Ο Πύργος του Αϊφελ, ένα από τα πιο εμβληματικά κτήρια του κόσμου, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από 300 εκατομμύρια επισκέπτες από την ανέγερση του το 1889.

Ελάχιστοι γνωρίζουν την ιστορία πίσω από την κατασκευή του και κυρίως τον μεγάλο έρωτα - ανάμεσα στον δημιουργό του και την γυναίκα που αγάπησε περισσότερο στη ζωή του - που έγινε η κινητήριος δύναμη για την ανέγερσή του ή τουλάχιστον, έτσι υποστηρίζουν, εξάπτωντας τη φαντασία, σε μια μείξη αληθινών γεγονότων και μυθοπλασίας οι δημιουργοί του.

Κρίμα που η ταινία του Μαρτάν Μπουρμπουλόν - με θητεία στην παραγωγή και την κωμωδία («Με την Μαμά ή τον Μπαμπά;» και «Με την Μαμά ή τον Μπαμπά 2;») αποφασίζει να παραδοθεί ανεύ όρων σε ένα γλυκανάλατο ρομάντζο και να αφήσει στο παρασκήνιο όλα τα υπόλοιπα για να δημιουργήσει μια απογοητευτική στο σύνολό της, αλλά παρόλα αυτά όμορφη στα μάτια, ταινία, η οποία δεν είναι αντάξια του μεγαλείου του έργου που βρίσκεται στο κέντρο της.

Μετά τη συμμετοχή του στο Αγαλμα της Ελευθερίας, ο διάσημος μηχανικός Γκουστάβ Αϊφελ πιέζεται από τη γαλλική κυβέρνηση να δημιουργήσει κάτι θεαματικό για την Παγκόσμια Εκθεση του 1889 στο Παρίσι, ενώ ο ίδιος θέλει απλά να σχεδιάσει το μετρό της πόλης. Ξαφνικά, όλα αλλάζουν όταν ο Αϊφελ συναντά μια μυστηριώδη γυναίκα από το παρελθόν. Το ανομολόγητο πάθος τους θα ξυπνήσει ξανά και θα τον εμπνεύσει να αλλάξει για πάντα τον Παριζιάνικο ουρανό.

Ο Μπουρμπουλόν δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τον Αϊφελ. Είναι το επίκεντρο της ιστορίας του με την κάμερα να τον ακολουθεί με ένα τρόπο σχεδόν ερωτικό καθώς ετοιμάζει σχέδια για τα έργα του, αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στο μέγεθος του Πύργου και τη σημασία του για το Παρίσι. μετανιώνει και ξεκινά πάλι από την αρχή. Ολα αλλάζουν όταν στην ταινία, αλλά και στην ζωή του Αϊφελ, εμφανίζεται ο παλιός του μεγάλος έρωτας, η Αντριέν.

Θέλοντας να δώσει περισσότερη ένταση στον παθιασμένο τους έρωτα, ο Μπουρμπουλόν μας μεταφέρει μια στον παρελθόν και μια στο παρόν, χτίζοντας την σχέση των δυο πρωταγωνιστών, αλλά ενώ η σπίθα υπάρχει ποτέ δεν καταφέρνει να δημιουργήσει το πάθος για κάνει τη φλόγα να καίει. Οι Ρομέν Ντουρί και Εμα Μάκεϊ (από το τηλεοπτικό «Sex Education») έχουν μια ωραία χημεία η οποία όμως ο Μπουρμπουλόν δεν την αφήνει πότε να ξεφύγει από τα κλισέ των ρομαντικών ταινιών. Και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα της ταινίας. Ο έρωτας τους αυτός μοιάζει περισσότερο να αποσπά την προσοχή από μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα ταινία γύρω από τα πολλά εμπόδια που βρέθηκαν απέναντι από τον Αϊφελ κατά την διάρκεια της δημιουργίας του Πύργου του (ακόμα και ο Πάπας δεν τον ήθελε γιατί θα «επισκίαζε την Παναγία των Παρισίων»), χωρίς να αφήνει το δραματικό αντίκτυπο στην ιστορία της.

Παρόλα αυτά όμως οι σκηνές γύρω από το χτίσιμο του Πύργου είναι πανέμορφες και γεμάτες δύναμη, επιβεβαιώνοντας την διαχρονική αξία του κτηρίου πριν ακόμα αυτό κατασκευαστεί, και σε αυτό βοηθά και υπέροχη φωτογραφία του Ματίας Μπουκάρντ. Σε μια ταινία στην οποία ο Αϊφελ και ο Πύργος του θα έπρεπε να ήταν οι πρωταγωνιστές της, οι ιστορίες τους επισκιάζονται από ένα ρομάντζο το οποίο υπολείπεται κατά πολύ το μέγεθος του εμβλήματος του Παρισιού.