Η Ρέιτσελ είναι σοφιστικέ και πετυχημένη νέα δικηγόρος, η Ντάρσι ξανθιά και... πετυχημένη με τους άντρες. Οι δύο είναι κολλητές φίλες κι έτσι τίποτα δε μοιάζει πιο φυσικό από το η Ντάρσι να διοργανώσει το πάρτυ γεννεθλίων για τα 30 χρόνια της Ρέιτσελ. Επίσης, τίποτα δε μοιάζει πιο αφύσικο από το γεγονός ότι, αφού η Ντάρσι γυρίσει νωρίς σπίτι, αφού το πάρτυ τελειώσει και ξημερώσει, η Ρέιτσελ θα ξυπνήσει στο ίδιο κρεβάτι με τον μέλλοντα σύζυγο της κολλητής της, τον Ντεξ. Μέσα από μια σειρά από flashbacks, μαθαίνουμε πώς στο πανεπιστήμιο ο Ντεξ έκανε παρέα με τη Ρέιτσελ, πώς η Ρέιτσελ πάντα υποχωρούσε μπροστά στην πιθανή ευτυχία της φίλης της, πώς ο ανταγωνισμός ήταν κάτι που καθόριζε τη σχέση τους. Και να τ’ αποτελέσματα!

Επιλογή της Χίλαρι Σουανκ να υπογράψει αυτήν την ταινία ως παραγωγός, σε μια προφανή πρόθεση ενίσχυσης των chick flicks. Συντηρητική, συμβατική ρομαντική κομεντί, παρόλ’ αυτά γλυκειά κι ευχάριστη - μην περιμένετε προκλητικές νοοτροπίες και νεανικές ανησυχίες, αλλά αν υπάρχει όρεξη για κοριτσίστικες κόντρες και παράνομα φλερτ, αυτή είναι η ταινία.

Βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Εμιλι Γκρίφιν, το «Φιλίες & Ερωτες» εντοπίζει την πρωτοτυπία του στην πρακτική των flashbacks και στο γεγονός ότι στην παλέτα του διακρίνεται μια δόση συγκίνησης, ή ακόμα και οικουμενικής μελαγχολίας για το κόστος μιας λάθος επιλογής.

Παρότι είναι πάντα δύσκολο να ταυτιστεί κανείς – ή και να αισθανθεί συμπόνοια – για όποιον πληγωμένο από έρωτα ζει στη Νέα Υόρκη – η πόλη έχει τόσο ωραίες βόλτες που είναι σίγουρο ότι γρήγορα θα συνέλθει – η ταινία κερδίζει συμπάθεια από το κλασικό της εύρημα και τους χαριτωμένους πρωταγωνιστές.

Τα δυο κορίτσια είναι θαυμάσια και η χημεία μεταξύ τους πολύ πιο έντονη από τη χημεία όποιας από τις δύο με τον ελαφρώς ξενέρωτο Κόλιν Εγκλσφιλντ. Πόντους κερδίζει όπως πάντα ο Τζον Κραζίνσκι, τον οποία θα μπορούσαμε ευχαρίστως να βλέπουμε συχνότερα.Μια ταινία για τις δεύτερες ευκαιρίες στη ζωή, για την ευθύνη των αποφάσεων και, κυρίως, για κοριτσοπαρέες και ποτάκι μετά...