Κάννες 2019

Κάννες 2019: Bromance με το ζόρι στο «The Climb» του Μάικλ Αντζελο Κοβίνο Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Bromance με το ζόρι στο «The Climb» του Μάικλ Αντζελο Κοβίνο

Quirky, στιλιζαρισμένο με έναν γοητευτικό αλλά καταχρηστικό τρόπο, συναισθηματικά αμήχανο και κωμωδία χωρίς να είναι πραγματικά αστεία, η ταινία του Μάικλ Κοβίνο που κάνει την πρεμιέρα της στο «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του 72ου Φεστιβάλ Καννών αφηγείται το «love story» ανάμεσα σε δύο φίλους.

Κάννες 2019: Ολα είναι (μόνο) νουάρ στη «Λίμνη με τις Αγριόχηνες» του Ντιάο Γινάν Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Ολα είναι (μόνο) νουάρ στη «Λίμνη με τις Αγριόχηνες» του Ντιάο Γινάν

Δίνοντας νέο (και κυριολεκτικό) ορισμό στο «πιο στιλιζαρισμένο πεθαίνεις», ο Ντίαο Γινάν φτιάχνει ένα καθαρόαιμο γοητευτικό αν και θύμα της επιτήδευσής του νουάρ στην καρδιά μιας Κίνας σε πλήρη αποσύνθεση.

Κάννες 2019: Το «Rocketman» κάνει για τον Ελτον Τζον όσα δεν τόλμησε το «Bohemian Rhapsody» για τον Φρέντι Μέρκιουρι Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Το «Rocketman» κάνει για τον Ελτον Τζον όσα δεν τόλμησε το «Bohemian Rhapsody» για τον Φρέντι Μέρκιουρι

Μια «εγκεκριμένη» βιογραφία γίνεται ανυψωτικό μιούζικαλ αλλά και ειλικρινής ψυχανάλυση του glam performer κι εκτοξεύει το ταλέντο του Τάρον Ετζερτον.

Κάννες 2019: Το «Port Authority» βρίσκει την αγάπη σ΄ ένα μέρος χωρίς ελπίδα Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Το «Port Authority» βρίσκει την αγάπη σ΄ ένα μέρος χωρίς ελπίδα

To ντεμπούτο της Αμερικανίδας Ντανιέλ Λέσοβιτς, με τον Μάρτιν Σκορσέζε και το Hercules Fund του Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση στα credits του, συμμετέχει στο τμήμα Ενα Κάποιο Βλέμμα.

Κάννες 2019: Η Τζέσικα Χάουσνερ κάνει με το «Little Joe» κάτι σαν τη δική της αποστασιοποιημένη εκδοχή του «Invasion of the Body Snatchers» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Η Τζέσικα Χάουσνερ κάνει με το «Little Joe» κάτι σαν τη δική της αποστασιοποιημένη εκδοχή του «Invasion of the Body Snatchers»

Η πέμπτη ταινία της αυστριακής σκηνοθέτιδας (και η πρώτη της αγγλόφωνη) συμμετέχει στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ.

Κάννες 2019: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ δίνει ατόφιο «Πόνο και Δόξα» σε ένα πολύτιμο κομμάτι σινεμά Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ δίνει ατόφιο «Πόνο και Δόξα» σε ένα πολύτιμο κομμάτι σινεμά

Στην πιο αυτοβιογραφική στιγμή της καριέρας του, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ βγάζει από την πρίζα την εξτραβαγκάντζα που τον έκανε διάσημο και δίνει ατόφιο, χειροποίητο, ανεξάντλητο... πόνο και δόξα σε μια εμμονική επιστροφή στο σινεμά (του).

Κάννες 2019: «Sorry We Missed You» Κεν Λόουτς Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: «Sorry We Missed You» Κεν Λόουτς

O Kεν Λόουτς επιστρέφει στο φεστιβάλ Καννών, μετά το «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ» και το Χρυσό Φοίνικα του 2016, με ένα ακόμα οικογενειακό, προσωπικό και πολιτικό δράμα. Και παρόλο που το μήνυμά του είναι πάντα καίριο, όχι δεν νομίζουμε ότι είναι αντάξιο ενός ακόμα κινηματογραφικού βραβείου.

Κάννες 2019: Καμία (κινηματογραφική) επανάσταση στο «Bacurau» των Κλέμπερ Μεντόντσα Φίλιου και Ζουλιάνο Ντορνέλες Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Καμία (κινηματογραφική) επανάσταση στο «Bacurau» των Κλέμπερ Μεντόντσα Φίλιου και Ζουλιάνο Ντορνέλες

Οι Βραζιλιάνοι Κλέμπερ Μεντόντσα Φίλιου και Ζουλιάνο Ντορνέλες παίζουν με το σινεμά είδους, τα b-movies και την πολιτική σύγχυση της χώρας τους σε μια ταινία που δεν χωράει τελικά πουθενά. Κι αυτό δεν το λέμε για καλό.

Κάννες 2019: Tο «Les Miserables» του Λατζ Λι δεν κάνει την έκρηξη που υπόσχεται Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2019: Tο «Les Miserables» του Λατζ Λι δεν κάνει την έκρηξη που υπόσχεται

Στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, ο ντοκιμαντερίστας Λατζ Λι (γέννημα θρέμμα του παριζιάνικου γκέτο) δεν ξέρει πώς να ξεφύγει από τα κλισέ, παρόλο που είναι κομμάτι της αλήθειας που επιχειρεί να αποτυπώσει.