Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Το Βαποράκι (The Mule) του Κλιντ Ιστγουντ
O Eρλ Στόουν είναι ένας 76χρονος ανθοκόμος, τόσο ερωτευμένος με τα λουλούδια και τα ταξίδια της δουλειάς του, που συνεχώς παραμελεί την οικογένειά του. Σε μία τελετή βράβευσής του, ξεχνιέται ανάμεσα στα πειράγματα και τα κεράσματα της αντροπαρέας των συναδέλφων του που ξεχνά ακόμα και το γάμο της κόρης του - κάτι που δε θα του συγχωρέσει ποτέ, ούτε εκείνη, ούτε η πρώην γυναίκα του, ούτε η εγγονή του. Δώδεκα χρόνια αργότερα, η οικονομική κρίση χτυπά και τη δική του πόρτα: χάνει το σπίτι του, χάνει τα θερμοκήπιά του, χάνει τα πάντα. Ξαφνικά, όλη του η ζωή χωρά σε χαρτόκουτες στην καρότσα του φορτηγού του. Πόσα χιλιόμετρα, πόσα ταξίδια κι αν έχει κάνει με αυτό το γέρικο φορτηγάκι. Πόσο ένιωθε ο εαυτός του όταν ξέφευγε, όταν δεν είχε ρίζες, όταν πατούσε γκάζι στις εθνικές λεωφόρους της τεράστιας χώρας του. Κι αν τώρα, στα 88 του χρόνια, κάποιος του πρότεινε να συνεχίσει να κάνει ακριβώς αυτό; «Απλώς» να οδηγεί, κουβαλώντας ένα παράνομο φορτίο από πολιτεία σε πολιτεία, και να πληρώνεται τόσο αδρά που θα έχει μία δεύτερη ευκαιρία να ορθοποδήσει; Κάπως έτσι, με γεροντική αφέλεια, αρχικό δισταγμό και μετέπειτα περισσή αρσενική αλαζονεία, ο Ερλ γίνεται βαποράκι στην υπηρεσία του μεξικανικού καρτέλ ναρκωτικών. Για λίγο καιρό ζει το διεφθαρμένο αμερικανικό όνειρο, μέσα από το οποίο προσπαθεί να ξαναγοητεύσει τις γυναίκες της ζωής του και να εξαργυρώσει την πολυπόθητη εξιλέωση και συμφιλίωση με το παρελθόν. Μόνο που τα όνειρα κάποτε τελειώνουν: στα ίχνη του είναι ήδη το FBI, πράκτορες που δε θα φανταζόντουσαν ποτέ ότι ο επικίνδυνος μεταφορέας που συνεχώς ξεγλιστρά από τα ραντάρ τους είναι ένας 90χρονος.
Ο Κλιντ Ιστγουντ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί σε μία ακόμα αληθινή ιστορία, χρησιμοποιώντας την ως ευρύτερο πολιτικό σχόλιο για τη χαμένη, πάλαι ποτέ ένδοξη Αμερική. Γοητευτικός, χαριτωμένος, αλλά με εμφανώς κουρασμένη, γεροντική ματιά στα πράγματα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Star
Διαφυγή (Crawl) του Αλεξάντρ Αζά
Ενας σαρωτικός τυφώνας χτυπάει τη Φλώριδα, όπου παρά τις εντολές για εκκένωση της πόλης της, η Χέιλι αγνοεί τις προειδοποιήσεις για να αναζητήσει τον αγνοούμενο πατέρα της, τον οποίο βρίσκει τραυματισμένο στο υπόγειο του σπιτιού του. Ενώ οι δυο τους παγιδεύονται εκεί από την πλημμύρα, σύντομα θα διαπιστώσουν ότι η στάθμη του νερού που ανεβαίνει απειλητικά είναι το μικρότερο από τα προβλήματά τους, καθώς πεινασμένοι αλιγάτορες αρχίζουν να τους πολιορκούν.
Ο Αλεξάντερ Αζά αφήνει ελεύθερους τους αλιγάτορες με τις ευλογίες στην παραγωγή από τον Σαμ Ράιμι. Οχι, δεν θα βρεθείτε… σε ρηχά νερά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.30 στον Σκάι
Prisoners του Ντενί Βιλνέβ
Οταν χάνεται η εξάχρονη κόρη του μαζί με μια φίλη της, ο Κέλερ θα ενώσει τις δυνάμεις του μαζί με τον αστυνομικό Λόκι προκειμένου να βρει τα ίχνη της. Δυστυχώς, όμως το μόνο στοιχείο που έχουν είναι ένα αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός συλλαμβάνεται αλλά λόγω ανεπαρκών αποδείξεων αφήνεται ελεύθερος. Τότε ο Κέλερ, με μοναδικό στόχο να βρει την κόρη του, και ενώ γύρω του όλα διαλύονται κάτω από το πένθος, θα κάνει μία ύστατη προσπάθεια, παίρνοντας το νόμο στα χέρια του.
Στο αγγλόφωνο του ντεμπούτο, ο Καναδός Ντενι Βιλνέβ του υποψήφιου για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας «Μέσα από τις Φλόγες» βυθίζεται στο σκοτάδι της αμερικανικής ενδοχώρας για να αφηγηθεί ένα αστυνομικό θρίλερ – σπουδή πάνω στην αγριότητα της ανθρώπινης ύπαρξης. Και το κάνει εντυπωσιακά, αλλά όχι πάντα μέσα στο πλαίσιο των διαστάσεων που θέλει με αγωνία να του προσδώσει. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 00.40 στο Mega
Being the Ricardos του Ααρον Σόρκιν
Κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας, από το διάβασμα του σεναρίου της εβδομάδας τη Δευτέρα μέχρι το γύρισμα μπροστά σε ζωντανό κοινό την Παρασκευή, η Λουσίλ Μπολ και ο Ντέζι Αρνάζ, πρωταγωνιστες του «I Love Lucy» και το πιο αγαπημένο ζευγάρι της Αμερικής τη δεκαετία του 50, αντιμετωπίζουν μια από τις πιο δύσκολες επαγγελματικές και προσωπικές κρίσεις της καριέρας και της ζωής τους.
Ο Ααρον Σόρκιν αφιερώνει στις γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο, σε ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της αμερικανικής ποπ κουλτούρας, στους ρόλους που παίζουμε και αυτούς που μας επιβάλλουν, ισόποσα στο ταλέντο της Λουσίλ Μπολ και αυτό της Νικόλ Κίντμαν, με την πιο φιλόδοξη, ατελή, συναρπαστική από την αρχή μέχρι το τέλος ταινία της καριέρας του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για την ταινία.
H ταινία προβάλλεται σε streaming στο Amazon Prime
The Tragedy of Macbeth του Τζόελ Κοέν
Ο Τζόελ Κοέν, λοιπόν, παρουσιάζει τον δικό του Μάκβεθ, την τραγωδία του, τόσο... τραγική που προσθέτει τη λέξη και στον τίτλο. Ο ήρωάς του, ο δεινός πολεμιστής κι έντιμος υποτελής του βασιλιά του, μεταμορφώνεται, με τη βοήθεια της Λαίδης του, σε αχόρταγο λάτρη της εξουσίας που, για να την εξασφαλίσει, σκορπίζει το θάνατο στους ανθρώπους που τίμησε και, τελικά, στον εαυτό του. Το κεντρικό ζευγάρι της ιστορίας είναι, εδώ, αρκετά πιο ανθρώπινο: φιλόδοξοι, εκείνος αρχικά κατακεραυνωμένος από τύψεις, εκείνη γεμάτη αγάπη για τον άνθρωπό της που θέλει να δει να φτάνει ψηλά. Ενα ζευγάρι δολοπλόκο, φονικό, αλλά, ταυτόχρονα, μονιασμένο, συντροφικό. Ο Κοέν δεν θέλει να χτίσει σύμβολα - θέλει να μιλήσει (και) για τα απανταχού καταστροφικά power couples, στις υψηλότερες βαθμίδες της σύγχρονης πολιτικής σκηνής, που τρεφόμενα από την αλαζονεία τους πνίγουν την κοινωνία τους στο ζόφο.
Η πρώτη solo ταινία του Τζόελ Κοέν, η νέα διασκευή του Μάκβεθ του Σέξπιρ, είναι μια ταινία απόλυτα πρωτότυπη και, μαζί, απόλυτα συνυφασμένη με το θρύλο, αλλά και με το «κοενικό» σύμπαν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται ήδη σε streaming στο AppleTV+
200 Μέτρα (200 Meters) του Αμίν Ναϊφέ
Διακόσια μέτρα χωρίζουν τον Μουσταφά από την γυναίκα του και τα παιδιά του. Τα σπίτια τους είναι αντικριστά, υπάρχει μάλιστα οπτική επαφή μεταξύ τους, όμως αυτή η απόσταση που σε κάθε άλλη περίπτωση θα περπατιόταν εντός ολίγων λεπτών, στην περίπτωσή τους είναι αδιαπέραστη. Κι αυτό γιατί ανάμεσά τους παρεμβάλλεται ένα τείχος, εκείνο της Δυτικής Όχθης, που έχει επιβληθεί στον λαό του Μουσταφά και τον έχει διχοτομήσει. Η οικογένεια θα μπορούσε να είναι μαζί, όμως ο Μουσταφά αρνείται πεισματικά να ζητήσει άδεια παραμονής από τις ισραηλινές αρχές. Όλες οι δουλειές είναι στην αντίπερα όχθη, στη γη των πλούσιων εποίκων, με αποτέλεσμα η γυναίκα του να αναγκαστεί να ζει στην άλλη πλευρά, όπου κάνει δύο δουλειές. Ακόμα και ο ίδιος έχει βγάλει άδεια προσωρινής εργασίας και περνάει καθημερινά έναν γραφειοκρατικό και ταπεινωτικό έλεγχο, για να βιοποριστεί, αλλά και για να αγκαλιάσει τα παιδιά του. Όταν, όμως, στη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου, ο γιος του θα αναγκαστεί να μπει στο νοσοκομείο και για κακή του τύχη η άδεια εργασίας του θα έχει λήξει, ο Μουσταφά θα πρέπει να βρει τρόπο να περάσει πάση θυσία τα σύνορα. Και τότε τα 200 μέτρα θα μετατραπούν σε μια πολλαπλάσια απόσταση.
Μια ιστορία πατρικής αγάπης με φόντο τη Δυτική Οχθη. Βραβείο «BNL People's Choice» στο Φεστιβάλ Βενετίας. Χρυσός Αλέξανδρος στο Διαγωνιστικό Τμήμα «Γνωρίστε τους Γείτονες» στο 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Μην Κοιτάτε Πάνω (Don't Look Up) του Ανταμ ΜακΚέι
Ενας καθηγητής Αστρονομίας και η μεταπτυχιακή του μαθήτρια κάνουν μία τρομακτική ανακάλυψη: ένας μετεωρίτης μεγέθους ενός Εβερεστ, ικανού να καταστρέψει καθολικά τη Γη εξοντώνοντας την ανθρωπότητα, κινείται με χιλιομετρική ταχύτητα που μάς δίνει ένα περιθώριο 6 μηνών να αντιδράσουμε. Αυτό όμως σημαίνει εμπιστοσύνη στην επιστήμη: ο Λευκός Οίκος πρέπει να πιστέψει τους ειδικούς και να κινηθεί άμεσα, οι εκατομμυριούχοι να χορηγήσουν απλόχερα την αποστολή, τα media να επικοινωνήσουν την είδηση με σοβαρότητα στους πολίτες και κάθε ένας από εμάς να λάβει τα μέτρα του. Μόνο που στις εποχές που ζούμε, πολιτικοί και επιχειρηματίες αντιδρούν με εγκληματικά ανόητο ωφελιμισμό, τα media προτιμούν το celebrity gossip και οι πολίτες παρασύρονται πολύ εύκολα: δεν κοιτούν πάνω, αλλά στα κινητά τους.
Η νέα σάτιρα του Ανταμ ΜακΚέι («Το Μεγάλο Σορτάρισμα») μπορεί να αποδεικνύεται άνιση, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν είναι μία απολαυστική τροφή για σκέψη. Μία επική disaster movie που η καταστροφή δεν είναι κάτι που περιμένουμε να έρθει. Εχει ήδη συμβεί. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix
Η Σοφί είναι 28 χρόνων. Θα ήθελε να δουλεύει ως designer, αλλά αυτό θα ήταν τόσο πιο εύκολο αν είχε σπουδάσει. Θα ήθελε, επίσης, να βρει τον έρωτα, αλλά αυτό θα ήταν τόσο πιο εύκολο αν της χτυπούσε, ξαφνικά, την πόρτα. Πειραματίζεται, πολύ, με τον έρωτα και τη δουλειά. Παρότι δέχεται ένα κάρο χτυπήματα, ρίχνει και μερικά: αυτό σημαίνει να μαθαίνεις να ζεις. Στο μυαλό της ακούει ξανά και ξανά τον Ντάνιελ Τζόνστον να τραγουδάει ότι η αληθινή αγάπη θα πέσει, τελικά, στην αγκαλιά σου.
Στην Ελλάδα, το 12ο MyFrenchFilmFestival φιλοξενείται στο Cinobo, από 14 Ιανουαρίου έως 14 Φεβρουαρίου 2022. Oλες οι ταινίες θα είναι διαθέσιμες για 30 μέρες, με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους. Μπορείτε να δείτε τις 30 ταινίες του MyFrenchFilmFestival από όλες τις συσκευές σας με 5,99€ με το Festival Pass. To Festival Pass θα είναι διαθέσιμο προς αγορά στις 14/01/22. Εάν είστε συνδρομητές Cinobo, η συνδρομή εξασφαλίζει δωρεάν πρόσβαση στο Φεστιβάλ
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς