Η Ενωση Κριτικών του Σαν Φρανσίσκο όμως έδωσε και το πρώτο βραβείο της χρονιάς στον Γκάρι Ολντμαν για το «Tinker, Tailor, Soldier, Spy», χαρίζοντας ακόμη στην ταινία του Τόμας Αλφρεντσον το βραβείο διασκευασμένου σεναρίου. Το ενδιαφέρον είναι πως ο Αλμπερτ Μπρουκς συνεχίζει το σερί των βραβεύσεων στον Β' Ανδρικό Ρόλο για το «Drive» (έχοντας χάσει μόνο το βραβείο από την Ενωση Κριτικών του Λος Αντζελες), ενώ το «Rango» του Γκορ Βερμπίνσκι φτάνει ήδη ως φαβορί για το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων, αφού κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει βραβεύσει ούτε το «Αυτοκίνητα 2» ούτε κάποιο από τα outsiders της κατηγορίας.
Αναλυτικά τα βραβεία της Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου του Σαν Φρανσίσκο:
- Καλύτερη ταινία: «Το Δέντρο της Ζωής» του Τέρενς Μάλικ
- Καλύτερος σκηνοθέτης: Τέρενς Μάλικ («To Δέντρο της Ζωής»)
- Πρωτότυπο σενάριο: «O Δρόμος του Χρήματος / Margin Call» του Τζ. Σ. Κάντορ
- Διασκευασμένο σενάριο: «Tinker Tailor Soldier Spy» των Μπρίτζετ Ο' Κόνορ και Πίτερ Στρόχαν
- Καλύτερος ηθοποιός: Γκάρι Ολντμαν («Tinker Tailor Soldier Spy»)
- Καλύτερη ηθοποιός: Τίλντα Σουίντον («Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν»)
- Β' Ανδρικός Ρόλος: Αλμπερτ Μπρουκς («Drive»)
- B' Γυναικείος Ρόλος: Βανέσα Ρεντγκρέιβ («Coriolanus»)
- Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «Rango» του Γκορ Βερμπίνσκι
- Καλύτερη Ξένη Ταινία: «Πιστό Αντίγραφο» του Αμπάς Κιαροστάμι
- Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: «Τabloid» του Ερολ Μόρις
- Καλύτερη Φωτογραφία: Εμανουέλ Λουμπέζκι («Τo Δέντρο της Ζωής»)
- Ειδική Μνεία για Ανεξάρτητο Σινεμά: «Ο Μύλος και ο Σταυρός» του Λεχ Μαγιέφσκι
Περισσότερα βραβεία:
- Οι κριτικοί της Νέας Υόρκης αποφάσισαν πως το «The Artist» είναι η καλύτερη ταινία της χρονιάς
- To «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε θριαμβεύει στα βραβεία του National Board of Review
- To «The Artist» καλύτερη ταινία της Ενωσης Κριτικών της Ουάσινγκτον
- Και η Ενωση Κριτικών της Βοστόνης ψηφίζει ως καλύτερη ταινία της χρονιάς το «The Artist»
- Οι δέκα καλύτερες ταινίες της χρονιάς σύμφωνα με το Αμερικάνικο Ινστιτούτο Κινηματογράφου
- Οι «Απόγονοι» του Αλεξάντερ Πέιν η καλύτερη ταινία της χρονιάς για τους κριτικούς του Λος Αντζελες