Πολλά έχουν ειπωθεί τον τελευταίο καιρό για το τι είναι σινεμά και τι όχι, ειδικά μετά και τις δηλώσεις του Μάρτιν Σκόρσέζε, και άλλων σκηνοθετών, που θεωρούν τις ταινίες της Marvel, όπως και κάθε ταινία με υπερήρωες, «θεματικά πάρκα». Μέσα σε αυτόν τον χορό των πομπωδών δηλώσεων μπαίνει και σκηνοθέτης Βέρνερ Χέρτσογκ, ο οποίος αυτή την φορά αποφάσισε να αφήσει στην άκρη της ταινίες με υπερήρωες και να μεταφέρει την κουβέντα σε ένα άλλο franchise, τα «Star Wars».
Ο Χέρτσογκ παίζει στην σειρά του Disney+ «The Mandalorian», το οποίο έκανε ήδη την πρεμιέρα του στις 12 Νοεμβρίου, και ενώ αρκετοί έχουν γράψει πως πρόκειται για μια αρκετά καλή τηλεοπτική σειρά, ο ίδιος έκανε ένα βήμα παραπάνω χαρακτηρίζοντάς την ως «σινεμά». Ο Χέρτσογκ είχε δηλώσει παλιότερα πως δεν έχει δει καμία ταινία «Star Wars» αλλά έκατσε και είδε την σειρά την οποία πρωταγωνιστεί και μόνο καλά λόγια έχει να πει για αυτήν. «Διασκέδασα κάθε λεπτό της. Είναι κάτι παραπάνω από όσα έχουμε δει στην οθόνη. Είναι σινεμά στα καλύτερά του», δήλωσε ο Χέρτσογκ σε ένα Q&A για την σειρά. «Σε ταινίες φαντασίας οι ηθοποιοί έπαιζαν σαν ρομπότ μπροστά σε πράσινες οθόνες και δεν έβλεπαν τον κόσμο στον οποίο βρίσκονταν. Εδώ οι ηθοποιοί βλέπουν ολόκληρο το σύμπαν στο οποίο λειτουργούν, και η κάμερα κάνει το ίδιο.»
Διαβάστε ακόμα: Ο Μάρτιν Σκορσέζε μιλάει για το «Joker»
Ο Βέρνερ Χέρτσογκ πέρα του ότι είναι ένας από τους πιο ανήσυχους και ιδιοσυγκρασιακούς σκηνοθέτες της γενιάς του, είναι και ένας ταλαντούχος ηθοποιός. Ο ίδιος έχει κάνει την εμφάνισή του και έχει δανείσει την φωνή του σε αρκετές ταινίες τα τελευταία χρόνια, αλλά ο ρόλος που λατρεύει να παίζει, όπως έχει δηλώσει αρκετές φορές και ο ίδιος, είναι εκείνος του κακού, όπως κάνει και στην σειρά «The Mandalorian». Εξάλλου δεν είναι και η πρώτη φορά που παίζει έναν τέτοιο ρόλο μιας και όλοι μας θυμόμαστε τον ρόλο του ως Ζεκ στο «Jack Reacher» με τον Τομ Κρουζ.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε και πολύ για να το δούμε για το αν οι δηλώσεις του θα έχουν τόση μεγάλη επιρροή, όπως αυτές του Σκορσέζε, έτσι ώστε να ξεκινήσουν έναν νέο γύρο αντιπαραθέσεων για το τι θα πρέπει να θεωρούμε σινεμά (και τι όχι).
Διαβάστε ακόμα: Τελικά το σινεμά είναι ένα;