Μπορεί η ταινία της Νικόλ Γκαρσία «Mal des Pierres» να ταίριαζε καλύτερα στο Φεστιβάλ Αρλεκιν παρά σε αυτό των Καννών, αλλά ποιος θα έλεγε όχι στην ευκαιρία να έχεις την Μαριόν Κοτιγιάρ να περπατήσει στο κόκκινο χαλί του; Σίγουρα όχι ο Τιερί Φρεμό ο οποίος με την μία πέτυχε όχι μόνο να συγκεντρώσει μια γερή δόση από σταρ για την ημερήσια δίαιτα των φωτογράφων και των celebrity chasers, αλλά να ανεβάσει και τα νούμερα της γυναικείας ποσόστωσης στο διαγωνιστικό πρόγραμμα. Ολοι ευχαριστημένοι λοιπόν. Αν το φιλμ ήταν καλύτερο, θα ήμασταν κι εμείς. Δυστυχώς αυτή η ιστορία μιας γυναίκας που θέλει την ανεξαρτησία της και τη σεξουαλική απελευθέρωση της στην μεταπολεμική Γαλλία, αντίθετα παγιδεύεται από την οικογένειά της σε έναν συμβατικό γάμο, έχει το βάθος ενός φτηνού μελοδράματος και δεν μπορεί να σωθεί ούτε από την ερμηνεία της Μαριόν Κοτιγιάρ στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ούτε καν από τον ετοιμοθάνατο Λουί Γκαρέλ που αργοπεθαίνει ρομαντικά στο σανατόριο όπου η Μαριόν θα βρεθεί για να θεραπεύσει τις πέτρες στα νεφρά της. Οχι η ταινία δεν είναι τόσο επώδυνη όσο κι ένας κολικός, αλλά δεν είναι κι αυτό ακριβώς που περιμένεις να δεις στο διαγωνιστικό των Καννών.
Διαβάστε εδώ την κριτική του φιλμ
Η Μαριόν εν τούτοις έλαμψε στο κόκκινο χαλί, κυριολεκτικά αφού φόρεσε ένα ολόχρυσο φόρεμα, ενώ στην συνέντευξη τύπου που προηγήθηκε νωρίτερα, προτίμησε κάτι πιο ροκ.
Στο κόκκινο χαλί περπάτησαν κι ο Ράσελ Κρόου με τον Ράιαν Γκόσλινγκ για το «Nice Guys» του Σέιν Μπλάκ. Η ταινία μπορεί να μην είναι σπουδαία, αλλά «η χημεία του πρωταγωνιστικού δίδυμου είναι αναμφισβήτητη και το κέφι με το οποίο βουτάνε στους ρόλους τους, γοητευτικό. Ο Ράσελ Κρόου αποφασίζει να κάνει πλάκα στον εαυτό του και να χρησιμοποιήσει την όποια εμφανισιακή φθορά του ως πλεονέκτημα: ερμηνεύει τον «muscle», οπότε ας είναι το βαρύ άκαμπτο σώμα του ένα ακόμα εργαλείο, ας στρέψει την μονοκόμματη, τραχιά κινησιολογία του ως αυθεντικό χαρακτηριστικό του ρόλου. Αντιθέτως, ο Ράιαν Γκόσλινγκ αποδέχεται με αυτοθυσία να παίξει έναν κόντρα-ήρωα. Να κάνει τον καραγκιοζάκο, τον κλόουν - να αυτοσαρκαστεί με κάθε σπασμένο κόκκαλο του κορμιού του, ως ο φοβιτσιάρης, λίγο αφελής, εγκληματικά ανώριμος πατέρας, αλλά δαιμόνια χαρισματικός και (θα δείτε γιατί) «άτρωτος» τελικά ντετέκτιβ. Η σύγκρουση της εικόνας τους είναι γοητευτική, λειτουργεί, θες να τους κοιτάς. Περιμένεις κάτι από αυτούς. Κι αν είχαν και ένα λίγο καλύτερο υλικό στα χέρια τους, ίσως να στο έδιναν».
Διαβάστε εδώ όλα όσα είπαν ο Ράσελ Κρόου και ο Ράιαν Γκόσλινγκ στη συνέντευξη Τύπου του «Nice Guys»
Κι αν ο Ράιαν φόρεσε με γούστο το λευκό του κοστούμι για να ανέβει τα σκαλιά του Palais, το καστ του «American Honey» και η Αντρεα Αρνολντ έφεραν κάτι από τον αέρα του πατρινού καρναβαλιού στις Κάννες, πολύχρωμοι και χορευτικοί, με τον Σάια ΛαΜπέφ να σέρνει τον χορό, δίνοντας σόου πρίν από την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας, έχοντας πει και αυτά εδώ για το σεξ και την καταγωγή του στη συνέντευξη Τύπου της ταινίας. Οι φωτογράφοι πήραν τα πλάνα τους, η Κρίστεν Στιούαρτ που βρέθηκε κι αυτή στο χαλί με το κορίτσι της «γούσταρε», αλλά φανταζόμαστε το κέφι θα κόπηκε αργότερα στην αίθουσα όταν ξεκίνησε η ατελείωτη, μα τελειωτικά ανούσια ταινία της Αρνολντ.
Ολη η σκληρή αλήθεια για την ταινία της Αντρεα Αρνολντ στην κριτική του Flix.
Εν τω μεταξύ, στην πιο λαμπερή πλευρά του φεστιβάλ των Καννών, η Chopard έφερε τον αέρα του Λονδρέζικου κλαμπ Annabel's στην πόλη και σταρ όπως ο Κόλιν Φερθ, η Μαριόν Κοτιγιάρ κι ο Μαντς Μίκελσεν έδωσαν το παρόν. Τόσο η Μαριάν όσο και η Κένταλ Τζένερ, η Σονάμ Καπούρ και η Πέτρα Νέμκοβα επίσης φόρεσαν Chopard στο κόκκινο χαλί χθες στις Κάννες.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες από την λαμπερή βραδιά της Chopard
Κένταλ Τζένερ
Πέτρα Νέμκοβα
Ζαν πολ Γκοτιέ, Τονί Μαρσάλ
Σονάμ Καπούρ
Σονάμ Καπούρ
Τζίνα Ντέιβις
Βανέσα Παραντί
Στην ακριβώς αντίθετη όχθη εκεί όπου ξέσπουν σκάνδαλα και ακούγονται βαριά λόγια η Σούζαν Σάραντον, καλεσμένη μαζί με την Τζίνα Ντέιβις για μια ομιλία του Variety, αναφέρθηκε στον Γούντι Αλεν και είχε μερικά σκληρά λόγια να πει. ««Νομίζω ότι κακοποίησε σεξουαλικά ένα παιδί και αυτό δεν είναι σωστό. Δεν έχω τίποτα καλό να πω γι' αυτόν. Δεν θέλω να πιάσουμε συζήτηση», ήταν τα ακριβή λόγια της που θα προκαλέσουν μεγάλο θόρυβο, καθώς έρχονται αμέσως μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε στην έναρξη του Φεστιβάλ αλλά και τη μεγάλη συζήτηση γύρω από τον Γούντι Αλεν και τη φερόμενη κακοποίηση της κόρης του Ντίλαν, όπως υποστηρίζει εδώ και χρόνια η οικογένειά του.»
Δείτε εδώ περισσότερα για τις δηλώσεις της Σούζαν Σάραντον
Και μετά από μια επεισοδιακή μέρα, η αυλαία έπεσε με την δημοσιογραφική προβολή της καινούριας ταινίας του Τζιμ Τζάρμους «Paterson», στο οποίο ο Ανταμ Ντράιβερ υποδύεται έναν οδηγό λεωφορείου στο Πάτερσον του Νιου Τζέρσεϊ που ονομαζεται Πάτερσον κι ο ίδιος και που όταν δεν κρατά το τιμόνι, κρατά στιλό γράφοντας τα δικά του μικρά ποιήματα για την αγάπη και την ζωή. Ή για ένα κουτί σπίρτα. Ο Τζάρμους επιστρέφει με μία απλή, λιτή κινηματογραφική σονάτα που ρίχνει φως και ζεστασιά στις μελαγχολικές ξεχασμένες αμερικανικές πόλεις, θυμίζοντας ότι η πραγματική τέχνη δεν βρίσκεται κάπου αλλού. Αλλά στην ίδια τη ζωή σου.
Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix για το «Paterson»
Διαβάστε και δείτε ακόμη:
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #1ης μέρας / Ο Γούντι Αλεν και το «Café Society» γλύκαναν την πρώτη μέρα του 69ου Φεστιβάλ Καννών, ώσπου μια «χιουμοριστική» κατηγορία εναντίον του ως βιαστή άφησε πικρή γεύση στη βραδινή τελετή έναρξης.
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #2ης μέρας / H δεύτερη μέρα του 69ου Φεστιβάλ Καννών είχε σκάνδαλα, βόλτες στην παραλία, ελληνικό ενδιαφέρον και την ξυπόλητη Τζούλια Ρόμπερτς. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #3ης μέρας / Η τρίτη μέρα του φεστιβάλ μάς επιφύλλασε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες των τελευταίων χρόνων, το ντεμπούτο της κόρης του Τζόνι Ντεπ, τον πάντα μαχητικό Κεν Λόουτς κι έναν Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ σε οσκαρικό ρόλο.
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #4ης μέρας / Αυτή ήταν η μέρα που χτυπήθηκε από... ερωτικό πυρετό, απ' το πρωί («The Handmaiden») ως το βράδυ («American Honey»), με αρκετή παιδική διάθεση («The BFG» του Στίβεν Σπίλμπεργκ) στη μέση, για να ισορροπήσει!