Η έφηβη Ρόζα, ετών 16 και μισό, είναι όμορφη, δυναμική, αυστηρή απέναντι στη ζωή, προστατευτική απέναντι στον μπαμπά της, Ετιέν. Το αγόρι της, ο Γιουσέφ, είναι ένας αλαφροΐσκιωτος νεαρός ποιητής που γράφει στίχους μεγαλόπνοους και βαρύγδουπους και δεν έχει φίλτρο μπροστά στις διαπροσωπικές σχέσεις. Σαν τα ποιήματά του, αγαπησιάρικα αλλά υπερβολικά δουλεμένα και χωρίς γνώση του πότε βάζεις τελεία, μοιάζει ολόκληρη η κομεντί του Εργουάν Λε Ντουκ, που έκανε την πρεμιέρα της στην περσινή Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών κι έφερε στη νεαρή πρωταγωνίστρια, Σελέστ Μπρανκέλ, μια υποψηφιότητα για Σεζάρ.
Το εύρημα της ταινίας είναι η ενηλικίωση που χρόνια δεν κοιτά. Οταν ο μπαμπάς της Ρόζα, ο Ετιέν, ήταν μόλις είκοσι χρόνων, ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα ένα κορίτσι. Εκείνη έμεινε έγκυος, γέννησε και παράτησε το βρέφος στον Ετιέν για ν' αναζητήσει μια πιο περιπετειώδη ζωή. Από τότε και για... δεκαεξίμισι χρόνια, ο Ετιέν είναι αφοσιωμένος στη Ρόζα κι έτσι, όταν εκείνη σκέφτεται, ένα σκαλοπάτι πριν την ενηλικίωση, ότι θ' αφήσει το οικογενειακό σπιτικό για να σπουδάσει, εκείνος αναγκάζεται, με μικρή καθυστέρηση, ν' αντιμετωπίσει για πρώτη φορά τη δική του ενηλικίωση.
Μια ιστορία χαριτωμένη και συναισθηματική βρίσκεται στο κέντρο της ταινίας του Λε Ντουκ, όχι πρωτότυπη, αλλά οικεία κι αναγνωρίσιμη, στολισμένη με την όπως πάντα αφοπλιστική ερμηνεία του Ναχουέλ Πέρεζ Μπισκαγιάρτ «120 Χτύποι το Λεπτό», τη ζεστή και φυσική ανερχόμενη Μπρανκέλ, πετυχημένα ιδιοσυγκρασιακούς δεύτερους ρόλους κι ένα οικογενειακό περιβάλλον της διαφορετικότητας που αγγίζει κάθε ευαίσθητη χορδή κάθε ηλικίας θεατή.
Αυτή την ωραία συνταγή, ο Λε Ντουκ αποφασίζει να τη φορτώσει με το πιο εξυπνακίστικο πέπλο, με τα πιο φορτικά χαρακτηριστικά του γαλλικού σινεμά, μια αυτάρεσκη φλυαρία, ένα παραγέμισμα με πιάνο, με χορό, με χειρόγραφα σημειώματα και ζωγραφικές, με ατάκες που οφείλουν να σταθούν σ' ένα πόντιουμ οξυδέρκειας, ώστε η ενδόμυχη ειλικρίνεια της ταινίας να κρύβεται από επιτήδευση και το ενδιαφέρον του θεατή να φεύγει νωρίς, περίπου μαζί με τη μαμά τής Ρόζα.