Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι το Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου
«Από το Μπαλκόνι» του Αρη Καπλανίδη

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


το βανκούβερ

Ολα τα βραβεία του Φεστιβάλ Δράμας 2021

Ολες οι ταινίες του 44ου Διεθνούς Φεστιβάλ Δράμας που βραβεύθηκαν την Κυριακή που μας πέρασε, στα πέντε διαγωνιστικά τμήματα της διοργάωνσης συνεχίζουν τις online προβολές του μέχρι και τις 26 Σεπτεμβρίου στην online πλατφόρμα του Φεστιβάλ. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το Φεστιβάλ Δράμας 2021.

Stand by Me 607

«Stand By Me» (1986) του Ρομπ Ράινερ

«Ημουν στα 12 προς 13 την πρώτη φορά που είδα ένα ανθρώπινο πτώμα. Συνέβη το καλοκαίρι του 1959 - αρκετό καιρό πίσω, αλλά μόνο αν μετράς τη ζωή με τα χρόνια. Ζούσα σε μια μικρή πόλη του Ορεγκον που ονομάζεται Καστλ Ροκ. Είχε πληθυσμό μόνο 1281 ανθρώπους. Αλλά για μένα, ήταν όλος ο κόσμος.»

Κάπου ανάμεσα στη rock 'n' roll νοσταλγία των 50s, τη σκοτεινή αθωότητα των 80s, την τραγική φιγούρα του Ρίβερ Φίνιξ που εδώ ηγείται ένα από τα καλύτερα καστ παιδιών στην ιστορία του σινεμά, δύο τουλάχιστον σκηνές (αυτή με το τρένο και αυτή με τις βδέλλες) που μπορεί να σε σημαδέψουν για πάντα, το «Stand by Me» του Ben E. King και διάχυτη μια γλυκιά μελαγχολία για τους φίλους που είχες όταν ήσουν 12 ετών και δεν θα ξαναέχεις ποτέ, το «Stand By Me» μοιάζει με τα καλοκαίρια που σε βρήκαν ευτυχισμένο να ανήκεις κάπου και εκείνα που σε βρήκαν μόνο, χρόνια αργότερα, να θυμάσαι πως υπήρξε μια εποχή που η πραγματική περιπέτεια ήταν καταδικασμένη να τελειώσει. Διαβάστε την κριτική του Flix

Προβάλλεται απόψε στο MEGA στις 01.40

Sisters Brothers 607 7

Οι Αδερφοί Σίστερς (The Sisters Brothers) του Ζακ Οντιάρ

Ο Ιλαϊ κι ο Τσάρλι Σίστερς είναι αδέλφια και πληρωμένοι μπράβοι του «Αρχηγού», του πλούσιου προύχοντα που κινεί τα νήματα στην περιοχή τους. Οσοι κτηνοτρόφοι, αγρότες, ή απλώς χαρτοπαίκτες τού χρωστούν χρήματα βρίσκουν μπροστά τους τους τιμωρούς εκτελεστές Αδελφούς Σίστερς. Ο Τσάρλι (Χοακίν Φίνιξ) είναι ο σταρ πιστολέρο του διδύμου – γρήγορος, θανάσιμος, επιπόλαιος, αλαζόνας κι αλκοολικός. Ο Ιλαϊ (Τζον Σι Ράιλι) είναι η ήρεμη δύναμη – μεγαλύτερος, δίκαιος, συναισθηματικός, ντροπαλός, συνετός. Βρισκόμαστε βαθιά στην Αγρια Δύση: χρυσοθήρες ταξιδεύουν με καραβάνια προς το Σαν Φρανσίσκο αναζητώντας με το κόσκινό τους το αμερικανικό όνειρο σε κάθε καλιφορνέζικο ποταμό που συναντούν στο διάβα τους. Οταν ο Αρχηγός πληροφορείται ότι ένας ξένος, ο χημικός Χέρμαν Κέρμιτ Γουόρμ (Ριζ Αχμεντ) έχει μία νέα μέθοδο για εύκολη και γρήγορη εξόρυξη χρυσού, στέλνει τους Αδελφούς Σίστερς στο κατόπι του. Πρέπει να ενώσουν δυνάμεις με έναν κυνηγό κεφαλών, τον Τζον Μόρις (Τζέικ Τζίλενχαλ), ο οποίος κι εκείνος έχει πληρωθεί για να ανακαλύψει και να παραδώσει τον Γουόρμ. Μόνο που στο Φαρ Ουέστ, οι συμμαχίες αλλάζουν κι ο μόνοι νόμοι που μετράνε είναι το χρήμα και η επιβίωση. Με αυτή τη σειρά.

Αποδεικνύοντας ότι δεν είναι τυχαία ένας από τους μεγαλύτερους Eυρωπαίους σκηνοθέτες, ο Γάλλος δημιουργός στην πρώτη αγγλόφωνη all-star cast ταινία του κερδίζει όλα τα στοιχήματα. Και της εμπορικότητας, και της σοφής, σκεπτόμενης παραβολής. Bραβείο Σκηνοθεσίας, Φεστιβάλ Βενετίας 2018

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ERTFLIX

Paterson 607

«Paterson» (2017) του Τζιμ Τζάρμους

Πάτερσον, Νιου Τζέρσεϊ. Στην μικρή βιομηχανική πόλη ο Πάτερσον (ναι, έχει το ίδιο όνομα με τη γενέτειρά του) περνά τις μέρες του με την ίδια ρουτίνα. Ξυπνά κάθε πρωί στις 6.15, στην αγκαλιά της νεαρής περσίδας γυναίκας του. Την κοιτά να κοιμάται, τη φιλά, ψιθυρίζουν μικρές κουβέντες κι εκείνος σηκώνεται για να ντυθεί, να πάρει το κολατσό του και να περπατήσει τους δρόμους με τα πέτρινα εργοστάσια για να φτάσει στο γκαράζ των λεωφορίων - την αφετηρία της δουλειάς του. Είναι οδηγός του Νο 23 και κάνει κάθε μέρα την ίδια διαδρομή: από το κέντρο στους ιστορικούς καταρράκτες στην άκρη της πόλης. Λίγο πριν βάλει μπρος όμως, ο Πάτερσον παίρνει το μυστικό του τετράδιο και γράφει λίγους στίχους, ένα ακόμα ποίημα που δουλεύει στο μυαλό του στις βόλτες, τους δρόμους, τα όνειρά του. Επιστρέφοντας από τη δουλειά θα βρει τη γυναίκα του να επιδίδεται σε μία ακόμα καλλιτεχνική της έκφανση (είτε αυτή πρόκειται για ζαχαροπλαστική, ζωγραφική ή μαθήματα κιθάρας), θα περπατήσει ανόρεχτα το μπουλντόγκ τους, θα το δέσει έξω από το μπαρ της γειτονιάς και θα βρει τους ίδιους θαμώνες για να μοιραστούν τα νέα τους και μια μπύρα. Στο σπίτι θα διαβάσει λίγες σελίδες από το αγαπημένο του επικό ποίημα (το «Paterson» του Γουίλιαμς Κάρλος Γουίλιαμς ) θα σκαλίσει 2-3 στίχους ακόμα πριν κοιμηθεί και το τετράδιο θα κλείσει. Αύριο είναι μία άλλη μέρα...

Ο Τζάρμους υπογράφει μία απλή, λιτή κινηματογραφική σονάτα που ρίχνει φως και ζεστασιά στις μελαγχολικές ξεχασμένες αμερικανικές πόλεις, θυμίζοντας ότι η πραγματική τέχνη δεν βρίσκεται κάπου αλλού. Αλλά στην ίδια τη ζωή σου. Διαβάστε την κριτική του Flix

To «Paterson» είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Cinobo

a quiet place part II main

«Eνα Hσυχο Μέρος 2» (A Quiet Place Part II, 2021) του Τζον Κρασίνσκι

Σ' έναν μετα-αποκαλυπτικό, δυστοπικό κόσμο, ο παραμικρός ήχος σκοτώνει. Αν τολμήσεις κάτι παραπάνω από ψίθυρο, εξωγήινα σαρκοβόρα τέρατα εμφανίζονται και σε κατασπαράζουν. Εκεί αφήσαμε την ιστορία επιβίωσης της οικογένειας Αμποτ, με τον πατέρα, Λι Αμποτ, να θυσιάζεται στην συγκινητική τελευταία σκηνή, για τη γυναίκα του, Εβελυν και τα παιδιά τους - την Ρέιγκαν, την κωφή κόρη τους, τον Μάρκους, τον πιτσιρικά γιο τους και το νεογέννητο μωρό τους. Κι εκεί θα ξαναπιάσουμε το νήμα: η οικογένεια πρέπει να εγκαταλείψει το κατεστραμμένο μετά την επίθεση των τεράτων σπίτι τους και να βρει νέο καταφύγιο.

O Κραζίνσκι κερδίζει στα σημεία. Κατασκευάζει αριστοτεχνικό, μελετημένο, old-fashion σασπένς. Ενα εντυπωσιακό, καλοκουρδισμένο, μετρημένο σε σωστούς timing ρυθμούς θρίλερ. Μία ποπ κορν ταινία που δεν χάνει ποτέ το focus της από τον άνθρωπο. Διαβάστε την κριτική του Flix

Διαθέσιμο στο Apple TV

Ghosts main competition

Φαντάσματα στην Πόλη (Ghosts) της Αζρα Ντενίζ Οκιάι

Κωνσταντινούπολη, στο κοντινό μέλλον. Η Πόλη βυθίζεται, με απροειδοποίητα κι ανεξήγητα μπλακ άουτ, συνεχώς στο σκοτάδι. Εχει από καιρό βυθιστεί στην οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση. Η νέα τάξη πραγμάτων θέλει το ιστορικό κέντρο να έχει ρημάξει, τους οικονομικούς επενδυτές να αγοράζουν για ένα κομμάτι ψωμί περιουσίες που ερημώθηκαν και καταρρέουν και να χτίζουν στη θέση τους πολυτελείς κατοικίες. Την «νέα Πόλη». Μέχρι να γκρεμιστούν τα ερειπωμένα σπίτια, γίνονται στέγη για τους χιλιάδες Σύριους πρόσφυγες, αν αυτοί έχουν να πληρώσουν το πανάκριβο αντίτιμο στους ντόπιους νταβατζήδες. Οι νέοι άνθρωποι είναι άνεργοι και δολώματα του περιθωρίου και της αδιέξοδης διαφθοράς. Οι γυναίκες απελπισμένες, προσπαθούν να φροντίσουν τις οικογένειές τους και, πολύ συχνά, τους πολιτικούς κρατούμενους συντρόφους τους. Οι γκέι κρύβονται σε underground υπόγεια. Τα μοντέρνα κορίτσια που επαναστατούν χορεύοντας στους δρόμους βρίσκουν απέναντί τους την παλιά γενιά που τις επιπλήττει και τις απορρίπτει και το αστυνομοκρατούμενο καθεστώς που τις κυνηγά. Πώς συνέβη όλο αυτό; Πώς κατάντησε μια Πόλη πεδίο μάχης; Πόλη-φάντασμα;

Η Αζρα Ντενίζ Οκιάι κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με μία σαφέστατη, καυστική παραβολή για την Τουρκία του Ερντογάν - μία χώρα που βυθίζεται όλο και πιο βαθιά στο πολιτικό και κοινωνικό σκοτάδι. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

Πανελλαδική (σε Ελλάδα και Κύπρο) πρώτη online προβολή της ταινίας από 16 Σεπτεμβρίου 2021 και για δύο εβδομάδες. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας για την ταινία εδώ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.