Ο Απού εδώ είναι πλέον ένας ενήλικας άντρας που φιλοδοξεί να γίνει συγγραφέας, ερωτεύεται και παντρεύεται τη γυναίκα του, της οποίας ο θάνατος τον συντρίβει. Αυτό το πιο ώριμο έργο του Ρέι σκιαγραφεί τελικά την τεταμένη πατρότητα του Απού και τις αλλαγές που θα υποστεί από το πένθος, την απώλεια αλλά και τη συμφιλίωση. Ενώ στις δυο πρώτες ταινίες, η επιρροή από τις λιτές φόρμες του νεορεαλισμoύ είναι εμφανής, στον επίλογο της τριλογίας, ο Ρέι εισάγει στη δραματουργία ένα περισσότερο μοντέρνο σκηνοθετικό ύφος.