Η μια ελληνική ή άλλη εληνογαλλική παραγωγή βρίσκονται ανάμεσα στις μικρού μήκους που επιλέχθηκαν από το Ελβετικό φεστιβάλ για το διαγωνιστικό των μικρού μήκους ταινιών του.
Η Αλεπού της Ζακλίν Λέντζου είναι μια «ιστορία άγριας ενηλικίωσης» ένα καλοκαίρι στην Αθήνα. Μετά από καβγά με τη μάνα του, ο Στέφανος, ένας ατίθασος έφηβος, μένει μόνος στο σπίτι με τα αδέρφια του και το άρρωστο σκυλί τους, τη Λούση. Κανείς τους δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη, ότι πρόκειται για την τελευταία,ανάλαφρη μέρα της ζωής τους. Ήδη όλα έχουν αλλάξει.
Η Ζακλίν Λέντζου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1989, αλλά μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη από το 1996 και έπειτα. Αποφοίτησε το 2013 από την Σχολή Κινηματογραφου του Λονδίνου με την ταινία «Μπλε Δεκατρία». Η πτυχιακή της ταινία συμμετείχε σε παραπάνω από 30 διεθνή κινηματογραφικά φεστιβαλ σε όλο τον κόσμο. Επίσης απέσπασε σημαντικά βραβεία όπως το Χρυσο Αυγό στο Φεστιβαλ του Ρέυκιαβικ, το 1ο βραβείο στο Athnes Film&Video Festival του Οχάιο της Αμερικής. Το 2014 κέρδισε το βραβείο του διαγωνισμού σεναρίου του φεστιβαλ της Πάτμου για το σεναριο της ”LUZ”. To 2014 συμμετείχε στα εκπαιδευτικά προγράμματα: Sarajevo Talents, RIFF Talent Lab και το 2015 στο Berlinale Talents. Το σενάριο της «Αλεπού» έλαβε χρηματοδότηση από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και συμμετείχε στο Berlinale Short Film Station. Η Ζακλίν γράφει την πρώτη της μεγάλου μήκους με τίτλο «66».
Διαβάστε και δείτε ακόμη: To «Aφτερλωβ» του Στέργιου Πάσχου στο 69ο Φεστιβάλ του Λοκάρνο
Manodopera
Κάτω στο ισόγειο, ο Άντι και ένας νεαρός ανακαινίζουν ένα διαμέρισμα. Πάνω στην ταράτσα, ο νεαρός και οι φίλοι του αναθεωρούν τον κόσμο. Αυτή είναι η σύνοψη του «Manodopera» του Λουκιανού Μοσχονά, ο οποίος γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Μισός Έλληνας, μισός Γάλλος, σπούδασε στην Καλών Τεχνών της Λυών, στην Famu στην Πράγα, και στο Le Fresnoy Studio National des Arts Contemporains στην Λιλ. Οι μικρού μήκους του προβλήθηκαν σε διεθνή φεστιβάλ. Μετά το Torino Film Lab, το Work in Progress του Karlovy Vary, και το New Cinema Network του φεστιβάλ της Ρώμης, ετοιμάζει τη πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία (βασισμένο στο Manodopera), «Ούτε Θεός, ούτε Αφέντης», ένα λοξό και ταξικό μελόδραμα, ατελείωτων γκρεμισμάτων και ανακαίνισης, σ' ένα αθηναϊκό διαμέρισμα.
Δείτε ακόμη: Ο Χρήστος Μασσαλάς στους 15 πιο υποσχόμενους νέους σκηνοθέτες του Φεστιβάλ του Λοκάρνο
Διαβάστε ακόμη: