Φεστιβάλ / Βραβεία

Oscars 2019 | Οι προβλέψεις του Flix - Φωτογραφία

στα 10

Μετράμε αντίστροφα για την 91η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ και προβλέπουμε τους νικητές στις σημαντικότερες κατηγορίες.

Oscars 2019 | Οι προβλέψεις του Flix - Φωτογραφία

Δυο ασπρόμαυρες ταινίες και τρεις ξενόγλωσσες, να μια ασυνήθιστη πεντάδες σε οποιαδήποτε κατηγορία στην ιστορία των Οσκαρ -εκτός φυσικά από αυτή της ξενόγλωσσης ταινίας. Κι ένας διευθυντής φωτογραφίας που δεν έχει κάνει ποτέ μια μεγάλου μήκους ταινία με αυτή την ιδιότητα, ο οποίος όμως είναι και το φαβορί. Μιλάμε φυσικά για τον Αλφόνσο Κουαρόν, τον οποίο όλα τα προγνωστικά -κι όλοι όσοι έχουν δει το «Ρόμα»- έχουν ονοματίσει ήδη νικητή. Ισως η μόνη πιθανότητα να χάσει, είναι αν οι ψηφοφόροι θεωρήσουν ότι δυο οσκαρ την ίδια βραδιά (αφού μάλλον έχει σίγουρο κι αυτό της σκηνοθεσίας -αν όχι τρία ως παραγωγός), είναι υπερβολή. Και πιθανότατα η ιδέα της ακαδημίας να κόψει από την ζωντανή μετάδοση των βραβείων την συγκεκριμένη κατηγορία (μια απόφαση που φυσικά ανακάλεσε), ίσως είχε να κάνει με την θέλησή της να αποφύγει την επανάληψη του θεαμάτος του Αλφόνσο Κουαρόν να ανεβαίνει στη σκηνή ξανά και ξανά.

Η οσκαρική κούρσα για το 2019 έχει ήδη ξεκινήσει. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις βραβεύσεις των κριτικών ενώσεων, τα στοιχήματα και το παρασκήνιο γύρω από την πιο χρυσή βραδιά του Χόλιγουντ στο ειδικό τμήμα του Flix που ανανεώνεται συνεχώς. Μείνετε συντονισμένοι στο Flix και ξενυχτήστε μαζί μας την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου για να δούμε και να σχολιάσουμε μαζί την 91η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ.

cold war backstage 607

Ψυχρός Πόλεμος | Λούκας Ζαλ

Η άλλη ασπρόμαυρη ταινία της πεντάδας, και η δεύτερη υποψηφιότητα του πολωνού Ζαλ μετά το «Ida». Ηταν ο νικητής στα βραβεία της ένωσης των αμερικάνων διευθυντών φωτογραφίας, κερδίζοντας και τον Κουαρόν και τον Ρόμπι Ράιαν και τον Μάθιου Λιμπατικ, αλλά τα βραβεία της ASC δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος «ανεμοδείκτης» για την κατεύθυνση προς την οποία θα φυσήξουν τα Οσκαρ. Και καλώς ή κακώς το «Ρόμα» είναι η ασπρόμαυρη ταινία που είδαν οι περισσότεροι ψηφοφόροι, αλλά οι εκπλήξεις κάθε άλλο παρά είναι απίθανες σε μια κούρσα όπως η φετινή.

the favourite backstage 607

Η Ευνοούμενη | Ρόμπι Ράιαν

Η θεαματική δουλεία του ιρλανδού Ρόμπι Ράιαν ο οποίος φώτισε μόνο με φυσικές πηγές την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου και ανέδειξε τις παραμορφωτικές ιδιότητες των ευρυγώνιων φακών, δεν είναι τίποτα από εντυπωσιακή κι αντάξια ενός βραβείου. Σε μια αλλη χρονιά θα ήταν το αναμφίβολο φαβορί αλλά και φέτος είναι το outsider που θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά. Εστω κι αν ακόμη και στα BAFTA έχασε το βραβείο από τον Αλφόνσο Κουαρόν για το «Ρόμα».

never look away backstage 607

Never Look Away | Καλέμπ Ντεσανέλ

Το όνομα του βετεράνου Καλέμπ Ντεσανέλ -ο οποίος συμπληρώνει την έκτη υποψηφιότητά του- αρκεί από μόνο του για να τον φέρει υποψηφίο, αν κι οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η δουλειά του είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα σε μια φλύαρη, αδιάφορη κι εκνευριστική ταινία. Η οποία πλασαρίστηκε και στην πεντάδα της καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας καθώς η ακαδημία θυμάται μάλλον τον Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ ως τον σκηνοθέτη του «Οι Ζωές των Αλλων» κι όχι του «Τουρίστα». Εστω κι αν κι αυτό το φιλμ έχει περισσότερες ομοιότητες με το δεύτερο παρά με το πρώτο.

roma 607

Ρόμα | Αλφόνσο Κουαρόν

Ο Κουαρόν κατά κάποιο τρόπο αναγκάστηκε να γυρίσει την ταινία δίχως τον Εμανουέλ Λουμπέσκι στην διεύθυνση της φωτογραφίας αφού εκείνος δεν μπορούσε να δεσμευτεί για ολόκληρη την διάρκεια των γυρισμάτων κι απ΄ότι φαίνεται του βγήκε σε καλό. Ο ίδιος παραδέχεται ότι στο σετ πάντα αναρωτιώταν τι θα έκανε ο «Τσίβο», όπως είναι το χαϊδευτικό του Λουμπέσκι κι όπως φαίνεται, οι συμβουλές και η διαίσθησή του αποδείχτηκαν αλάνθαστες. Διότι την βραδιά των Οσκαρ, αυτός είναι ο υποψήφιος που όλοι οι άλλοι θα πρέπει να νικήσουν.

a star is born backstage 607

Ενα Αστέρι Γεννιέται | Μάθιου Λιμπατίκ

Η δεύτερη υποψηφιότητα του Μάθιου Λιμπατίκ μετά από αυτή για τον «Μαύρο Κύκνο» το 2010, έχασε την φόρα της μαζί με την ίδια την ταινία του Μπράντλεϊ Κούπερ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η δουλειά του στο φιλμ δεν είναι άξια προσοχής. Από τις αχανείς αρένες των συναυλιών, στα κοντινά των ηρώων σε μια ερωτική ιστορία, ο Λιμπατίκ δίνει στο φιλμ του Μπράντλεϊ Κούπερ πολύ από το βάθος που μεταμορφώνει αυτό το μελόδραμα σε μια μοντέρνα αλλά με τον αέρα του κλασικού ταινία.

Η οσκαρική κούρσα για το 2019 έχει ήδη ξεκινήσει. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις βραβεύσεις των κριτικών ενώσεων, τα στοιχήματα και το παρασκήνιο γύρω από την πιο χρυσή βραδιά του Χόλιγουντ στο ειδικό τμήμα του Flix που ανανεώνεται συνεχώς. Μείνετε συντονισμένοι στο Flix και ξενυχτήστε μαζί μας την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου για να δούμε και να σχολιάσουμε μαζί την 91η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ.


Oscars 2019: Οι προβλέψεις του Flix


Η 91η Απονομή των Βραβείων OSCAR® μεταδίδεται ζωντανά και αποκλειστικά στις 24 Φεβρουαρίου (προς ξημερώματα 25) από το COSMOTE CINEMA OSCARS HD με τον πρωτότυπο ήχο και από το COSMOTE CINEMA 1HD, με ελληνικό σχολιασμό από τους Γιώργο Σατσίδη και Χριστίνα Μπίθα, απευθείας από το Λος Aντζελες. Για πρώτη φορά ελληνικό κανάλι θα βρεθεί στο κόκκινο χάλι των βραβείων OSCAR® και οι συνδρομητές της COSMOTE TV θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις προσελεύσεις των διασήμων και τις αποκλειστικές τους δηλώσεις στο μικρόφωνο του Γιώργου Σατσίδη. Πριν τη «μεταφορά» τους στο κόκκινο χαλί και την έναρξη της τελετής, οι συνδρομητές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ειδική εκπομπή «OSCARS’ NIGHT» αφιερωμένη στα OSCAR, με συντονιστή τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και καλεσμένους ηθοποιούς και ανθρώπους του κινηματογράφου, που θα σχολιάζουν τις υποψηφιότητες και θα κάνουν τις δικές τους προβλέψεις. Η εκπομπή και η αποστολή στο κόκκινο χαλί θα προβληθεί live και στο επίσημο κανάλι της COSMOTE TV στο YouΤube, στις 23:00 το βράδυ της Κυριακής! Η τηλεοπτική κάλυψη θα κορυφωθεί στις 03.00, με την έναρξη της απονομής. Ως τότε, μη χάσεις τα περισσότερα από 80 οσκαρικά αριστουργήματα που σε περιμένουν στο pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD, με ταινίες οι οποίες έχουν βραβευτεί ή ήταν υποψήφιες για OSCAR®.