, η καμπάνια βασίζεται στις ταινίες που διακρίθηκαν με το βραβείο Ιρις Καλύτερης Ταινίας από το 2010 μέχρι και σήμερα και που γνώρισαν και εξακολουθούν να απολαμβάνουν επιτυχημένης πορείας στις αγορές όλου του κόσμου.

Την έμπνευση της καμπάνιας υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία McCann με έντυπες και υπαιθριες εικόνες - προσκλήσεις, σε συνδυασμό με βίντεο και ραδιοφωνικά σποτ σκηνοθετημένα από τον Μπάμπη Μακρίδη και τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, που θα προβληθούν το επόμενο διάστημα στην Αθήνα, σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας και στο διαδίκτυο.

Ρωτήσαμε τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογάφου, Λευτέρη Χαρίτο, να μας δώσει το στίγμα της καμπάνιας :


Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, στην επίσημη σελίδα της στο Facebook και στο λογαριασμό της στο Instagram.


ακαδημία

Τι είναι η καμπάνια «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει. Ταξίδεψε μαζί του»;

Η καμπάνια για τον ελληνικό κινηματογράφο αποτελείται από ραδιοφωνικά και κινηματογραφικά σποτ που βασίζονται πάνω στην ιδέα πως ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει παντού: από τις αίθουσες και τα φεστιβάλ, ελληνικά και διεθνή, μέχρι τις κινηματογραφικές λέσχες και τις πλατφόρμες.

Η ιδέα γεννήθηκε από τη στιγμή που σαν νέο διοικητικό συμβούλιο νιώσαμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε με τους θεατές και να τους πούμε πως οι ελληνικές ταινίες βρίσκονται δίπλα τους και να τις αναζητήσουν. Δεν υπάρχει πλέον λόγος να μην βλέπει το ελληνικό κοινό ελληνικό κινηματογράφο αφού οι ταινίες μας συναγωνίζονται σε ποιότητα, επαγγελματισμό, ιδέες, φρεσκάδα και προβληματισμό πολλές κινηματογραφίες του εξωτερικού. Είναι μία κίνηση εξωστρέφειας γιατί κουραστήκαμε να νομίζει ο κόσμος πως είμαστε μία κλειστή παρέα που κάνει ταινίες μόνο για τον εαυτό της και τους φίλους της.

Η καμπάνια θα παίζεται και θα ακούγεται σε θερινούς και χειμερινούς κινηματογράφους, στην τηλεόραση του Αντέννα και της ΕΡΤ. Τα ραδιοφωνικά σποτ αντίστοιχα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς των δύο τηλεοράσεων.

ακαδημία

Ποια ήταν η κεντρική ιδέα;

Η κεντρική ιδέα είναι το ταξίδι. Σκεφτήκαμε πως με χιουμοριστικό τρόπο μπορούμε να μιλήσουμε σε όλα τα κοινά. Έτσι τα τρία σποτάκια, ένα σε έναν κινηματογράφο στην Βραζιλία, ένα σε ένα εστιατόριο στην Κίνα και ένα σε ένα σολάριουμ στην Φινλανδία, φέρνει παρέες ανθρώπων να μιλούν στη γλώσσα τους χωρίς ελληνικούς υπότιτλους, αλλά να προφέρουν ελληνικά ονόματα σκηνοθετών και ηθοποιών γνωστών σε όλους μας στην Ελλάδα.

ακαδημία

Ποιοι την υλοποίησαν και πώς επελέγησαν;

Δουλέψαμε σχεδόν ένα χρόνο για την υλοποίηση. Σκεφτήκαμε ποιος θα ήταν ο καταλληλότερος για την υλοποίηση ενός πολύ φιλόδοξου σχεδίου τόσο καλλιτεχνικά όσο και οικονομικά και καταλήξαμε στην Mccann, που σχεδίασε όλες τις πτυχές της καμπάνιας και με την οποία συνεργαστήκαμε εξαιρετικά.

Η συνεργασία μας ήταν άψογη και όλοι αγκάλιασαν την ανάγκη μας να μιλήσουμε για τις ελληνικές ταινίες. Στη συνέχεια απευθυνθήκαμε σε αγαπητά μέλη της ακαδημίας, τους Μπάμπη Μακρίδη, Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και Χριστίνα Μουμούρη που τα κινηματογράφησαν, με την Filmiki να αναλαμβάνει την εκτέλεση παραγωγής.

ακαδημία

Ποιος είναι ο στόχος της καμπάνιας;

Η καμπάνια έχει στόχο να επικοινωνήσει με τους φίλους του κινηματογράφου πως ο ελληνικός κινηματογράφος εκτός από καλλιτεχνικό γεγονός είναι ένας τρόπος να προσεγγίσει κανείς τη σύγχρονη Ελλάδα και να δει ιστορίες που τον αφορούν. Είναι μία σπουδαία εμπειρία θεωρούμε και οι έλληνες κινηματογραφιστές θέλουμε να βλέπουμε αίθουσες γεμάτες και αγάπη για την ελληνική ταινία. Για το ΔΣ της ΕΑΚ η καμπάνια αυτή είναι μία σημαντική δράση και προσβλέπουμε να έρθει περισσότερος κόσμος στις αίθουσες.

Δείτε εδώ τα βίντεο της καμπάνιας:


Η ΕΑΚ ευχαριστεί τους

Υποστηρικτές
Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Feelgood Entertainment
Tanweer

Συνεργάτες που δούλεψαν για την καμπάνιακαι προσέφεραν τις υπηρεσίες τους με αγάπη και πάθος
Μccann που είχε την ιδέα, σχεδίασε την καμπάνια και τις εφαρμογές της στα media
Αλέκα Παπαδία, Executive Creative Director
Μαρία Τζανίδου, Associate Creative Director
Σόνια Χαριτίδη, Associate Creative Director
Γιώργος Τριδήμας, Business Director
Γαλάτεια Χαρατσή, Account Executive
Ουλπιάνα Τσιάτσιου, Junior Graphic Designer
σκηνοθέτες Μπάμπη Μακρίδη και Αργύρη Παπαδημητρόπουλο
τη Διευθύντρια Φωτογραφίας Χριστίνα Μουμούρη
τη Filmiki που ανέλαβε την εκτέλεση της παραγωγής
τη White Balance Rental-Ηλίας Κτιστάκης για την κάμερα και τους φακούς
την Αrctos-Βασίλης Κωνσταντιλιέρης για τα μακινιστικά
την Authorwave όπου έγινε όλο το post production
την Dna Lab για music library

συνεργάτες που δούλεψαν στην παραγωγή των spots με αγάπη και συμβολικές αμοιβές
Δημήτρης Πεπονής, μοντέρ
Μιχάλης Κυρίμης, διευθυντής παραγωγής
Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Βοηθό Σκηνοθετών
Αlex Kelly & Χριστίνα Ακζιώτη, Athens Casting
Γιώτα Σκουβαρά aka ΤheLocationHunt

Για τους χώρους
Sunlounge Solarium
Τον Μπάμπη Κονταράκη
Uncle Tan's Drinking & Θάνος Σεμιτέκολος

Υποστηρικτές επικοινωνίας
ΕΡΤ
ΔΕΥΤΕΡΟ
ΤΡΙΤΟ
ΚOSMOS
ΑΝΤ1
Village Cinemas

Η Ακαδημία ευχαριστεί θερμά για την φιλοξενία του κινηματογραφικού σποτ:
το δίκτυο ΘΕΡΙΝΑ ΣΙΝΕΜΑ (Αθηναία, Αλεξάνδρα, Αμίκο, Άνοιξις, Αρκαδία, Βοξ, Εκράν, Ηλέκτρα, Ριβιέρα, Κήπος, Μαριλένα, Νέα Μασκώτ, Φλερύ, Σίσσυ, Απόλλων, Ναταλί και Ελληνίς 1 και 2), τις αίθουσες CINE PARIS και Στέλλα

ακαδημία


Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, στην επίσημη σελίδα της στο Facebook και στο λογαριασμό της στο Instagram.