Με σχεδόν ένα μήνα να έχει μείνει πριν ανακοινωθούν οι υποψηφιότητες για τα φετινά Οσκαρ, η Ακαδημία ήδη ετοιμάζει την λίστα για κάθε κατηγορία με τις ταινίες που περνάνε στην επόμενη φάση. Μια από αυτές είναι και εκείνες για την Καλύτερη Μουσική και Καλύτερο Τραγούδι, οι οποίες θα ανακοινωθούν την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, και από ότι φαίνεται τρανταχτά ονόματα ήδη λείπουν από την λίστα.
Σύμφωνα με το Variety σε μια λίστα από 170 μουσικών επενδύσεων για ταινία που έχουν εγκριθεί από την Ακαδημία, λείπουν ονόματα όπως της Πινάρ Τόπρακ για το «Captain Marvel», του Ρόμπι Ρόμπερτσον για τον «Ιρλανδό», του Νέιθαν Τζόνσον για το «Στα Μαχαίρια», του Τζέιμς Νιούτον Χάουαρντ για το «A Hidden Life», των Μαξ Ρίχτερ και Λορν Μπαλφ για το «Ad Astra», και του Μπράις Ντέσνερ για το «Οι Δύο Πάπες», ενώ από την λίστα με τα 75 τραγούδια λείπει το «One Little Soldier» της Ρεγκίνα Σπέκτορ από την ταινία «Bombshell».
Διαβάστε ακόμα: SAG Awards 2020: Οι Υποψηφιότητες
H Πινάρ Τόπρακ.
Και μπορεί, σύμφωνα με πηγές που δεν αποκαλύπτει το Variety, η διαγραφή από την λίστα των «Στα Μαχαίρια» και «Bombshell» να πρόκειται για «διοικητικό μπέρδεμα» (ό,τι κι αν αυτό σημαίνει), αλλά το «Captain Marvel», παρόλο που ήταν το πρώτο score για υπερηρωϊκή ταινία που γράφτηκε από γυναίκα αλλά και η πρώτη ταινία της Marvel με γυναίκα πρωταγωνίστρια, δεν κατατέθηκε ποτέ από την Disney η οποία, από ότι φαίνεται, αποφάσισε να δώσει όλες τις δυνάμεις της στην προώθηση του «Endgame» παρά να ασχοληθεί με οποιαδήποτε άλλη ταινία.
Οσο αφορά τα scores από τις ταινίες «Ο Ιρλανδός» και «Οι Δύο Πάπες» η Ακαδημία είναι σαφής, μιας και αναφέρει πως απορρίπτει τη μουσική της οποίας «ο αντίκτυπος μειώνεται από την κυρίαρχη χρήση των τραγουδιών ή οποιαδήποτε άλλη μουσική που δεν έχει γραφτεί ειδικά για την ταινία από τον υποβάλλοντα συνθέτη.» Οπότε μη περιμένετε και το «Κάποτε στο… Χόλιγουντ» να βρεθεί σε αυτή την κατηγορία. Η μουσική του Τζέιμς Νιούτον Χάουαρντ για το «A Hidden Life» του Τέρενς Μάλικ πέφτει σε αυτή την κατηγορία μιας και ο Τέρενς Μάλικ έχει χρησιμοποιήσει αρκετά κλασσικά κομμάτια.
Διαβάστε ακόμα: Χρυσές Σφαίρες 2020: Οι Υποψηφιότητες
O Μπράις Ντέσνερ.
Από την άλλη όμως το «Ad Astra», το οποίο αρκετοί πίστευαν πως όχι μόνο θα βρισκόταν μέσα στην τελική πεντάδα αλλά είχε και μεγάλες πιθανότητες και να κερδίσει το Οσκαρ έχοντας ένα από τα καλύτερα και πιο λυρικά scores της χρονιάς, αποκλείστηκε από την Ακαδημία. Κι αυτό γιατί αν και ο Μαξ Ρίχτερ έγραψε το μεγαλύτερο μέρος της μουσικής, ο Λορν Μπαλφ δεν παίρνει εύσημα για την επιπρόσθετη μουσική που έγραψε, αν και ο ίδιος μπήκε στη παραγωγή στο post-production και δεν συνεργάστηκε ποτέ με τον Ρίχτερ, με τον κανονισμό της Ακαδημίας να αναφέρει πως «οι συνθέτες οι οποίοι συνεργάζονται για τη μουσική της ταινίας [πρέπει] να λειτουργούν ως ίσιοι συνεργάτες, ο καθένας από τους οποίους συνεισφέρει πλήρως στην σύνθεση της μουσικής.»
Ολα τα παραπάνω είναι σημαντικές απώλειες, αλλά ταυτόχρονα μας κάνει να αναρωτιόμαστε ποια θα είναι τα scores και τα τραγούδια που θα περάσουν στην επόμενη φάση; Θα το μάθουμε την Δευτέρα που μας έρχεται ενώ η τελική πεντάδα με τις υποψηφιότητες θα ανακοινωθεί στις 13 Ιανουαρίου 2020.
Διαβάστε ακόμα: